Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #5

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
30.042
104.122
SV.jpg


Voor wie?
Voor alle bouwjaren van de SV650 en de SV1000 (S+N)
Daarnaast ook voor oud SV rijd(st)ers die actief waren/zijn in het SV topic en deelnamen aan een voorgaande SV meeting(s).


Waar?
Startlocatie is BP de Rietkampen in Ede.

1.png


2.png




Wanneer?
Zondag 3 juli


Hoe laat?

Aanvang 09:30 uur. Vertrek 10:00 uur.


Route details:
START:
Ede (BP Rietkampen) - Lunteren - Wekerom - Otterlo - Wolfheze - Arnhem (PAUZE, nr. 7, ±1 uur 15 min gereden) - Driel - Randwijk - Zetten - Slijk-Ewijk - Dodewaard - Ochten - Echteld - Zoelen - Rijswijk (LUNCH: nr. 18, Eethuys 't Veer, ±2½ uur gereden) - Maurik - Eck en Wiel (LetOp: VEERDIENST, 1,30 euro p.p.) - Amerongen - Overberg - Veenendaal EIND (McDonalds Veenendaal ±3 uur gereden).


Route bestand in GPX formaat: HIER
De totale lengte van de route is ongeveer 144km en de totale rijtijd is ongeveer 3 uur. :]

Route.png





Planning:
We verzamelen met z'n allen omstreeks 09.30 uur bij BP Rietkampen in Ede.
Dan heeft iedereen voldoende tijd om hier even zowel het toilet én de SV / andere motor vol te gieten.
Er is tussendoor geen tankstop! Rond 10.00 - 10.15 uur zullen we wegrijden om te starten met de route.

Na ongeveer 1 uur en een kwartier te hebben gereden maken we een stop voor een pauze van ongeveer een half uur bij een gemaal. Route punt nr. 7. Daarna rijden we door naar de lunchlocatie Eethuys 't Veer, dit is een cafetaria, is verder niet besproken of gereserveerd. Vanaf de stop tot aan de lunclocatie is wederom een uur en een kwartier rijden. Eenmaal aangekomen op de lunchlocatie zullen we ongeveer een uur/anderhalf pauzeren en lunchen. We hebben er dan ongeveer 122km op zitten. LetOp: na lunch steken we de Neder-Rijn over met veerdienst Eck en Wiel - Amerongen. De kosten voor de veerpont zijn 1,30 p.p. zorg dat je dit contant en GEPAST bij je hebt! Het resterende deel daarna is nog maar een schamele 13 km tot aan het eindpunt bij de McDonalds in Veenendaal. Dit ligt aan de A12. Voor iedereen vanaf daar gemakkelijk om naar huis te rijden. Aan de overkant van de Mac zit een Tango zodat je met een volle tank door kunt.

Mocht je besluiten eerder af te haken; laat dit dan even aan me weten.


Lunch:
De aankomst bij Eethuys 't Veer is naar verwachting zo rond 13.00 / 13.30 uur.
Vervolgens zullen we tussen 14.30 - 15.00 uur vertrekken voor het laatste korte deel van de route. Pin me niet vast op de tijden ;)


Gedrag:
Het de bedoeling om de route met een normale en verantwoorde snelheid te rijden. Bij kruispunten en verkeerslichten gewoon netjes aan de regels houden. Op rechte stukken zal heus wel wat harder gereden worden waar toegestaan maar bijvoorbeeld geen 100 op 60 kilometer wegen. Ikzelf en vast vele anderen met mij zitten niet te wachten op uitslovers. Er zal een mix zijn tussen ervaren rijders en rijders welke nog een hoop moeten leren. Houd daarom rekening met elkaar. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar rijkunsten. Dus als je je niet kunt inhouden: blijft dan lekker thuis :z

Geluid:
Groot gedeelte van de rit bestaat uit een aantal dijken. Zoals men weet zijn dijken geliefd bij motorrijders, maar gehaat bij de bewoners vanwege het geluid. Indien je met een sportdemper rijd zonder dB killer; neem a.u.b. even de moeite om deze erin te zetten als je wil. Het is geen verplichting of iets; maar het zal worden gewaardeerd.


Navigatie:
Verzoek aan de mensen die in bezit zijn van een een navigatiesysteem:
Download de route HIER in GPX formaat

Als de groep wat groter is dan is het handig dat we iemand vooraan, midden en achteraan in de groep hebben.
Laat even weten of je hierbij wilt helpen. Uiteraard heb ik zelf ook een navigatiesysteem.


Afsluiting:
We eindigen op het parkeer terrein van de McDonalds in Veenendaal. Dit is gelegen pal naast een oprit van de A12.
Hier kan iedereen nog onder het genot van iets te drinken en een ijsje elkaar uitzwaaien.
Op de rotonde waar je overheen rijd als je de Mac verlaat zit een Tango station waar je nog even een volle tank kunt tappen.


Wie hebben zich aangemeld?


  1. @Disaster-Master [ADV750]
  2. @roger_SV + bijrijder [Z1000]
  3. @thunderkid [Mana 850]
  4. @Millamet [SV1000]
  5. @Drolaf [SV650]
  6. @mvanhelden [TL1000]
  7. @Bamidrone [SV650N]
  8. @HopHopGasErop [Tuono]
  9. @JoeZo [SV650]
  10. :?

Misschien;
:?


Route bestand:
GPX viewer
 

Bijlagen

  • SV_Rit_#5.gpx
    159,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Route kan nog wijzigen, dit i.v.m. mogelijk verbod op motoren in het weekend op een aantal dijken. De routeplanner houd daar nu geen rekening mee; ik moet de route in een weekend openen en bewerken zodat de planner rekening houd met eventuele afsluitingen.

edit; lijkt goed te komen :t
 
Laatst bewerkt:
Mooie omgeving denk ik. Ik ben benieuwd. ;)
Route ziet er goed uit. Wellicht de laatste keer dat we over een dijkje mogen rijden, dus ik doe mee. Als het regent met de SV 🤣
 
Heb jij naast aandelen BP ook aandelen in de veerponten @Disaster-Master ? 🤨
Om maar weer even mijn totale onlogica in het vervoeren van 4 fietsers die met fietsen 400 kg wegen tov een auto met 7 man erin die 1500 kg weegt en minder betaalt dan 4 milieu vriendelijke fietsers of wandelaars. Maar je mag het me dan uitleggen. Totaal onlogisch. Ik ga eens op zoek naar het grote pontentopic in de hoop een logisch antwoord te krijgen. Dank voor het oprakelen van dit onopgeloste mysterie. 😫
 
Ik ben er bij en heb Navi bij eventuele grote opkomst :W
Heel goed. Ik heb die rit uit Barneveld waarbij we binnen 600 meter al in een kopgroep en peloton zijn gesplitst nog vers in gedachten. Een stuk of 4 man waaronder @JoeZo die compleet onder de drek de finish hebben gehaald. Wat een slachting. Was wel lekker doorjakkeren over de dijk naar Wijk bij Duurstede met zo’n klein groepje. @ivoderksen was er toen ook bij. Veel oud leden die niet meer actief zijn eigenlijk 😢
 
Emotioneel is niet het goede woord. Eerder ontredderd. Nee, maar serieus. Dit is toch totaal onlogisch of zeg ik nou iets geks? Is er dan niemand op deze aardkloot die kan uitleggen waarom dit zo kolderiek in elkaar steekt?
 
Geen idee. Maar ik heb wel een suggestie: vraag t daar op 3 juli en laat het hier maar rusten ;)
 
Ik last het rusten hoor, maar de pontmeneer gaat het mij ook niet vertellen.
 
Drie mensen. 1 Sv _O-
Heb jij weer een SV dan?
Had je wel eens mogen vertellen. 🙂
Volgens mij staat de SV teller nog op nul. Maar meer dan 50% SV zullen we wel halen toch. Al die mooie 1000’s en de 3gens. 👍🏻👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan