Suzuki SV 650 S --> Suzuki SV 650 N(aked)??

Leo_Haps

MF'er
27 mrt 2006
181
0
Haps
Ik ben nu nog bezig met mijn motorrijbewijs maar wel al op zoek naar een mooie (25kw)motor :] . Mijn oog is gevallen op een Suzuki SV 650 N, maar al zoekend ben ik er achter gekomen dat er veel meer SV 650 S'jes tekoop zijn. :N

Nu is mijn vraag wat, op het (lelijke)stuurkuipje na, nu het verschil is tussen de 2 motor? Ofwel kan ik een Suzuki SV 650 S makkelijk ombouwen naar een Suzuki SV 650 Naked of komt er toch nog wel wat meer bij kijken dan de stuurkuip kapot slaan en er één mooi koplampje aan zetten?
 
1000 euro verschil (bij een nieuwe), een groter achtertandwiel voor de naked, andere zithouding door het stuurtje en set lelijke spiegels.

Meer niet. :+
 
Naked:

Ketting, 15 : 45, 110 schakels
Drooggewicht: 165 kg
1/2 Draaicirkel: 2.900 mm
Naloop: 100 mm
Stuurhoek: 33°
Balhoofdhoek: 25°

S:
Ketting, 15 : 44, 108 schakels
Drooggewicht: 169 kg
1/2 Draaicirkel: 3.100 mm
Stuurhoek: 30°
Balhoofdhoek: ook 25°
Wielbasis iets langer.

Oftewel, een Naked stuurt beter, en... ik heb er nog 1 te koop voor je *D

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/140043/1
 
Nou dan toch maar opzoek naar een echte sv 650 Naked, of toch een bandit. Bedankt voor de nuttige reacties
 
K rij zelf een Sv 650 n k4 25kw ook nog, Echt een super fietsje. Stonden aardig wat mensen versteld hoe snel hij is voor een 25kw dankzij de computer. Minder kw's en bijna het zelfde koppel.

Zou maar druk gaan zoeken, k heb bij toeval een heel geschikt schade fietsje kunnen kopen voor heel erg weing, heb alleen een paar kleine deukjes in de tank

succes
 
Haha, ik heb de perfecte oplossing voor je:
Ik heb mijn pittige SV 650n in 2000 gekocht en er goed voor gezorgd. Ik had ook nog paar maandjes 25kW rijbewijs, dus kenteken staat ook op 25kW, wel zo belangrijk geloof ik voor verzekering en politie.
Hij ging als een speer, wist ik veel, ik kwam van een scharminkelig motortje af. Bleek hij dus nooit afgevoerd te zijn! Nooit problemen mee gehad, zo gelaten.
Hij is in feite nog in nieuwstaat en ik zoek er een lieve nieuwe eigenaar voor. 's Avonds voor het slapen gaan 1 maal voorlezen. Cars is zijn favoriet nu.
Even serieus, hij is dus uit 2000, lekker blauw en rijdt als de bliksem. Je mag komen proefrijden en eventueel is afvoeren geen probleem, maar ik zou er zeker op proefrijden zolang hij nog niet is afgevoerd.
Vraagprijs is 3800 Euri, heeft 31.000 km op de teller staan. Altijd netjes warm gereden, oliepeil goed bijgehouden ed. Hij heeft een carb verwarmingsset en is zowel zomer als winter super om mee te rijden. Er zitten ook niet die slechte veel te harde ME Z4's op, maar even andere banden die meer grip hebben en beter op temp komen. Moet even nakijken wat het ook alweer precies is. Mail me anders even.
Groetjes Daphne
 
Hey Daphne, ga je ook je SV verkopen ?
Zitten we in dezelfde vijver te vissen he.

Leuk dat ik je hier tref zeg, wanneer zie ik je weer eens ?

En ja mensen, die van Daphne gaat zeker als een speer !
 
Hee, Azor, had jou niet gezien hier. Wist niet eens dat je op MF zat. Ja, ik rij bijna niet meer op de weg. Laatste 6 jaar minder en minder geworden. Laatste paar jaar ermee gereden voor de fun, maar meestal andere prioriteiten. En als ik echt een wegmotor nodig had, pakte ik die Afrika Twin van Ro, want die wordt toch niet gejat en daarnaast heeft die een onelegant grote, zeer handige topkoffer voor mijn dure waar.
Ik heb met de aankoop van een CR 250 besloten de SV te verkopen, helaas. Ik heb het geld nu nodig voor mijn studie en met de CR kan ik lekker off the road rijden. In een paar uurtjes rij ik me helemaal suf ermee en dan heb ik wel wer even genoeg. Ik heb die SV ooit gekocht om snel en betrouwbaar vervoer te hebben, geen gezeur, alleen kosten voor slijtage. Vooral vanwege mijn studie. Als ik dan eenmaal zou beginnen met die studie, moet ik vrijwel kostenloos rijden. Zelfs zuinig rijden kun je ermee rijden. Ik ken een meisje dat zei dat ze er 1 op 20 mee haalt, wat mij niet lukt overigens. Maar ja, ik woon tegenwoordig dus op fietssnelheid van de Universiteit, dus dan kan ik hem beter verkopen. Zonde om hem zo weinig te gebruiken.
Tja, jij hebt een gele en ik een donkerblauwe. Overigens heb ik er later een zwart klein kuipruitje op gezet. Staat wat strakker. Hij moet zelf maar beslissen. Zoveel nn zijn er niet, dus we raken ze wel kwijt!
Groetjes Daphne
 
Ja crossers lijken me ook wel gaaf, maar daar heb ik even geen geld voor.
Ik rij trouwens wel makkelijk 1 op 20, gemiddeld over dit jaar zit ik nu op 1 op 20,5. Dus ik heb echt wel uitschieters ruim boven de 1 op 20. Goed he !

Succes met de verkoop, het crossen en de studie !

Groetjes aan Ro en de kinderen !

Doeg
Arie
 
Terug
Bovenaan Onderaan