Suzuki SV650/1000/S/N Herfst Meeting #1

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
29.658
103.213
1632764773979.png


Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N) en i.v.m. erelid zijnde de Honda X-ADV van @Disaster-Master ;)


Waar?
Startlocatie is BP Middelweerd in Harmelen


Wanneer?
Zondag 10 oktober - ONDER VOORBEHOUD VAN DROOG WEER



Hoe laat?
Aanvang 10:30 uur. Vertrek 11:00 uur.


Route details:
START:
BP Middelweerd Harmelen - Woerden - Zegveld - Nieuwkoop - Zevenhoven - Amstelhoek - Amstelveen (PAUZE/LUNCH McDonald's Uithoorn, nr. 8, ±1,5 uur gereden) - Oudekerk aan de Amstel - Abcoude - Vinkeveen EIND (Carpoolplaats Vinkeveen A2, ±2,5 uur gereden).

1632771142323.png


Route bestand in GPX formaat: KLIK
De totale lengte van de route is dit keer slechts 95km i.v.m. het jaargetijde. De totale rijtijd is ongeveer 2,5 uur :]



Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Middelweerd in Harmelen.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV (en één iemand met een Honda) vol te gieten.
Er is tussendoor geen tankstop. Maar dat zal ook niet nodig zijn met 95km. Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route.

Na ongeveer 1,5 uur te hebben gereden stoppen we op de culinaire lunchlocatie McDonald's Uithoorn in Amstelveen. Eenmaal aangekomen op de lunchlocatie zullen we ongeveer een uur/anderhalf pauzeren en lunchen. We hebben er dan ongeveer 54km op zitten. Het resterende deel daarna is 41km en we eindigen dan op de carpoolplaats pal naast de A2. Houd dus rekening met een totale route van slechts 95km. Evengoed is deze korte route volgens de routeplanner pakweg 2,5 uur. Gezien de dagen korter worden en kouder heb ik bewust voor een kortere route gekozen zodat iedereen nog een beetje bij tijds en hopelijk warm thuis komt.


De BP heeft in totaal 6 pompen:
1632764487211.png



Lunch:
De aankomst bij McDonald's Uithoorn is naar verwachting zo rond 12.30 uur.
Vervolgens zullen we tussen 13.30 - 14.00 uur vertrekken voor het laatste korte deel van de route. Pin me niet vast op de tijden ;)


Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z

Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download de route hier in GPX formaat: KLIK

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben.
Laat even weten of je hierbij wilt helpen. Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.


Afsluiting:
We eindigen dit keer bij een carpoolplaats. Dit is gelegen pal naast een oprit van de A2.


Aanmeldingen;
  1. @Disaster-Master
  2. @Giggs
  3. @roger_SV + Zoon
  4. @JoramNL
  5. @MyNameIsJeroen

Onder voorbehoud:
@FrancesSv
 
Laatst bewerkt:
Ik kom, onder voorbehoud dat ik de week erop niet op zakenreis hoef. Mijn nieuwe chef wil eigenlijk dat ik 'zijn' fabriek in Duitsland bezoek. :-p
 
Ik moet me (helaas) toch weer afmelden. M'n vriendin heeft een weekend weg geboekt en aangezien dit mijn enige vrije weekend was valt dat net samen :N

Jammer maar helaas, ik zie jullie volgend jaar zomer wel weer :W
 
Liever niet, maar als het moet kan ik.
as. Zondag heb ik een andere meeting, maar als we gaan verschuiven naar die dag en zeker als @FrancesSv hierdoor wèl kan gaat mijn voorkeur uit naar mijn SV vrienden, dus doe dan maar.

Als meerdere anderen ook niet kunnen heb ik de voorkeur voor de oorspronkelijke datum. Misschien ook prima weer. ;)
 
Haa nee.. dr staat overigens maar op 1 plek honda en dat is op de achterkant boven het achterlicht..
maar neem jij maar een sticker mee hoor.. eentje van het soort die geen lijm achter laat of de lak ermee aftrekt ;)
 
Ik heb alleen nog KTM, en zelf voor Honda zijn er grenzen ;)
 
Ik heb nog wat SV1000 stickers. En een hele bak van de SVRacingparts store. :-p.

Overigens zou ik de 17e definitief wel kunnen, mijn zakentripje de week erna gaat voor mij niet door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan