Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
29.599
103.120
3-2.jpg


Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N)


Waar?
Startlocatie is BP Orden in Apeldoorn: voor iedereen centraal genoeg gelegen ;)


Wanneer?
zondag 12 juli


Hoe laat?

Aanvang 10:30 uur. Vertrek 11:00 uur.


Route details:
(waaronder een hoop kleine dorpjes)
START: Apeldoorn (BP Olden) - Vaassen - Vierhouten - Nunspeet - Doornspijk (PAUZE, ±1 uur gereden) - Dronten - Swifterband - Nagele - Ens - Kraggenburg - Sint Jansklooster - Wanneperveen - Belt-Schutsloot (LUNCH: Petit Restaurant "Het Otterswold", ±2 uur gereden) - Zwartsluis - Hasselt - Zwolle - Zalk - Kampen (PAUZE & TANKSTOP, ± 3 uur gereden) - Dronten - Biddinghuizen - Harderwijk - Ermelo - EIND (McDonalds ±4 uur gereden).

Route bestand in GPX formaat:
KLIK
De totale lengte van de route is ongeveer 241km :]


Schermafbeelding 2020-03-15 om 21.49.19.png




Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Orden in Apeldoorn.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV vol te gieten. Doe dit ook echt en gooi de SV tot aan de rand toe vol.
De eerste tankstop laat even op zich wachten namelijk. Je zult maar net die paar liter nodig hebben om niet te hoeven lopen.

Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route. Na ongeveer 1 uur te hebben gereden maken we even een korte stop voor een pauze van ongeveer een kwartier. Daarna rijden we door naar de lunchlocatie Petit Restaurant "Het Otterswold" , dit is wederom een uurtje sturen na de eerste stop. Eenmaal aangekomen zullen we ongeveer een uur pauzeren en luchen. We hebben er dan ongeveer 123 km op zitten. Het resterende deel daarna is 118 km. Houd dus rekening met een totale route van 241km. Dat haalt niemand op een volle tank. Daarom is er na de lunch tussendoor een tankstop in Kampen. Vanaf de lunchlocatie tot aan de tankstop is het wederom ongeveer een uurtje rijden en zullen we ook daar weer even pauzeren voor ongeveer een kwartier. Vanaf de start tot aan de tankstop in Kampen hebben we er 176 km op zitten dus dat moet iedereen kunnen halen. Vanaf daar naar de eindbestemming is dan nog 65 km.

Mocht je besluiten om na de lunch af te haken; laat dit dan daar even aan me weten.


De BP heeft in totaal 4 pompen maar deze liggen verdeeld over 2 plekken op het pompterrein. Dan hoeft niet iedereen bij dezelfde pomp in de rij ;)
full


Lunch:
De aankomst bij Petit Restaurant "Het Otterswold" is naar verwachting zo rond 13:00 uur.
Vervolgens zullen we tussen 13:45 - 14:00 uur vertrekken. Zo ongeveer. Pin me niet vast op de tijden ;)

De menukaart is hier te zien: KLIK


Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z


Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download de route hier in GPX formaat: KLIK hier voor aangepaste versie

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben.
Laat even weten of je hierbij wilt helpen. Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.


Afsluiting:
We eindigen op het parkeer terrein van de McDonalds in Ermelo. Dit is gelegen pal naast de A28.
Hier kan iedereen nog onder het genot van nog iets te eten of drinken elkaar uitzwaaien.
Even verderop kun je de snelweg oversteken via een viaduct en dan rechts voorbij de rotonde een FireZone benzinepomp. Daar kun je eventueel de SV eerst nog bijvullen voor de rit naar huis.


Wie hebben zich aangemeld?

  1. @Disaster-Master [ORGANISATOR]
  2. @Giggs [DEELNAME BEVESTIGD]
  3. @roger_SV + bijrijder [DEELNAME BEVESTIGD]
  4. @Renzo P. [DEELNAME BEVESTIGD]
  5. @Squishy [DEELNAME BEVESTIGD]
  6. @RickLSV650s [DEELNAME BEVESTIGD]
  7. @Bercimod [DEELNAME BEVESTIGD]
  8. @HopHopGasErop [DEELNAME BEVESTIGD]
  9. @Chielo [DEELNAME BEVESTIGD]
  10. @SV649S [DEELNAME BEVESTIGD]
  11. @thunderkid [DEELNAME BEVESTIGD]
  12. @werner7385 [DEELNAME BEVESTIGD]
  13. @Emilio TT [DEELNAME BEVESTIGD]
  14. @JoramNL [DEELNAME BEVESTIGD]
  15. @Nickmans [DEELNAME BEVESTIGD]
 
Laatst bewerkt:
Mot ik nâh ech èin SV kope om mee te kenne?
 
Ik heb een 2007 sv650N in de verkoop hier op het forum. Dus voor degene die graag mee wil en nog geen sv heeft... 😁

Tot nog toe (1x) rij ik dagtripjes met kennissen die wat verder weg wonen. Zij een dagje op de sv en ik op mijn nieuwe Street675. Ook leuk!

Mocht ik de sv nog hebben in juli dan join ik de meeting wellicht.

#Sluikreclame OFF
 
Heb je de gen1 ook niet meer? Je had er op een gegeven moment toch twee?
 
Mooi rondje. Is het de 7 pompen route? 🤣
BP pompen bedoel ik 😁
Uiteraard.
In het rondje worden 2 BP pompen aangedaan, en bij het eind een FireZone maar daar hoef ik dan zelf niet te tanken.. heb dat allaang bekeken natuurlijk *D :]
 
Hoi,

Uiteraard ben ik er graag bij, om de motor-fanaten, weer eens te zien. Ik kan alleen niet zover vooruit kijken en nu druk bezig met de impact van de corona pandemie en trieste ontwikkelingen in de familie. Weinig tijd gehad voor de motor en nog nooit zo weinig op de motor gezeten, als in 2019/2020. Wellicht tot 12 juli.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan