Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #5

Sinds deze meeting :Y
:^
Deze mooie 3rd gen is er waarschijnlijk ook bij. Maar sinds wanneer is het verbod op alles behalve een SV opgeheven? _O-
Sinds dat de SV topic starter is overgelopen naar Honda en het anders niet aan de rest kan verkopen door te zeggen dat je alleen met een SV mag komen.

Maar; voorwaarde is wel; je moet eerder mee gedaan hebben aan de meetings of iig actief zijn geweest in het topic als SV rijder.
 
Vorig keer ook al hoor.
Ik heb ‘m zomerklaar, maar bij droog weer kom ik op een andere.
 
Heb de route file even geopend in de planner. Die houd dan rekening met eventuele verboden en wegwerkzaamheden. Ik zie geen wijziging in de route. Ik kan ook niets vinden over een eventueel verbod voor motoren in het weekend op de waaldijk / waalbandijk. Afgezien dat mensen er over klagen sinds 2021. Dus het zal wel ?

Mocht er iemand nog wat weten hierover dan lees ik dat graag.
Maar vooralsnog lijkt het dat we gewoon het rondje kunnen doen :]
 
Laatst bewerkt:
Doen we dan wel allemaal een normale uitlaat om niet mede verantwoordelijk te zijn aan 'asogedrag van luide motoren in grote groepen?'
Van de andere kant is het leed toch eigenlijk al geschied ...
 
Ik heb het volgende in de OP gezet;

Geluid:
Groot gedeelte van de rit bestaat uit een aantal dijken. Zoals men weet zijn dijken geliefd bij motoren, maar gehaat bij de bewoners vanwege het geluid. Indien je met een sportdemper rijd zonder dB killer; neem a.u.b. even de moeite om deze erin te zetten als je wil. Het is geen verplichting of iets; maar het zal worden gewaardeerd.

Maar goed. Dat is in verre van geen verplichting. Dat moet iedereen voor zichzelf weten verder..
 
Dat had ik gezien. Het is wel zo dat de paar luide Sjaken de hele groep (weer) een slecht imago gaan bezorgen. Grote groepen dragen ook al niet bij aan de acceptatie.
 
Mijn 1000 heeft in elk geval Bos reflectiedempers met niet-uitneembare demping/killer met E keur. Ik weet niet of hij werkelijk stiller is als mijn 650 met dubbele Laser absorbtiedemper met killer zonder E keur, maar zou wel één van de stillere voor de 1000 moeten zijn. Moet goed zijn dus. :-)

De 650 is sowieso te oncomfortabel voor een hele dag.

Mij ga je niet zomaar betrappen op een luide uitlaat, vind zo'n bromgeluid in mijn oren zelf ook bloedirritant. Hoogstens als ik net een motor heb gekocht waar een blèrpijp op zit.
 
Een SV650 te oncomfortabel voor een hele dag. Ik denk het niet. 😎
 
En nu als ik zeg hele dag dan bedoel ik ook geld dag hè. Niet 500 km en elk uur pauze 🤣
Ik heb nog nooit iets gehad dat comfortabeler zat dan een sv650 met S zithouding.
Ik moet wel toegeven wat zadelpijn te hebben na een uur of 14. 😉
 
Hello, ik weet dat het nu al een aantal keer besproken is, maar mag ik met mijn (verbouwde) TL1000S meerijden?
Geen SV, maar voor de leek is het sowieso onherkenbaar wat het origineel is. Ik ben er bij eerste zomer-rit ook bij geweest :]
 
Heb hij ff mazzel.. de overige TL’s pisse buiten de boot hoor :9
 
Ik moet afzeggen. Vriendin is 2 juli jarig en ik krijg haar niet zo ver om mee te gaan naar de meet, dusja.. volgende keer dan maar
 
De BP doet ook niet mee. In revisie. Beetje slechte timing nu de benzineprijs hoger is dan ooit. Ik weet niet tot wanneer.
 
Laatst bewerkt:
F9C4D64E-40FA-4A26-A282-7F419EBA8A39.jpg

Het zag er eergisteren niet zo uit dat dit nu alweer waar kan zijn. Maar je weet nooit.
 
Ok zullen tzt even kijken of hij nog wel of niet gesloten is.. ik neem aan dat je dat bedoelde ?
 
Ja, anders een alternatief zoeken. Er zit een Shell op de n224. Ook e0, maar geen freebees. 😱

Maar tegen die tijd zal ie wel weer open zijn hoor.
 
Mwah.. de freebee counter staat sowieso erg laag want ik tankte de laatste tijd hier bij Gulf; ook 98E0 en dat scheelt veelal 11 cent de liter. Ik kijk wel even. Moet wel een pomp zijn met plek en wat te eten/drinken én toilet.

Maar t duurt nog even. Dus we zien t.
 
Heel goed. Ik heb die rit uit Barneveld waarbij we binnen 600 meter al in een kopgroep en peloton zijn gesplitst nog vers in gedachten. Een stuk of 4 man waaronder @JoeZo die compleet onder de drek de finish hebben gehaald. Wat een slachting. Was wel lekker doorjakkeren over de dijk naar Wijk bij Duurstede met zo’n klein groepje. @ivoderksen was er toen ook bij. Veel oud leden die niet meer actief zijn eigenlijk 😢
Een paar reacties op je bericht Roger:
1. Dit oud-lid + motor zijn net onder hun steen vandaan, dus er zit weer wat actie in!
2. Die rit bij Barneveld herinner ik me ook. Maar onder de drek? Jij wel, maar ik niet hoor!
3. @Disaster-Master Stiekem ben ik aan het kijken of ik heel misschien op 3 juli aan kan haken. Het staat in m'n agenda, maar er kan nog van alles gebeuren... Wordt vervolgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan