Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #4

Ja schuilen kan altijd.. tja.. lastig....
KNMI geeft juist weer regen voor noord-oost..

sjonge..


IK kom er nog even op terug okee? is me dat gegund? ☔ 🙄😬
 
Ja schuilen kan altijd.. tja.. lastig....
KNMI geeft juist weer regen voor noord-oost..

sjonge..


IK kom er nog even op terug okee? is me dat gegund? ☔ 🙄😬
Kijk maar wat je doet. Maar misschien handig, mocht een een besluit maken, om dan iedereen even te taggen. Dan weet je zeker dat iedereen een melding krijgt.
 
Net wat ik eerder zei. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand. Wind en vorst zijn redelijk goed te voorspellen, maar lokale buien kunnen zo uitblijven, 100 km verderop vallen en zelfs ook onaangekondigd komen. Ik zou het hierdoor niet verplaatsen, en aan de deelnemers laten (kort voor vertrek even kijken en voor jezelf beslissen), maar wie ben ik.
ik heb speciaal voor de gelegenheid mijn motor niet gepoetst 😤
 
Ja schuilen kan altijd.. tja.. lastig....
KNMI geeft juist weer regen voor noord-oost..

sjonge..


IK kom er nog even op terug okee? is me dat gegund? ☔ 🙄😬
Is je uiteraard gegund. Ik kan mij jouw twijfel zeker voorstellen. Het is en blijft ieders eigen keuze en eindverantwoordelijkheid. De organisator kan er in dit geval nooit op aangesproken worden. Zeker niet na het afgeven van de waarschuwingen vooraf. Ik krijg niet de indruk dat er volgende week nog velen kunnen. 😖
Het alleen water toch, àls het gaat gebeuren? Geen storm en omvallende bomen ?
 
nee.. dat is het... je vergeet echter de lavastromen.. die bomen zal wel mee vallen... maar lava.. das echt hardnekkig..

goed.
het weer; onzeker...
laatste moment verplaatsen; onhandig...

Heb voor het werk volgende week en de week daarop allemaal keuringen staan.. kan het er niet bij hebben als ik dan ziek ben..
Ben net sinds een kleine week weer hersteld van mn hoesten.. (nee nee... geen covid. no worries..)
schuilen ergens dat is dan wel een optie.. ga iig niet in de regen rijden

misschien valt het mee.. misschien niet.. dan schuilen ergens....
 
Heel begrijpelijk. Laat maar weten. Mijn zoon en ik doen zeker mee als we besluiten te gaan. Lavastroom!?! 😳
Misschien moet je de spellingcontrole eens resetten 🤪
Succes met het maken van de beslissing. Zolang er geen lava naar beneden komt doen mijn zoon en ik echt wel mee. Een ⛈ bij 24 graden kunnen we echt wel hebben 😆
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd gewoon mee! Had al met een schuin oog naar de voorspellingen gekeken en alvast mijn motorpak geimpregneerd. Ik zou zeggen lekker rijden en misschien boffen we wel. En kleine buien kunnen we altijd schuilen! Anders hebben we van de voorpret in ieder geval wel genoten :}
 
40F26030-BEEF-4138-B0C0-1FE4685BFBDD.jpeg

Ook klaar voor morgen 👍🏻
 
Achterband is redelijk plat, maar heeft zeker nog een 2.5-3 mm profiel. Voorband ziet er van afstand beter uit dan ie is en waarschijnlijk nog net boven de verplichte 1.0 mm. Wel beetje puntig en gecupt. Binnenkort wel weer een nieuw setje bestellen. 😀
 
Een beetje regen ga ik niet dood aan, we wachten wel ff af. Zo lang ik niets definitiefs hoor ben ik morgen rond 10u in Apeldoorn.
 
Dan ben je wel vroeg. Het begint om 10:30 en de rit om 11
 
Prima, dan ben ik niet de eerste dit jaar. Zonder tegenberichten tot morgen dan. Ik ben waarschijnlijk ook al voor 10:30 hoor
 
Ok. laten we het maar gewoon doen. onder de voorwaarden dat als het gaat regenen gaan we ergens schuilen en als het tegek word kappen we het eerder af. ik heb een uitkapparaplutje in het zitje van de SV weten te proppen.. hoop m niet nodig te hebben!

@Motor94 nu dat we op de valreep toch maar wel gaan rijden; ben je van de partij ?
Pietro (thunderkid) is ook van de partij.
 
Ok. laten we het maar gewoon doen. onder de voorwaarden dat als het gaat regenen gaan we ergens schuilen en als het tegek word kappen we het eerder af. ik heb een uitkapparaplutje in het zitje van de SV weten te proppen.. hoop m niet nodig te hebben!

@Motor94 nu dat we op de valreep toch maar wel gaan rijden; ben je van de partij ?
Pietro (thunderkid) is ook van de partij.
Top! Dat uitklapparaplutje is een goed idee haha. Die neem ik misschien ook maar even mee _O-
 
Ok. laten we het maar gewoon doen. onder de voorwaarden dat als het gaat regenen gaan we ergens schuilen en als het tegek word kappen we het eerder af. ik heb een uitkapparaplutje in het zitje van de SV weten te proppen.. hoop m niet nodig te hebben!

@Motor94 nu dat we op de valreep toch maar wel gaan rijden; ben je van de partij ?
Pietro (thunderkid) is ook van de partij.
Heb me altijd afgevraagd tot hoe veel km/u zo'n stormparaplu het volhoudt! ;)

Ik moet vanavond nog even 75km op en weer neer om mijn motor naar huis te halen, maar 90% dat ik er bij ben morgen!
Als het om een of andere reden toch niet lukt, laat ik het weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan