Suzuki SV-Z opgewaardeerd tot opvolger TL 1000 R

10 jun 2004
63
0
Broeksterwoude
Hallo,

Weet iemand van jullie motor liefhebbers ook of de Suzuki SV-Z wordt opgewaardeerd tot een opvolger voor de tl 1000 r.
Ik ben namelijk wat Suzuki racer minded O-) maar een echte v-twin racer mis ik nog in het Suzuki arrangement :( .
Is hierover al geroezemoes in de wandelgangen? :? ?
 
Ik zou hem graag zien komen ja!
De TL1000R is bruut, maar sturen kan je er niet mee.
Lamaar kommen!!!!
 
precies, suzuki is juist de enige met een fatsoenlijke 2 cilinder :?
VTR schijnt niet zo heel goed te zijn
kawa en yamaha hebben niets fatsoenlijks ;(
 
De VTR is ook een dijk van een motor, alleen niet echt een 2 cilinder karakter zoals de TLR wel heeft.
Ducati, tja, is niet echt een fiets die nou financieel aantrekkelijk is.
 
Eh...heel voorzichtig...laatste model 1100 sport...daytona rs?


Effe niet letten op die houten 5 bak maar eens op het echte rijden! geen 150 pk...een simpele 92 standaard maar sleuren...








Kom maar op....

Als Ducati nu nog steeds afgezeken wordt met die kinderachtige opmerkingen...
 
mijn opmerking van de VTR heb ik uit fastbikes magazine gehaald, zelf heb ik geen ervaring ermee. daarom zei ik ook " schijnt" ;)

en die mille, feh die heb ik laatst ff gesmoked bij het stoplicht op ring Alkmaar... 8-)

oh w8, we deden maar 2 draggies, hij won eerst, ik de tweede en toen kwam er een flitspaal, dus de finale hebben we nooit gered :P
 
Laatst bewerkt:
Wat een gelul hier weer over hoe goed die tl is. Laatst kwam ik er dus 1 tegen op de rijksweg die wel haast had dus ik eens even blijven plakken om te kijken of hij nou echt zo snel is. Nou ik kan je vertellen dat de sprint van de 110 naar de 220 ik met de Mille dus moet inhouden om hem niet langs te gaan. Sprintjes vanaf 0 naar 100 zeggen mij helemaal niks over de motor.

Alle twins zijn leuk met ieder zijn eigen karakter.

:]
 
Laatst bewerkt:
Sprintjes zeggen zowiezo niks. Het gaat om kracht en wendbaarheid.
Voxan maakt ook mooie sportieve twins trouwens......
 
Terug
Bovenaan Onderaan