Suzuki Sv 650 S

Joost_sv

Die hard MF'er
18 apr 2004
747
0
Bemmel
Ik heb een Suzuki sv 650 S gekocht...

Als ik de tank omhoog los haal en in de beugel hang.. Zie je het luchtfilter liggen... Daarboven op lag een plankje??? B| Hoort dat of is dat een grap van de vorige eigenaar.......

Graag jullie reacties... Zit ook nog schuimrubber onder de tank dus het is volgens mij niet voor de trillingen ofzo..
 
Laatst bewerkt:
het kan niet voor het jiffy zijn omdat je de tank dat los moet schroeven en voor de lucht toevoer lijkt me ook redelijk sterk omdat de tank er toch maar op een manier op kan... Maare ik zet morgen wel efkes een piccie online :P

Toch bedankt!
 
Dat is dus om de tank 'hoger' te hebben staan, zodat er meer lucht via je luchtfilter naar binnen kan stromen...als het goed is is je carburatie daar ook op afgesteld.

Normaal verhoogt men de tank door ringen tussen de bevestigingsschroeven van de tank te plaatsen (bij et balhoofd)...

full


full
 
als je je tank monteerd en je laat hem zakken zit er dan veel ruimte tussen je frame en je bevestigings ogen van je tank?

wat ook zou kunnen als ik zie hoe die zit is het gedaan om je luchtfilter huis klem te drukken
 
Of vraag het even aan de vorige eigenaar mischien!!!!!mischien is hij een slechte urbanus als grap! en anders een slechte einstein!! heb je ringen voor


Dat is dus om de tank 'hoger' te hebben staan, zodat er meer lucht via je luchtfilter naar binnen kan stromen...als het goed is is je carburatie daar ook op afgesteld.

Normaal verhoogt men de tank door ringen tussen de bevestigingsschroeven van de tank te plaatsen (bij et balhoofd)...

(Afbeelding)

(Afbeelding)
 
Heb de motor op de heftafel gezet en met een zaklampje goed gekeken hoe het luchtfilter op de carbu's komt.. Zat hij bij beiden los en met plankje zat hij er tegen aan :] Dus deze goed erop gezet en plankje was ook niet meer nodig... Toch bedankt voor alle mogelijkheden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan