Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #2

Een logge draak met 50 kilo meer gewicht is toch niet leuk na een SV :?
Snel accelereren en vlot bochtenwerk zullen wel wat lastiger worden, maar met een top die 'slechts' 40 km/u onder de 238 van de SV1000 ligt ga je nog steeds veel te hard. Jammer dat je niet meegaat met de SV meeting, maar veel plezier met de BMW en succes met het in de hand houden van de rechterhand dan maar. ;)
 
Het gaat me niet om de top, maar om de snelheidsbeleving en acceleratie. Ik had hiervoor een R1200GS voor woon/werk, doet niet onder voor de SV (ook niet echt in bochten), maar ik reed er toch net wat anders op.

Als ik ooit ruimte heb voor een tweede motor voorop het circuit of in de Eifel, staat de SV bovenaan m'n lijstje :)
 
Ik begrijp je wel hoor, en jij mij waarschijnlijk ook. ;)
Snelheidsbeleving en plezier beleven is eigenlijk belangrijker dan de specs en de pure specs zeggen in veel opzichten niet zoveel.
Waarschijnklijk heb je met een BMW een heel verstandige keuze genomen.
Wel mooi dat een SV nog steeds op je lijstje staat :Y
Als ik maar één motor zou mogen/kunnen hebben zou dat voor mij toch de SV zijn :$
 
Ik heb mijn SV verkocht, heb wel een andere 650 maar dat is geen Suzuki.
Zal er dus niet bij zijn, veel plezier voor degenen die wel gaan! Altijd leuk een meeting met gelijk gestemden! :] :t
 
Ik heb mijn SV verkocht, heb wel een andere 650 maar dat is geen Suzuki.
Zal er dus niet bij zijn, veel plezier voor degenen die wel gaan! Altijd leuk een meeting met gelijk gestemden! :] :t

Aah, toe nou. Plak 'SV' over de 'Z' en niemand die het ziet ;)
Mijn eerste motor!!
 
Nou, misschien kom ik wel even buurten met je oude Z dan. Zie ik mijn oude liefde, de SV van DUCKI3S ook weer eens.
Die heeft me in 3 jaar altijd trouw overal gebracht zonder ook maar iets te klagen te hebben. Heerlijke fiets! :)
 
Ik denk dat je dat maar gewoon als 'toevallige passant' moet doen inderdaad.
Ik heb nog een doos oude motorbladen voor je.
Die kan ik meenemen als je wilt. Als je bevestigingsmateriaal meeneemt krijg je het achter je op de buddy.
De uitdaging voor mij (met passagier) zal groter zijn, maar ik heb nog een tank voor me ;)
 
Zijn dat nou dezelfde motorblaadjes die je vorig jaar ook al op die manier probeerde te slijten ?
 
Nog effe wachten en ze gaan niet meer gratis weg ;-)
Ze zijn al oud hoor. Van vroeger, toen motoren nog motoren waren. :P
Jaren 70, 80 en heel vroege 90's,
 
Nog effe wachten en ze gaan niet meer gratis weg ;-)
Ze zijn al oud hoor. Van vroeger, toen motoren nog motoren waren. :P
Jaren 70, 80 en heel vroege 90's,
Jaren 70; toen was ik een jaar of 16, en rijdend op Zundapp en Kreidler. Stikjaloers op de motor rijders die voorbij kwamen gejaagd😲
 
Coert ook !!
Ik ben een hééééé'l stuk jonger.
In de jaren 70 reed ik op een driewielertje of BMX, maar ik ben de schade inmiddels aan het inhalen ;)
 
Waarom was het er toen niet meer van gekomen dan?
Moet ik ze 14 juli voor je meenemen?
 
Dat weet ik niet meer, ik had het wel via PB aan je gemeld destijds. Maar ik heb zelf al veel tijdschriften uit die jaren, weekbladen Motor, Moto73 enzo.
Vanaf 1968 tot half jaren 90. (jaargangen weekblad Motor van '68 tot '76 compleet) Ook veel classic bladen zoals Classic Bike, Classic Racer. Ik weet niet of ik erbij ben op 14 juli nog.
Ik reed ook Kreidler in de jaren 70, begon met motorrijden in '82. Toen was ik 17...
Rijbewijs gehaald met de bekende proefvergunning en slechts 6 lesjes. Op m'n 18e. Those were the day's! Anders kom ik ze wel halen met de auto als het je uitkomt een keertje. Ik moet binnenkort toch een keertje op visite in Ede zijn bij een maat van me. Nou het nog kan.
 
Ik wil geen spelbreker zijn.. maar deze discussie mag wat mij betreft naar offtopic.

ontopic:
waar blijven de aanmeldingen voor deze melding?
 
Ik ben weer rijdende en ga t even aan de baas vragen! Lijkt me een leuke om mee te doen maar even onder voorbehoud van familie planning 😊
Toevallig is er gister op het globale SV 650 FB groep ook een NL groep gestart voor een rit. Zal eens kijken of er wat te koppelen valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan