Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah joh 240 kilometer haal je toch makkelijk op een volle tank. Ik had met 290 km nog iets meer dan een liter over. In kampen kun je kiezen tussen de bp, shell of esso voor euro 98. Ik zou voor de esso kiezen aangezien deze veel meer pompen heeft.
 
Ah joh 240 kilometer haal je toch makkelijk op een volle tank. Ik had met 290 km nog iets meer dan een liter over. In kampen kun je kiezen tussen de bp, shell of esso voor euro 98. Ik zou voor de esso kiezen aangezien deze veel meer pompen heeft.

M'n lampje begint over het algemeen rond de 200km op trip teller al wel te branden.
Zal daarna vast nog wel een eind door kunnen maar neem het risico liever niet... 🤷‍♂️
 
Ik moet er nog wel even bij zetten dat ik geen held ben in 'groepsrijden'. Sterker nog, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik ga altijd lekker zelf op pad. Daarnaast heb ik +/- 7500km aan rijervaring :P Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Plaats in de groep etc.

Ik heb wel een Tom-tom waar inmiddels de route in staat, dus dat scheelt wel iets.
Beetje in formatie rijden, achterin rijd het altijd harder als voorin.
Letwel: de route heb ik zojuist aangepast en geupload i.v.m. wegwerkzaamheden. Dus die moet je dan wel even vernieuwen.
Groen licht gekregen, dus zondag van de partij. Gaan de Hagenezen nog verzamelen bij de shell aan de A12 Gouda? 9.00 u?
Ah mooi man! Ja laten we rond 09.00 uur idd bij de Shell op de A12 verzamelen.
@Disaster-Master nog een Sjaak afhaak. Werk gooit een sleutel tussen de wielen. ;(
Jammer; ik neem aan dat die vriendin van jou dan ook niet mee gaat?
M'n lampje begint over het algemeen rond de 200km op trip teller al wel te branden.
Zal daarna vast nog wel een eind door kunnen maar neem het risico liever niet... 🤷‍♂️
Tot aan de eerste tankstop is het ongeveer 176km.
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen met een navigatie systeem: zie hier het aangepast GPX bestand voor de route.

Ik had de planning nog een beetje herschreven i.v.m. wat ingelaste pauzes.
Ik plak de tekst uit de OP even hier, dan heeft hopelijk iedereen dat gelezen.



Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Orden in Apeldoorn.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV vol te gieten. Doe dit ook echt en gooi de SV tot aan de rand toe vol.
De eerste tankstop laat even op zich wachten namelijk. Je zult maar net die paar liter nodig hebben om niet te hoeven lopen.

Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route. Na ongeveer 1 uur te hebben gereden maken we even een korte stop voor een pauze van ongeveer een kwartier. Daarna rijden we door naar de lunchlocatie Petit Restaurant "Het Otterswold" , dit is wederom een uurtje sturen na de eerste stop. Eenmaal aangekomen zullen we ongeveer een uur pauzeren en luchen. We hebben er dan ongeveer 123 km op zitten. Het resterende deel daarna is 118 km. Houd dus rekening met een totale route van 241km. Dat haalt niemand op een volle tank. Daarom is er na de lunch tussendoor een tankstop in Kampen. Vanaf de lunchlocatie tot aan de tankstop is het wederom ongeveer een uurtje rijden en zullen we ook daar weer even pauzeren voor ongeveer een kwartier. Vanaf de start tot aan de tankstop in Kampen hebben we er 176 km op zitten dus dat moet iedereen kunnen halen. Vanaf daar naar de eindbestemming is dan nog 65 km.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels inclusief mijzelf 13 rijders welke bevestigd hebben er zondag bij te zijn. Hoop dat het lijstje nog een beetje aandikt.

Ik wacht nog op antwoord van @Kimswonderewereld , @ivoderksen , @Nickmans , @JoramNL , @dB-tje en @Emilio TT

Graag even reageren of je wel of niet komt


Restaurant heeft inmiddels de reservering bevestigd, dus dat is nu geregeld want die had ik namelijk nog niet.
Ik moet alleen nog de exacte aantallen doorgeven; dus ik hoop dat de mensen genoemd in dit bericht nog tijdig kunnen reageren.

