Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #4

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
29.599
103.120
081104102015412512705574.jpg


Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N)


Waar?
Startlocatie is BP Orden in Apeldoorn: waarschijnlijk voor de laatste keer dit jaar! Volgend jaar elders.


Wanneer?
Zondag 11 juli


Hoe laat?
Aanvang 10:30 uur. Vertrek 11:00 uur.


Route details:
(waaronder een hoop kleine dorpjes)
START: Apeldoorn (BP Olden) - Lieren - Wilp - Deventer - Terwolde - Welsum - Oene - Epe - Heerde (PAUZE, nr. 13, ±1 uur gereden) - Hattem - Wapenveld (LUNCH: Pannenkoekhuis 't Mussennest, ±1½ uur gereden) - Marle - Wijhe (LetOp: VEERDIENST) - Olst - Wesepe - Heeten - Haarle - Nijverdal - Holten (PAUZE nr. 24, ±2½ uur gereden) - Okkenbroek - Schalkhaar - Deventer - EIND (McDonalds ±3 uur gereden).


Route bestand in GPX formaat: KLIK
De totale lengte van de route is ongeveer 143km en de totale rijtijd is ongeveer 3 uur. :]
Route.PNG





Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 10.30 uur bij BP Orden in Apeldoorn.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV vol te gieten.
Er is tussendoor geen tankstop! Rond 11.00 uur zullen we wegrijden om te starten met de route.

Na ongeveer 1 uur te hebben gereden maken we even een korte stop voor een pauze van ongeveer 20 minuten. Daarna rijden we door naar de lunchlocatie Pannenkoekhuis 't Mussennest , dit is na de stop ongeveer 20 minuten. Eenmaal aangekomen op de lunchlocatie zullen we ongeveer een uur/anderhalf pauzeren en lunchen. We hebben er dan ongeveer 71km op zitten. LetOp: na lunch steken we de IJsel over met veerpont Wijhese Veer. De kosten voor de veerpont zijn 1,50 p.p. zorg dat je dit contant en GEPAST bij je hebt! Het resterende deel daarna is 72 km en halverwege in de Sallandse Heuvelrug zullen we nog voor een tweede keer een pauze inlassen. Houd dus rekening met een totale route van 143km.

Mocht je besluiten om na de lunch of bij de laatste pauze stop af te haken; laat dit dan daar even aan me weten.


De BP heeft in totaal 4 pompen maar deze liggen verdeeld over 2 plekken op het pompterrein.
Dan hoeft niet iedereen bij dezelfde pomp in de rij ;)

Schermafbeelding 2018-05-20 om 15.51.10.jpg



Lunch:
De aankomst bij Pannenkoekhuis 't mussennest is naar verwachting zo rond 13.00 uur.
Vervolgens zullen we tussen 14.00 - 14.30 uur vertrekken voor het laatste deel van de route. Pin me niet vast op de tijden ;)

De menukaart is hier te zien: KLIK


Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z

Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download de route hier in GPX formaat: KLIK

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben.
Laat even weten of je hierbij wilt helpen. Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.


Afsluiting:
We eindigen op het parkeer terrein van de McDonalds in Deventer. Dit is gelegen pal naast een oprit van de A1.
Hier kan iedereen nog onder het genot van nog iets te eten of drinken elkaar uitzwaaien.
Een stukje terug, onderweg naar de McDonalds zijn we voorbij een BP benzinepomp gereden; daar kun je eventueel de SV eerst nog bijvullen voor de rit naar huis.


Wie hebben zich aangemeld?

  1. @Disaster-Master
  2. @Emilio TT
  3. @Squishy
  4. @Giggs
  5. @JoramNL
  6. @Dennis_H
  7. @roger_SV
  8. @Drolaf
  9. @Masz1337
  10. @UltimateBikelife
  11. @thunderkid
  12. :?

Extra deelnemers:
Zoon @roger_SV

Onder voorbehoud:
@Motor94
 
Laatst bewerkt:
Route plaatje tegevoegd; ik kon gisteren geen printscreen maken. We gaan door de Sallandse Heuvelrug; en daar mag je na 21.00 uur 's avonds niet meer doorheen. En de Tomtom planner weet dat; en plande de route er omheen. Dus heb nu het plaatje en de GPX file kunnen maken.
Mailtje eruit gestuurd naar de brasserie. Even wachten op antwoord maar ik verwacht dat we daar terrecht kunnen en anders zoek ik wat anders.

