ThePussyDestroyer
Die hard MF'er
- 18 jun 2011
- 749
- 588
Hoi
Het word geen project met eigenbouw delen aan de motor zoals de rest van de topics. Zo technisch ben ik niet aangelegd en heb er helaas de middelen niet voor.
Lijkt me wel leuk om het transformatie proces vast te leggen hier in een topic.
Ik heb een goeie deal kunnen maken en spotgoedkoop een SV1000S op de kop weten te tikken, dit betreft echter wel een motor met Belgische papieren.
Ivm met corona heb ik nog niet de tijd gehad om de motor in te voeren. Een deel straat legaal maken is een deel van het ombouwen.
Het idee is om er een Streettracker van te maken, mooie mix van scrambler/tracker/naked.
Kocht de motor in "circuit trim" met veel losse onderdelen en 39.000km op de teller:
Motor origineel gemaakt voor de RDW keuring:
Om vervolgens toch te beginnen met de het ombouwen van van supersport naar naked:
Ombouw set kocht, nieuwe kroontplaat remleidingen, gaskabel en stuur:
Vervolgens begonnen met het spuiten van de tank en kappen in de kleur photochormatic red.
In de schaduw is het rood, in de zon word het goud. En dit allemaal in de douchecabine thuis :
Nieuwe kentekenplaat houde gemonteerd:
Ook begonnen met het vormgeven van de voorkant van de motor. Het idee is om een race nummer plaat te plaatsen met daarin koplampen.
Heb een plexiglas plaat genomen, op maat laten maken en gaten in geboord voor de lampen.
De lampen hebben een rode ring in de rand en in het midden de koplamp functie.
Moet er nog een bracket voor maken om de lampen er in te hangen en uiteindelijk ook de digitale km teller.
To do list:
- racenummer sticker laten maken
- afdekplaatjes onder zadel wit wrappen om vervolgens racenummer uit te snijden. zijn momenteel al in de kleur van de motor gespoten.
- Digitale km teller plaatsen
- electronica netter afwerken.
- Oliedrukremschakelaar koppelen aan achterlicht
- bracket lampen en km teller
- bedrading stuur netter afwerken.
- knoppen stuur vervangen voor cnc knoppen.
- bar end spiegels
- frame spuiten ( nog niet zeker)
En uiteraard keuren bij RDW
Het word geen project met eigenbouw delen aan de motor zoals de rest van de topics. Zo technisch ben ik niet aangelegd en heb er helaas de middelen niet voor.
Lijkt me wel leuk om het transformatie proces vast te leggen hier in een topic.
Ik heb een goeie deal kunnen maken en spotgoedkoop een SV1000S op de kop weten te tikken, dit betreft echter wel een motor met Belgische papieren.
Ivm met corona heb ik nog niet de tijd gehad om de motor in te voeren. Een deel straat legaal maken is een deel van het ombouwen.
Het idee is om er een Streettracker van te maken, mooie mix van scrambler/tracker/naked.
Kocht de motor in "circuit trim" met veel losse onderdelen en 39.000km op de teller:
Motor origineel gemaakt voor de RDW keuring:
Om vervolgens toch te beginnen met de het ombouwen van van supersport naar naked:
Ombouw set kocht, nieuwe kroontplaat remleidingen, gaskabel en stuur:
Vervolgens begonnen met het spuiten van de tank en kappen in de kleur photochormatic red.
In de schaduw is het rood, in de zon word het goud. En dit allemaal in de douchecabine thuis :
Nieuwe kentekenplaat houde gemonteerd:
Ook begonnen met het vormgeven van de voorkant van de motor. Het idee is om een race nummer plaat te plaatsen met daarin koplampen.
Heb een plexiglas plaat genomen, op maat laten maken en gaten in geboord voor de lampen.
De lampen hebben een rode ring in de rand en in het midden de koplamp functie.
Moet er nog een bracket voor maken om de lampen er in te hangen en uiteindelijk ook de digitale km teller.
To do list:
- racenummer sticker laten maken
- afdekplaatjes onder zadel wit wrappen om vervolgens racenummer uit te snijden. zijn momenteel al in de kleur van de motor gespoten.
- Digitale km teller plaatsen
- electronica netter afwerken.
- Oliedrukremschakelaar koppelen aan achterlicht
- bracket lampen en km teller
- bedrading stuur netter afwerken.
- knoppen stuur vervangen voor cnc knoppen.
- bar end spiegels
- frame spuiten ( nog niet zeker)
En uiteraard keuren bij RDW