Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #5

Ah da's shit. Ik heb geen foto's gemaakt, maar had wel de dashcam lopen als het goed is... Heb alleen een gruwelhekel aan monteren. 🤣

Misschien dat ik nog wat aan elkaar plak, maar geen beloftes.

Was een leuk dagje zo en leuk om gezichten achter de icoontjes te zien.
 
Heb de ADV in ede volgemieterd, en thuis stond er 265 km op de teller.. ik denk.. hij zal wel leeg zijn.. maar het indicatie blokje stond op 1.. maar er brande geen tankindicatie.. en dat gaat overigens later knipperen.. maar nee..

ging er maar 10 liter bij... 9,82 liter om precies te zijn. tot in de nok vol. tank is 13,2 liter... dus 300km op een tank moet haalbaar zijn...
zuinig istie wel; want 265km/9,82L is 1 op 26,99

en dan heb ik toch zo her en der best wel doorgejakkerd.. sowieso stond het ding de hele dag in de sportstand..
 
229km gedeeld door 17,4 liters maakt 1:13,1

Tom Hardy Smiling GIF
 
Ik heb ook geen foto's. @thunderkid misschien?
Vandaag reed ik 235 km uit en thuis, en dat valt nog mee want ergens bij Driel/Heteren dacht ik dat we in een oneindige 'loop' zaten, haha! Ik vond het een mooie route, en 't was gezellig. Bedankt @Disaster-Master voor de organisatie.

Ik heb ook geen foto's. @thunderkid misschien?
Vandaag reed ik 235 km uit en thuis, en dat valt nog mee want ergens bij Driel/Heteren dacht ik dat we in een oneindige 'loop' zaten, haha! Ik vond het een mooie route, en 't was gezellig. Bedankt @Disaster-Master voor de organisatie.
Dit is wat ik heb: huis-tuin en keuken-kiekjes.Dacht eigenlijk dat we bij het gemaal stopten voor de traditionele groepsfoto van de SV meeting, maar dan met een TL/Gladius/Honda/ Kawa en 2x Aprilia. Was weer eens gezellig om door die mooie stukjes Nederland te toeren en proletarisch te lunchen. En vriendelijk blijven glimlachen, met mijn open helm, naar de verwijtende blikken van buurt-en dijkbewoners:]:W
bp1.jpgsvrit.jpg
 
Er was ergens een fotograaf langs een dijk, maar niet Freakrunner
Ja ik stak mijn duim nog op. Probeer maar eens te achterhalen wie dat was …. Het was erg hoogte net voor het onderdoorsteken van de weg van de Willem Alexanderbrug.

Beterschap voor de fam, Dan.
 
Helaas beide ziek en dank! Hopelijk geen COVID.. heb geen behoefte aan weer een golf(je). Toch maar even testen.
Gewone virussen gaan ook vrolijk rond hoor. Zijn bezig met een inhaalslag. Wij hebben hier beide ook iets opgelopen op een festival, geen covid.. vriendlief toch naar de huisarts, maar die wilde het niet eens onderzoeken.
 
Gewone virussen gaan ook vrolijk rond hoor. Zijn bezig met een inhaalslag. Wij hebben hier beide ook iets opgelopen op een festival, geen covid.. vriendlief toch naar de huisarts, maar die wilde het niet eens onderzoeken.

Zo druk maak ik me er niet om hoor ;). En heb me daar altijd aan vast gehouden. Denk niet zozeer dat er sprake is van een inhaalslag daar ik de afgelopen jaren regelmatig verkouden was, het valt denk ik eerder op door de afwezigheid van dat wat eerder wel meespeelde.

Dat er niet meer zomaar getest wordt is overigens al een tijdje :). Heb een aantal artsen in de familie en heb veel te maken met mensen die werken in de zorg. Zodoende krijg ik ook mee dat het er toch wel weer aan zit te komen. Zie mijn reactie dus meer als een voorbereiding op wat er kan komen. ben eerder huiverig voor de gevolgen zoals het omgooien van ons onderwijs en de reacties van de docenten en opleidelingen (post academisch), die zijn meestal niet mals...
 
Zo druk maak ik me er niet om hoor ;). En heb me daar altijd aan vast gehouden. Denk niet zozeer dat er sprake is van een inhaalslag daar ik de afgelopen jaren regelmatig verkouden was, het valt denk ik eerder op door de afwezigheid van dat wat eerder wel meespeelde.

Dat er niet meer zomaar getest wordt is overigens al een tijdje :). Heb een aantal artsen in de familie en heb veel te maken met mensen die werken in de zorg. Zodoende krijg ik ook mee dat het er toch wel weer aan zit te komen. Zie mijn reactie dus meer als een voorbereiding op wat er kan komen. ben eerder huiverig voor de gevolgen zoals het omgooien van ons onderwijs en de reacties van de docenten en opleidelingen (post academisch), die zijn meestal niet mals...
Nou ja, we zijn dus allebei nu twee weken verkouden en we hadden het best zwaar te pakken. Joachim had zelfs nog plat gelegen met koorts. Heb het al een tijd niet meer zo te pakken gehad.

Heb overigens echt geen trek meer in nieuwe maatregelen. Ik ga zelf heel graag naar concerten, en alles is nu eindelijk weer op gang gekomen na 2 jaar. Ben nu bij een concert waar ik al 3 jaar kaarten voor heb.

Belgie gaat/ging er wat flexibeler mee om als Nederland, koop nu dus bewust alleen voor Belgische concerten kaarten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan