Suzuki SV650/1000/S/N Herfst Meeting #1

Als het maar harder gaat dan 18 km/h :+

Laatst in een rouwstoet gereden en die reden strak 15 km/h. Zo langzaam wil m'n motor dus niet in z'n 1... Telkens ontkoppelen. Mega irritant. End of rant.
 
lol… ik kan met de adv (en zeker in combi met de achterrem) echt heel smooth langzaam rijden zonder bokken.. dat is met de SV wel anders idd..of had je het over je RSV ?
 
Zo vervelend doet een SV toch niet? Rijdt hartstikke soepel.
 
Ja dat is waar. De SV vind het niet leuk, maar doet het wel. De RSV doet het gewoon niet. Dat is het verschil
 
Nou.. jawel.. maar de injectie modellen hebben bij lage snelheid zonder koppeling best wel last van een aan-uit effect als je aan het gas zit bij lage snelheid.. dat kan aardig stoterig gedrag geven
 
Iets sneller rijden dan stapvoets gaaf al probleemloos toch?
 
Nou.. jawel.. maar de injectie modellen hebben bij lage snelheid zonder koppeling best wel last van een aan-uit effect als je aan het gas zit bij lage snelheid.. dat kan aardig stoterig gedrag geven
Dat klopt. Injectie wel waarschijnlijk
 
1633813898943.png


1633813914955.png



Ik snap alleen dit stuk niet? Waarom niet gewoon naar rechts ipv die omweg? Beetje rommelig hoor :+


1633814008949.png


En waarom rijden we dwars door Woerden? :j
 
Ik snap alleen dit stuk niet? Waarom niet gewoon naar rechts ipv die omweg? Beetje rommelig hoor :+
wil jij soms de lunch met ons overslaan en elders met je onzichtbare vriendjes gaan lunchen.. mag hoor :t
 
Voor de mac morgen dien je de corona qr code laten zien zodat ze geloven dat je gezond bent zodat je vervolgens naar binnen mag om hun ongezonde voer te eten.

en nu gaat deze jongen (ook) naar bed.
 
Valt de Mac onder de horeca dan? 🤣
Welterusten en tot morgen.
 
Zometeen maar ff de wintervoering in mn pak steken; 4 graden regio utrecht.
1633848053852.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan