Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
LeMac is een prima alternatief hoor. Al verwacht ik geen problemen bij de luchlocatie. Die contact ik over een paar weken.
 
LeMac is een prima alternatief hoor. Al verwacht ik geen problemen bij de luchlocatie. Die contact ik over een paar weken.
LaMac !? Ik knoop zelf wel een frikandel en zo'n Lidl hamburger achter de radiator. Halverwege de tourrit zijn ze wel klaar. _O-
(nee prima hoor. Ik eet bijna alles dat voor humane consumptie geschikt zou moeten zijn)
 
Laatst bewerkt:
Heb het restaurant op de hoogte gesteld dat we met ongeveer 20-22 mensen zullen komen lunchen.
Ze vroeg nog naar eventuele wensen; ik heb geschreven dat de lunchkaart volstaat (zie OP voor link naar de lunchkaart) maar dat er waarschijnlijk veel broodjes kroket zullen worden besteld omdat dit vorig jaar elders ook zo was ;) :t

Kleine edit; dit was dus per mail en wacht nog wel op bevestiging.
 
Laatst bewerkt:
Reactie gehad van het restaurant; er is mij gevraagd een keuze te willen opgeven uit 3 lunchgerechten ivm de grote groep.

Broodje kroket, uitsmijter en broodje hete kip werden voorgesteld.

wat mij betreft prima (gezien vorig jaar) maar wat vinden jullie?
 
Daar zal ik toch streng moeten zijn vrees ik; nee: de rit is alleen voor SV rijders.
 
Weersverwachting lijkt goed dus ik ben er waarschijnlijk bij!
IMAG1142.jpg
 
Ik moet helaas afhaken, 2 week geleden m'n bitchy weggebracht omdat ze als een natte krant liep, en nog niet klaar...|(
bedenken jullie mij erbij?💔
 

Bijlagen

  • 561003EE-BCD5-4D3A-A1E9-B51B943AE792.jpeg
    561003EE-BCD5-4D3A-A1E9-B51B943AE792.jpeg
    110,6 KB · Weergaven: 4
Ik ga de reservering bij het restaurant morgen bevestigen.
Ik tag even iedereen die zich heeft aangemeld en ook de extra en "misschien" aanmeldingen in dit bericht.

Like even dit bericht als je zondag daadwerkelijk mee rijd.

Dan kan ik morgen einde middag de likes tellen en geef ik dat aantal door aan het restaurant.
Ik ben ook nog even bezig met de route; er zijn her en der wat werkzaamheden en wegafsluitingen. Dus ik moet even het e.a. aanpassen. Route bestand zal ik naderhand hier delen in dit bericht en ook in de OP plaatsen.
De weersvoorspellingen zijn goed; overal droog en zonnig. 20 graden en windkracht 2/3. Ideaal.
Dit jaar dus geen pufhete rit zoals de voorgaande keren ;)

@Giggs @DUCKI3S @roger_SV @grrtjuhh @Kimswonderewereld @ivoderksen @Renzo P. @Nickmans @Squishy @RickLSV650s @Bercimod @JoramNL @HopHopGasErop @werner7385 @motoIVO @thunderkid @dB-tje @Emilio TT @SV649S @Chielo

Voor @FrancesSv : Jij gaat niet meer mee gaf je aan; gaan jouw 2 vrienden nog wel mee?
Voor @grrtjuhh : Gaat die vriendin van jou en jijzelf nog mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de reservering bij het restaurant morgen bevestigen.
Ik tag even iedereen die zich heeft aangemeld en ook de extra en "misschien" aanmeldingen in dit bericht.

Like even dit bericht als je zondag daadwerkelijk mee rijd.

Dan kan ik morgen einde middag de likes tellen en geef ik dat aantal door aan het restaurant.
Ik ben ook nog even bezig met de route; er zijn her en der wat werkzaamheden en wegafsluitingen. Dus ik moet even het e.a. aanpassen. Route bestand zal ik naderhand hier delen in dit bericht en ook in de OP plaatsen.
De weersvoorspellingen zijn goed; overal droog en zonnig. 20 graden en windkracht 2/3. Ideaal.
Dit jaar dus geen pufhete rit zoals de voorgaande keren ;)

@Giggs @DUCKI3S @roger_SV @grrtjuhh @Kimswonderewereld @ivoderksen @Renzo P. @Nickmans @Squishy @RickLSV650s @Bercimod @JoramNL @HopHopGasErop @werner7385 @motoIVO @thunderkid @dB-tje @Emilio TT @SV649S @Chielo

Voor @FrancesSv : Jij gaat niet meer mee gaf je aan; gaan jouw 2 vrienden nog wel mee?
Voor @grrtjuhh : Gaat die vriendin van jou nog mee?

Zin in!
 
Laten we het op één gerecht pp. houden. Als dat ‘toevallig‘ bestaat uit een brooike met twee kroketten is dat overmacht, en leggen wij ons erbij neer. ;)
Hij komt inderdaad weer mee.

Ik zit de route nog eens even te bekijken, maar da’s echt een mooie. Redelijk doorgaand, maar ook de langste uit de SV-meet geschiedenis.
je zou het nu nog niet zeggen als je naar buiten kijkt, maar de gaan echt zwijnen met het weer.

@Disaster-Master, heb je de remblokken al in je kontje gestopt?
 
Ik moet er nog wel even bij zetten dat ik geen held ben in 'groepsrijden'. Sterker nog, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik ga altijd lekker zelf op pad. Daarnaast heb ik +/- 7500km aan rijervaring :P Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Plaats in de groep etc.

Ik heb wel een Tom-tom waar inmiddels de route in staat, dus dat scheelt wel iets.
 
Ik ga de reservering bij het restaurant morgen bevestigen.
Ik tag even iedereen die zich heeft aangemeld en ook de extra en "misschien" aanmeldingen in dit bericht.

Like even dit bericht als je zondag daadwerkelijk mee rijd.

Dan kan ik morgen einde middag de likes tellen en geef ik dat aantal door aan het restaurant.
Ik ben ook nog even bezig met de route; er zijn her en der wat werkzaamheden en wegafsluitingen. Dus ik moet even het e.a. aanpassen. Route bestand zal ik naderhand hier delen in dit bericht en ook in de OP plaatsen.
De weersvoorspellingen zijn goed; overal droog en zonnig. 20 graden en windkracht 2/3. Ideaal.
Dit jaar dus geen pufhete rit zoals de voorgaande keren ;)

@Giggs @DUCKI3S @roger_SV @grrtjuhh @Kimswonderewereld @ivoderksen @Renzo P. @Nickmans @Squishy @RickLSV650s @Bercimod @JoramNL @HopHopGasErop @werner7385 @motoIVO @thunderkid @dB-tje @Emilio TT @SV649S @Chielo

Voor @FrancesSv : Jij gaat niet meer mee gaf je aan; gaan jouw 2 vrienden nog wel mee?
Voor @grrtjuhh : Gaat die vriendin van jou en jijzelf nog mee?
Groen licht gekregen, dus zondag van de partij. Gaan de Hagenezen nog verzamelen bij de shell aan de A12 Gouda? 9.00 u?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan