Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #6

@HopHopGasErop , doe je niet mee deze keer? @JoeZo om het aandeel SV’s een beetje op te krikken? En @thunderkid ? @Bamidrone? Allemaal geen zin?
Zeker heb ik wel zin in een meeting, maar de datum is voor mij niet handig! Die dag ga ik op vakantie. Er bestaat nog een kleine kans dat we een dag later vertrekken. In dat geval kan ik misschien toch nog aanhaken. En anders kan ik altijd nog aan m'n broer vragen of 'ie op mijn SV mee wil doen 😁🙂. Hij woont in Driebergen-Rijsenburg 😊
 
Update;
Gezien er slechts 5 aanmeldingen zijn en de weersvoorspelling voor hele volgende week niet zo rooskleurig uit ziet nijg ik ernaar om de meeting te verplaatsen naar een andere dag 🤷🏻‍♂️

Niets zo veranderlijk als t weer.. maar 1 ding is wel: ik vertik t om ook maar met een beetje mini regen te rijden.. bij de vorige meet heb ik de hele dag met natte ballen rondgereden B|
 
Als het echt gaat regenen is het niet leuk natuurlijk, dus dan is verplaatsen wel een goede optie.
 
Ben geen echte mooi-weer rijder, voor A naar B rijd ik gewoon door. Maar een stevig rondje van 3 a 4 uur door de regen is toch minder plezierig. De laatste dagen zat de voorspelling er ook flink naast, voorspelling was donderdag en vrijdag regen maar heb niks gezien, dus niks staat nog vast..
 
Welke weerapp gebruik je?
IMG_1889.png
 
Valt best mee.. ik keek op de weeronline site.. t is inmiddels bijgedraaid.. dr staat nu droog weer.. t duurt nog ff.. 🤷🏻‍♂️
 
Zozo, ff afwezig geweest druk met werk, trainingen en een kapotte telefoon🙈.
Aangezien mijn geplande race in Bakel geannuleerd is kan ik wel mee met jullie, mits het nog door gaat volgende week natuurlijk😉
 
das mooi. Heb pb gehad van pietro; hij heb een verslete set banden en kettingset op de mana en slaat daarom deze keer over..
 
Die mana Is ook geen SV natuurlijk. Maar waarschijnlijk 3 (4?) SV’s toch? Nog geen heel slechte score. De opkomst is wel erg laag voor de zomermeeting. 😢
Wel mooi zomerweer.
IMG_1909.png
 
ja idd.. en het weer is bijgedraaid.. ziet er goed uit :t
 
Zo lang er regen in de omliggende dagen is kunnen je er weinig peil op trekken zo ver van te voren, zo goed zijn voorspellingen helaas niet. Staat nu weer regen in de voorspelling, maar we zullen het richting het eind van de week zien!
 
Oh. Hier niet..? Hopelijk blijft t zo..
 

Bijlagen

  • IMG_2457.png
    IMG_2457.png
    41,1 KB · Weergaven: 9
Blijft zo goed als droog de hele dag is de voorspelling (Wetterzentrale - Top Karten - HARMONIE(ME) Netherlands 00Z).

Om toch lekker nederlands wat te klagen te hebben. Net terug komen rijden uit Amersfoort (naar Rotterdam), wel warm he... Hoewel het wel een zaterdag is, en het zeker niet TE vroeg moet worden, is een (half)uurtje eerder vertrekken misschien wel lekker?

en @Disaster-Master jij komt vanuit Den Haag toch? Waar komt de rest ongeveer vandaan?
 
Ik kom idd uit Den Haag…

vraag voor de kenners: is die lekdijk nou open..? Ik zie alleen maar berichten over lopik (daar komen we niet) en berichten over wijk bij duurstede-amerongen, daar komen we wel. Maar dat zou in 2022 dicht gaan.. dat is vervolgens naar 2023 verplaatst.. en vervolgens van de baan.. dus open..?

streetview is 2 jaar terug.. 🤷🏻‍♂️
 
Ik zie dat dijken nog steeds gehaat zijn door de bewoners vanwege het geluid :X

Als we eerder verzamelen prima. Ik kan.
Laat maar weten.
 
Ik ben bij Rammstein en waarschijnlijk tering laat thuis. Van mij hoeft het niet vroeger. Sterker nog, liever niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan