Suzuki SV650/1000/S/N Herfst Meeting #1

Om maar nog wat olie op het vuur te mikken; zaterdag de 9e een optie..? Zondag 10 lijkt het meerendeel niet te kunnen
Voor het weekend van de 17e staat best wel wat nattigheid voorspeld.. en daar ga ik écht niet in rijden.
 
De 10e (zondag) kan ik toch wel. :t
De zaterdag ervoor liever niet, maar als het niet anders kan kan ik. Mijn zoon weet ik niet. Ik vraag wel of hij kan op de datum die het uiteindelijk gaat worden. Hij blijft aan hef vrij vragen zo.
 
Haaaa, 10e hebben @Bas750 en ik een ritje naar het oosten gepland, misschien is er tijd om even langs te wippen?🤪 maar dat zouden we dan even moeten uitstippelen....
 
Ik twijfel nog even over de 9e. Misschien dat ik alleen de eerste helft mee zou rijden. Ik weet even niet meer wie er nog meer niet kunnen deze zondag, maar mischien moesten jullie maar gewoon gaan zonder mij, dan probeer ik de volgende keer aan te sluiten.
 
Ondertussen kunnen er zondag 10 meer dan zaterdag 9? Lastig…
Als het de 9e gaat worden doen we wel mee hoor ik net
 
Laatst bewerkt:
Denk dat de 9e komt te vervallen. Op zaterdag 10 kunnen @Fulcrum en @Millamet niet. Laten we even deze week afwachten tot donderdag/vrijdag of er dan al wat meer bekend is over het weer van het weekend daarop. Op de 17e kunnen fulcrum en millamet wel en wellicht @FrancesSv ook..? Al
 
Zonder het nou heel onaardig te bedoelen denk ik dat we niet meer op @FrancesSv hoeven te rekenen. 😢
Wel handig voor de mensen die vrij hebben gevraagd of genomen om de definitieve datum zsm vast te stellen. Vrij vragen onder voorbehoud of ‘houd ‘m even open’ vind geen enkele baas leuk. Om nog maar te zwijgen over diensten hebben kunnen ruilen en achteraf voor niets.

Het gaat nu dus nog tussen zondag 10 en zondag 17?
Ik kan / wij kunnen beide dagen.
 
Laatst bewerkt:
Zonder het nou heel onaardig te bedoelen denk ik dat we niet meer op @FrancesSv hoeven te rekenen. 😢
Wel handig voor de mensen die vrij hebben gevraagd of genomen om de definitieve datum zsm vast te stellen. Vrij vragen onder voorbehoud of ‘houd ‘m even open’ vind geen enkele baas leuk. Om nog maar te zwijgen over diensten hebben kunnen ruilen en achteraf voor niets.

Het gaat nu dus nog tussen zondag 10 en zondag 17?
Ik (wij) kan (kunnen) beide dagen.
Denk het niet inderdaad🥲🥲
Is echt killing om vervanging te vinden momenteel.. als het de 10e word, kan ik met pa alrijd kijken om even langs te wippen!
 
Denk het niet inderdaad🥲🥲
Is echt killing om vervanging te vinden momenteel.. als het de 10e word, kan ik met pa alrijd kijken om even langs te wippen!
Ja maar dat langs wippen vanuit oosten naar links van utrecht is niet iets wat ik zie gebeuren..

@roger_SV ja tussen 10 en 17 maar ondanks 10 een paar man minder nijg ik daarna want het weer is puik. Volgende week toch weer wat regen voorspeld en je zal zien dat t zondag dan slecht weer is
 
Nee. Ik heb zelf ook geen SV meer. Ik ga nog een laatste keer mee om afscheid te nemen 😅
 
Ja seg! Je weet toch wel dat het regel nummer 1 is dat het alleen voor SV rijders is… kijk… dat ik nou verkozen ben tot erelid bied geen vrijbrief voor andere hèh. Alhoewel. Regels zijn gemaakt om te overtreden anders heb je geen regels nodig..

haha! nee lulkoek. Je mag gewoon mee rijden hoor..
maar 3 sv’s is wel karig ja.. sowieso is het animo laag bij deze meet..
 
O ja, de RSV Mille man. Nu herinner ik het me weer. Het aandeel SV’s aan SV’s in de FaceBook SV meeting was inderdaad groter. Maar bij onze meeting wel een SV660N. Dat dan weer wel 🙂
 
Ja seg! Je weet toch wel dat het regel nummer 1 is dat het alleen voor SV rijders is… kijk… dat ik nou verkozen ben tot erelid bied geen vrijbrief voor andere hèh. Alhoewel. Regels zijn gemaakt om te overtreden anders heb je geen regels nodig..

haha! nee lulkoek. Je mag gewoon mee rijden hoor..
maar 3 sv’s is wel karig ja.. sowieso is het animo laag bij deze meet..
Dat krijg je met datumwijzigingen altijd.
 
Ja maar ook voor de 17e is er niet veel animo naar mijn menig.. stuk minder dan de zomermeetings..
 
Ja klopt. Wintermeeting was destijds ook niet zo druk bezocht, maar toch gezellig. Rijden met 5 motoren en 1 scooter is eigenlijk ook wel leuk genoeg. De 10e is bij deze de definitieve datum, en wie komen er nu allemaal?
@Fulcrum op Aprillia, @Disaster-Master op Honda, ik met zoon en @Giggs op SV650 (N resp S) en wie mis ik dan nog?
 
Ja klopt. Wintermeeting was destijds ook niet zo druk bezocht, maar toch gezellig. Rijden met 5 motoren en 1 scooter is eigenlijk ook wel leuk genoeg. De 10e is bij deze de definitieve datum, en wie komen er nu allemaal?
@Fulcrum op Aprillia, @Disaster-Master op Honda, ik met zoon en @Giggs op SV650 (N resp S) en wie mis ik dan nog?
Je bedoeld joram ipv fulcrum; fulcrum kan niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan