Suzuki SV650/1000/S/N Herfst Meeting #1

Wellicht dat @FrancesSv dan bij LeMac kan meeten.. zou t anders ook niet weten.. en anders maar volgend jaar. Ik zal iig onder het zadel van de ADV de stadslichtkabeltjes mikken en de tankhouder..
 
Laatst bewerkt:
En Jeroen nog zag ik in de aangepaste OP. Nou leuk groepje.
Zin in ☀️👍🏻
 
LeMac klinkt ook wel chique inderdaad. En dan een lekkere ‘assemblage de bouff op een bedje van mousse du Styrene ’ bestellen zeker 🤣
 
oui monsieur..
en ik moest dat opzoeke om het juist te schrijven had echt vroeger op de middelbare school echt alleen maar 2e en 3e voor Frans wat een kudt taal! Haha!
 
Ja ik ook, maar culinair onderlegd hè 😎
Het enige leuke aan Frans op school was de lerares. Ze zal nu inmiddels ook wel over de vervaldatum zijn -O-
Maar goed, voor we afdwalen: Zaterdag lekker Brommers Kieken en zondag lekker SV meeten. 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook zin in! En ja inderdaad op de Aprilia. De RSV Tuono... dus niet de mille... maar ach het verschil is een paar kuipdelen en een ander stuur :+

:]
 
Jullie hebben gelijk hoor! Het weer ziet er prima uit voor dit weekend, beter dan de 17e. Enjoy! Ik sluit de volgende keer wel aan :t :]
 
Mijn zoon komt ook niet mee (wedstrijd coachen en spelen)
 
Ik kan ook nog op mijn KTM of Kawasaki komen. Dan maar 1 SV :+
 
Ik moet de ketting nog even stellen dan. Is eigenlijk al op.
Ik kijk wat ik kan doen. Anders wordt het gewoon met de SV naar de SV meeting... :9
Kawasaki kan ook. Is dit jaar nog niet buiten geweest.
Is wel een 1000 cc vier-in-lijn. Heeft weinig met een SV gemeen.
 
Kom maar op de SV. Dan hoef ik me niet slecht te voelen dat m'n motor niet schoon en opgepoetst is :+
 
Denk dat het tevens de eerste en laatste herfstmeet is want het animo is om te janken :')
 
De wintermeeting een paar jaar geleden bij 4 graden was inderdaad nog beter bezocht.
 
Ach dan is de groep wat kleiner. Kan ook een goed ding zijn, dan kan het wat sneller :)
Nee nee rustig aan, langzaam optrekken en rustig remmen. Dat moet van meneer Soesda ;)
Inmiddels staat de stand nu op 406km.. kan ik iig over de snelweg terug naar huis :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan