Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #4

Op een of andere manier krijgt @Disaster-Master het altijd voor elkaar om mooi weer te regelen tijdens de summer meeting ☀️👍🏻
ja nou was nog even twijfelig de afgelopen paar dagen maar het ziet er steeds meer naar uit dat het droog blijft zondag..
ik bestel dat goeie weer al een jaar van tevoren uiteraard.. ;)

Edit; nee dus: het gaat alsnog zeikregenen.
Daarom met een week verplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Ik weer niet door wie. En ik weet ook niet waarom. En ook niet sinds wanneer. Eigenlijk weet ik het helemaal niet.
 
Wintermeeting ook wel eens gedaan hoor op 30 december of daar in de buurt, maar duidelijk minder animo ;)
 
okido.. ja.. kroket.. had je 9 maanden terug je eigen kroket er niet in moeten steken 🤣
 
Jongens; de weervoorspelling is niet zo gunstig. Ik ga daarom de meeting verplaatsen met 1 week naar zondag 18 juli.



Morgenmiddag kunnen vooral in het midden, noorden en oosten felle buien ontstaan. Hierbij is kans op onweer en valt plaatselijk veel regen, met wateroverlast tot gevolg
.
 
Laatst bewerkt:
Ja. Aanvankelijk zou het vandaag in de middag gaan regenen en morgen niet.. dat was wat er afgelopen dagen steeds stond; maar dat is blijkbaar veranderd.

aan iedereen;
laat hier even weten of je er zondag de 18e bij bent !
 
Ik weet het niet. Ik zou dan een evenement/bijeenkomst hebben maar dat zal wel niet door gaan
 
Disaster "Hugo de Jonge" Master.. -O-

Ik moet even kijken hoe de planning volgend weekend precies is, maar de intentie is er!
 
Jammer! Maar regen is ook vervelend. Dus een week verplaatsen lijkt me geen slecht idee.

Ik kan die datum in ieder geval ook wel.
 
Snotver. Ik heb dan weliswaar lang weekend, maar zondags een verjaardagsfeestje dat ik deze morgen bevestigd heb.
😬
Het weekend erop begint mijn vakantie.
😇
 
Zie andere topic. Ik geloof nooit zo in die code rood waarschuwingen en kan net zoals de SV prima tegen regen en een bietje wind. 9 van de 10 keer blijkt er achteraf niets aan de hand te zijn geweest. Lastig te voorspellen lokale buien, maar ik kan me voorstellen dat je als organisator geen risico wilt lopen ondanks dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor deelname, rijgedrag, boetes, etc. Jammer. Voor morgen hadden we beiden onze agenda’s vrij gemaakt/gehouden, maar volgende week zullen we er beiden niet bijzijn.
 
Laatst bewerkt:
Oops, ik zie opeens een notificatie van dit topic. Het was mij helemaal ontschoten. Maar ik zie dat het een week uitgesteld is. Helaas ben ik volgende week op de 18e waarschijnlijk niet instaat om te rijden, tenzij mijn andere plannen niet doorgaan ivm nieuwe corona maatregelen...
 
Ja zit heel erg in dubio..

voorspellen zijn gewoon niet goed. Van die enorme storbuien in midden/oosten. Precies waar wij zitten.. de 18e hier staat eigenlijk een verjaardag… met familie foto waar ik dan niet bij ben…. en het is idd echt laatste moment wat natuurlijk ook niet goed valt…..

maar zo’n stort bui zit ik niet op te wachten om in te rijden.. ben je gelijk doorweekt en de volgende dag ziek.. ik wel iig.. en dat past ooo niet in t schema..

eventueel met 2 weken verzetten zou ook kunnen.. maar wat doet t weer dan.. zal je altijd zien…

Erg lastig.
 
Lastig inderdaad, zulke buien kunnen ook maar zo ineens 'oplossen'. Voor vandaag was er ook veel regen voorspeld en ineens blijft het de hele dag droog.

We hoeven natuurlijk niet door te gaan rijden als het regent. Ergens een brug opzoeken en even bijkletsen in de tijd dat het regent is voor niemand ene probleem denk ik.

Misschien toch maar de gok nemen? Als niemand kan volgende week wordt het namelijk ook niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan