Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #4

Ik twijfel. Ik zou graag mee willen doen maar is praktisch gezien een beetje lastig.
Ik woon in de buurt van Brussel en moet maandag voor mijn werk in Duitsland zijn.
Ik zal eens zien wat er te regelen valt.
 
Een beetje afhankelijk van wáár je moet zijn bij de Oosterburen ben je al een heel eind op weg 👍🏻
 
Ik moet tot zaterdagmiddag werken in Duitsland, dan naar huis en zondagavond moet ik terug naar Zuid-Limburg alwaar ik in de kost zit om maandagmorgen vroeg weer in Duitsland te gaan werken.
 
Ik wil je best op de onder voorbehoud lijst zetten; maar als ik t zo lees zou ik zeggen van laat t maar schieten..
helemaal vanuit brussel naar apeldoorn; dag rijden en dan naar zuid limburg (of eerst nog weer naar brussel terug?).. dat zijn een hoop stuur uren.., of je moet heullll graag willen ;)
 
Was het maar een hoop sturen. Banden platrijden zul je bedoelen 😢
 
Na overleg met het thuisfront zie ik er inderdaad vanaf. Is iets teveel van het goede.
Veel plezier iedereen en misschien tot de volgende!
 
Lunchlocatie gaat gewijzigd worden; nog geen reactie gehad op mails. Vandaag paar keer geprobeerd te bellen. Telefoon gaat niet over. Restaurant is nog wel ingeschreven bij KvK, staat ook een andere naam bij (BijRipperda) wat een paar nummers verder zit; maar dat gaat m niet worden. Die zijn pas vanaf 16.00 uur open. Geen idee wat er mee is maar ze zoeken het maar uit. Jammer; was een mooi plekje aan het water!

Maar aju Op Duur; wij gaan wel ergens anders heen.
moet dus even de route wat aanpassen met de andere locatie en een nieuwe GPX bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Route aangepast, route plaatje aangepast, route gpx aangepast, alles uitgewerkt in de tekst, kilometer berekeningen erop.. rijtijd berekening erop.. enzovoorts.

Ik moet de nieuwe lunchlocatie die ik heb uitgezocht nog even bespreken; die zijn vandaag en morgen dicht.
Ga ze wel mailen en woensdag even bellen indien geen reactie.

Nieuwe lunchlocatie is Pannekoekhuis 't Mussennest. En niet getreurd; er staan ook gewoon kroketten op de menu kaart :9
 
ik moet helaas door een covid-besmetting in het huishouden, afzien van de deelname, had heel graag mee gereden.
ben er graag bij bij de volgende meeting.
 
ik moet helaas door een covid-besmetting in het huishouden, afzien van de deelname, had heel graag mee gereden.
ben er graag bij bij de volgende meeting.
Heel goed dat je je inderdaad aan de adviezen en richtlijnen houdt. Sterkte. Ik hoop dat de lunch dit jaar wat meer Corona-proof zal zijn dan het ‘ga daar maar zitten met zijn allen’ van vorig jaar. SV rijders vormen zéker een familie, maar een gezin gaat mij net te ver ;)
Op een of andere manier krijgt @Disaster-Master het altijd voor elkaar om mooi weer te regelen tijdens de summer meeting ☀️👍🏻
Zin in! Tot zondag
 
Terug
Bovenaan Onderaan