Het restaurant vroeg mij of ik bij de stop voorafgaand aan de aankomst bij het restaurant de bestelling kon doorgeven.
Maar dat ga ik niet doen, beetje onzinnig in mijn geadchten, dat zien we daar wel. We gaan er rustig een uurtje zitten en dan moet het wel allemaal te regelen zijn voor hen. Lijkt mij allemaal niet zo moeilijk gezien de aanbevolen keuze uit 3 gerechten gok ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels inclusief mijzelf 13 rijders welke bevestigd hebben er zondag bij te zijn. Hoop dat het lijstje nog een beetje aandikt.

Ik wacht nog op antwoord van @Kimswonderewereld , @ivoderksen , @Nickmans , @JoramNL , @dB-tje en @Emilio TT

Graag even reageren of je wel of niet komt


Restaurant heeft inmiddels de reservering bevestigd, dus dat is nu geregeld want die had ik namelijk nog niet.
Ik moet alleen nog de exacte aantallen doorgeven; dus ik hoop dat de mensen genoemd in dit bericht nog tijdig kunnen reageren.

Het restaurant vroeg mij of ik bij de stop voorafgaand aan de aankomst bij het restaurant de bestelling kon doorgeven.
Maar dat ga ik niet doen, beetje onzinnig in mijn geadchten, dat zien we daar wel. We gaan er rustig een uurtje zitten en dan moet het wel allemaal te regelen zijn voor hen. Lijkt mij allemaal niet zo moeilijk gezien de aanbevolen keuze uit 3 gerechten gok ik zo.

Mi scusi.. Het was een woelige vrijdagavond.

Ik ben er zeker bij! Wel even onder voorbehoud omdat er nog een ketting gespannen en een voorrem ontlucht moet worden, maar dat komt wel goed!

Zin an! :]
 
Ik ben nog steeds voornemens te komen alleen is mijn vrouw ziek aan het worden, als ze echt te ziek is moet ik afzeggen om op de kinderen te passen. Vooralsnog ben ik er gewoon bij.
 
Ok. Mocht de situatie veranderen; dan graag even berichten :t
 
Ik ben er bij. Vandaag de brommer gepoetst, maar goed dat ik nog even het forum check..

Ik heb overigens ook navigatie
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er bij. Vandaag de brommer gepoetst, maar goed dat ik nog even het forum check..

Ik heb overigens ook navigatie
Top. Dan kun je even de GPX downloaden in inladen. Dan is het wel handig als je dan een beetje halverwege/achterin de groep rijd mochten we elkaar bij kruispunten/verkeerslichten kwijt raken. Als je dit zelf ook wilt hoor!
 
Alleen @SV649S en @thunderkid morgen dan 0900 bij shell of zijn er nog meer gegadigden ?

SV hier ook gepoest. Nog een beetje koelvloeistof erbij gegooid, bandjes bijgepompt, tomtom erop... nog even de buddy inpakken morgenochtend en dan good to go. Straks maar op tijd naar het nest.
 
Top. Dan kun je even de GPX downloaden in inladen. Dan is het wel handig als je dan een beetje halverwege/achterin de groep rijd mochten we elkaar bij kruispunten/verkeerslichten kwijt raken. Als je dit zelf ook wilt hoor!

Dat is prima, wel in het midden dan. Mijn A2 machine is niet snel genoeg voor achterin.
 
Goedemorgen,

Sorry MF heeft mij niet laten weten dat ik getagd ben en ik heb hier niet pro actief gekeken.

Ik heb een erg belabberde ochtend en ik kan nog niet plaatsen waarvan, geen koorts maar niet echt iets waar ik graag het huis mee uitga.

Ik wens jullie een mooie rit, mooi dat het nog doorgang kan vinden in deze tijd!

Tot een volgende?!
 
Oeps. We zijn jullie kwijt. Het meerendeel reed mee met de meut die naar huis ging.

wij rijden nu de route af naar de tankstop in Kampen. Zie maar wie en hoe daar komt?
Zal voor ons wel nog even duren voordat we daar zijn.

Adres BP kampen; Felvoweg 61
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan