Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #3

Disaster-Master

ùit De Haag
26 feb 2009
7.719
12.109
3-2.jpg

Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N)

Waar?
Startlocatie is BP Orden in Apeldoorn: voor iedereen centraal genoeg gelegen ;)

Wanneer?
zondag 12 juli
(bij slecht weer andere datum)

Hoe laat?
Aanvang 10:30 uur. Vertrek 11:00 uur.

Route details:
(waaronder een hoop kleine dorpjes)
START: Apeldoorn - Vaassen - Vierhouten - Nunspeet - Doornspijk - Dronten - Swifterband - Nagele - Ens - Kraggenburg - Sint Jansklooster - Wanneperveen - Belt-Schutsloot (LUNCH: Petit Restaurant "Het Otterswold") - Zwartsluis - Hasselt - Zwolle - Zalk - Kampen (TANKSTOP) - Dronten - Biddinghuizen - Harderwijk - Ermelo - EIND.

Route bestand in GPX formaat:
KLIK

De totale lengte van de route is ongeveer 239 km :]

Schermafbeelding 2020-03-15 om 21.49.19.png

Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Orden in Apeldoorn.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV vol te gieten.
Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route.

De route naar de lunchlocatie Petit Restaurant "Het Otterswold" is ongeveer 128 km. Het resterende deel daarna is 111 km.
Houd dus rekening met een totale route van 239 km. Dat haalt niemand op een volle tank. Daarom is na de lunch tussendoor een tankstop in Kampen.
We hebben er dan 175 km op zitten dus dat moet iedereen makkelijk kunnen halen. Vanaf daar naar de eindbestemming is dan nog 64 km.

Mocht je besluiten om na de lunch af te haken; laat dit dan daar even aan me weten.

De BP heeft in totaal 4 pompen maar deze liggen verdeeld over 2 plekken op het pompterrein. Dan hoeft niet iedereen bij dezelfde pomp in de rij ;)

Lunch:
De aankomst bij Petit Restaurant "Het Otterswold" is naar verwachting zo rond 13:00 uur.
Vervolgens zullen we tussen 13:45 - 14:00 uur vertrekken. Zo ongeveer. Pin me niet vast op de tijden ;)

De menukaart is hier te zien: KLIK

Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z

Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download de route hier in GPX formaat: KLIK

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben.
Laat even weten of je hierbij wilt helpen. Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.

Afsluiting:
We eindigen op het parkeer terrein van de McDonalds in Ermelo. Dit is gelegen pal naast de A28.
Hier kan iedereen nog onder het genot van nog iets te eten of drinken en elkaar uitzwaaien.
Bij de rotonde richting de snelweg zit een benzinepomp. Daar kun je eventueel de SV eerst nog bijvullen voor de rit naar huis.

Wie hebben zich aangemeld?

1. @Disaster-Master
  2. @Giggs
  3. @DUCKI3S
  4. @FrancesSv
  5. @roger_SV + bijrijder
  6. @grrtjuhh
  7. @Kimswonderewereld
  8. :?

Extra deelnemers:
1. Nikita via @FrancesSv
2. Vriendin via @grrtjuhh
3. Patrick via @FrancesSv

Misschien:
1. @werner7385
2. @motoIVO

Laatst bewerkt:

motoIVO

MF'er
5 apr 2016
36
10
38
Den Bosch
Ik heb een 2007 sv650N in de verkoop hier op het forum. Dus voor degene die graag mee wil en nog geen sv heeft... 😁

Tot nog toe (1x) rij ik dagtripjes met kennissen die wat verder weg wonen. Zij een dagje op de sv en ik op mijn nieuwe Street675. Ook leuk!

Mocht ik de sv nog hebben in juli dan join ik de meeting wellicht.

#Sluikreclame OFF

• Like
Waarderingen: Disaster-Master

thunderkid

Die hard MF'er
1 mei 2005
284
16
63
Pijnacker
Hoi,

Uiteraard ben ik er graag bij, om de motor-fanaten, weer eens te zien. Ik kan alleen niet zover vooruit kijken en nu druk bezig met de impact van de corona pandemie en trieste ontwikkelingen in de familie. Weinig tijd gehad voor de motor en nog nooit zo weinig op de motor gezeten, als in 2019/2020. Wellicht tot 12 juli.

• Like
Waarderingen: Disaster-Master