En dat het routeplaatje eruit ziet als een soort beest met een vliegtuig staart; dat is niet met opzet. Puur toeval :t
 
Route plaatje tegevoegd; ik kon gisteren geen printscreen maken. We gaan door de Sallandse Heuvelrug; en daar mag je na 21.00 uur 's avonds niet meer doorheen. En de Tomtom planner weet dat; en plande de route er omheen. Dus heb nu het plaatje en de GPX file kunnen maken.
Mailtje eruit gestuurd naar de brasserie. Even wachten op antwoord maar ik verwacht dat we daar terrecht kunnen en anders zoek ik wat anders.

En dat het routeplaatje eruit ziet als een soort beest met een vliegtuig staart; dat is niet met opzet. Puur toeval :t
Leuk dat je dit weer oppakt. Misschien een idee om aan te geven bij de brasserie of we een plaatsje buiten mogen krijgen? Tegen die tijd mogen we waarschijnlijk ook wel weer binnen zitten, maar ik kan me herinneren van vorig jaar dat we ook binnen gezet werden, dat terwijl het juist zulk mooi weer was.
 
Vorig jaar zouden we buiten zitten maar omdat we te laat waren zijn we naar binnen verplaatst ;)
Maar als ze reageren zal ik het even aangeven :t
 
Ik volg en kijk het nog even aan. Hoewel Apeldoorn redelijk centraal in Nederland ligt, is het toch een aardig stukje vanaf Rotterdam, anderhalf uur heen en terug snelweg tuffen, waar ik tegenop kijk.
 
Ik volg en kijk het nog even aan. Hoewel Apeldoorn redelijk centraal in Nederland ligt, is het toch een aardig stukje vanaf Rotterdam, anderhalf uur heen en terug snelweg tuffen, waar ik tegenop kijk.

Ik heb dat stuk een keer gereden naar de meifesto meet. Maar dan van Apeldoorn naar Rotterdam. Het is te doen, maar je bent aan het einde van de dag wel op. Ik althans. Wel oordopjes in doen en muziekje op :)
 
En lekker de tijd nemen, zodat je er een goede tussenstop in kan plakken. In één ruk rijden is prima te doen maar wel vermoeiend.

Snelweg rijdt altijd veel minder fijn. Continu harde wind om tegenin te hangen en alleen maar dezelfde houding eisen hun tol wel..
 
Onder voorbehoud dat ik aanstaande woensdag 9 juni slaag voor mijn AVD en als SV650A’s ook welkom zijn, ga ik mijn best doen om mee te rijden! Ik lees dat beginners ook welkom zijn :). Mijn sv staat te popelen in de garage...
 
In de snelligheid niet gezien dat het een doorklikbare link was.
Count us in. 2 personen. De SV staat te popelen in de zomerstalling.
Mooie route, maar ehhh ...... geen kroketten ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
geen kroketten
Jij hebt het menu niet goed bekeken; ik ga vandeweek die brasserie eens bellen. Ze reageren niet op de mail.
Heb geen zin om de hele route om te gooien voor de lunchlocatie.. maar als ze niet opnrmen is het echt over en zoek ik wat anders..
 
Ja gespot. Inderdaad overheen gekeken. In dit geval doen we zéker mee. :]
Twee Kwekkeboom runderkroketten op een broodje. maak me gek :} *O*
Iets anders zoeken mag, zolang ze maar kroketten hebben en het niet die vieze, gore reut van restaurant 'De 2 Gouden Bogen' is ;)
Succes! :t
 
Ja gespot. Inderdaad overheen gekeken. In dit geval doen we zéker mee. :]
Twee Kwekkeboom runderkroketten op een broodje. maak me gek :} *O*
Iets anders zoeken mag, zolang ze maar kroketten hebben en het niet die vieze, gore reut van restaurant 'De 2 Gouden Bogen' is ;)
Succes! :t
Daar mag je na afloop van de route een vergelijkend warenonderzoek doen want dat is de eindstoplocatie.
 
Dat weet ik, maar die sla ik traditiegetrouw ook dit jaar weer over. Niet helemaal mijn ding ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan