Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een passagier is zwaarder ;)
Als iemand het wilt hebben en bij mij wilt komen ophalen is dat ook goed, maar als het iemand uit regio Rotterdam is is het wellicht handiger het morgen over te dragen.
 
Laatst bewerkt:
Morgen ben ik rond 09.00 uur bij de Shell Andel op de A12 bij gouda. Rijd daar dan ongeveer weer 9.15 vandaan om op tijd in Apeldoorn te zijn.

Zullen we meeten op het parkeerplaatsje achter de shop?
Tanken hoef ik daar toch niet; dat doe ik wel weer bij de BP in Apeldoorn.

In tegenstelling tot roger zijn SV is de mijne helemaal weer spik en span.
Blijft toch de mooiste kleur heh? dat parelmoer wit :+

:t tot zo op de parkeerplaats.

Ik heb niet veel meer gedaan dan altijd aan de sv :+ rijden moet die.
 
Tot zo!
Ik heb de gorigheid van de vorige keer ook nog niet proper gereinigd, maar euh... Ik heb zo'n vermoeden dat ik niet de vieste motor heb :) kuch prut
 
Ik moet helaas verstek laten gaan... -O-
Heb slecht nieuws van wat betreft mijn moeder gehad, dus ben in Brabant bij haar. :/

Veel plezier, ik meld me later wel weer. :/
 
Sterkte Coert!
Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar er zijn inderdaad belangrijkere zaken en mensen in je leven.
 
Veel plezier vandaag. Als mijn darmen in control zijn kom ik aan het einde van de dag wel ff buurten in Veenendaal. Woon er toch 😉
 
Sterkte Coert.
Inmiddels al wat beter S(R)avage?

Voor iedereen die er was; top. Leuke en goede opkomst. Ongeveer 20 motoren :t
Heerlijk stuk gereden met een man of 15. Laatste uurtje nog even afgemaakt met de 8 overblijvers.

Foto’s volgen :)
Ben net thuis 8-)
 
Laatst bewerkt:
Toerrit was gezellig 👌 keurig geregeld.
Hier een paar fototjes:

I3ortya.jpg

kmao44Q.jpg

vFjvSOG.jpg


Gr Dirk
 
Dame en heren bedankt voor de rit van vandaag vind het zeker voor herhaling vatbaar, maar eerst een nieuw achterbandje aanschaffen en wat meer gaan rijden voor wat betere lijnen🤔😅
 
Laatst bewerkt:
Disaster-Master bedankt voor de mooie route, vooral na de lunch nog erg mooie stukken met goede bochten en het tempo ging (gelukkig :+ ) nog wat omhoog vooraan de rij.

Heren en dame was leuk nog een stuk of 20 andere sv rijders te zien met de zelfde passie.

:W en niet tot volgend jaar *D me polsen, benen, rug pfff ben kapot _O-
 
Ja, 't Was gezellig, lekker weer, een mooie rit en de organisatie was verre van een Disaster, Master!!
Een zeer geslaagde dag. Tot ziens weer.
 
Laatst bewerkt:
Ik houd altijd mn verbruik bij. Vandaag dus 2x getankt. Bij aanvang van de route en bij thuiskomst (eigenlijk 3x, maar de eerste was vanaf huis naar de pomp en vanaf daar pas naar de pomp in apeldoorn) Heb de hele dag gemiddeld 1 op 21 gereden. vanaf huis tot aan de shell bij gouda zo rond de 130-140 (want anders was ik te laat ;) ) en daarna tot aan apeldoorn ging het gewoon rustig aan. beetje 100-120 daartussen. Tijdens de route vooral 60km, na de lunch wat rapper met 70-75. Tja en toen dus naar huis, dat ging overal met 130 en na utrecht is de teller bijna niet onder de 150 geweest.

En dan dus gewoon 1 op 21 rijden.
Tis zelfs zo dat als ik vaak rustig rijd dat ding meer zuipt als dat ik gaskraan verder open zet :?
 
Laatst bewerkt:
Ja, 't Was gezellig, lekker weer, een mooie rit en de organisatie was verre van een Disaster, Master!!
Een zeer geslaagde dag. Tot ziens weer.

Ik sluit me hier bij aan! Top geregeld, lekker gestuurd.
Ging niet via de snelweg terug, was zelf dus ook 18:45 terug, maar onderweg nog weer wat nieuwes gezien.

Bedankt en tot de volgende!
 
Yep was gezellig! Voortaan wel gezellig samen lunchen hoor haha!
Jullie krijgen allemaal nog een dikke kus van de mevrouw bij La Place die de hamburgers maakte!
 
Helaas heb ik niet mee kunnen rijden, wel erg leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn op komen dagen!!

Bij de ZC is het zo druk dat ik een dubbele dienst draai, tot 08:00. Lekker veel slapen dus straks🤣

En Ivo, je kent mij te goed🤣
Ik ben geen poetser, maar een rijder😅

Ik wou de SV wel even poetsen voor de meeting, maar heb er geen tijd voor kunnen vinden, sorry people😅🙈
 
Ja was een mooie dag, goed georganiseerd ook *D

De SV vond het ook leuk, vooral op de parkeerplaats bij de BK..
Net toen ik aangaf rechtstreeks naar huis te rijden, zat er geen leven meer in (alles ok maar geen startmotor die rondging). Tuurlijk eerst 10x de dodenmansknop, koppelingshevel, N en zijstandaard checken, maar helaas..

2lvxyqv.jpg


De beste man kon hem starten met kabels, op het frame en rechtstreeks op de startmotor. Blijkbaar heeft de starter relais het begeven. Gelukkig hoefde ik niet meer te tanken dus kon zo naar huis rijden :]

Viel allemaal weer mee gelukkig :)
Zijn er nog meer die wat leuke foto's hebben? En zag ik het goed dat er iemand heeft gefilmd onderweg?

xgilc1.jpg
 
Ja was een mooie dag, goed georganiseerd ook *D

De SV vond het ook leuk, vooral op de parkeerplaats bij de BK..
Net toen ik aangaf rechtstreeks naar huis te rijden, zat er geen leven meer in (alles ok maar geen startmotor die rondging). Tuurlijk eerst 10x de dodenmansknop, koppelingshevel, N en zijstandaard checken, maar helaas..

[afbeelding]

De beste man kon hem starten met kabels, op het frame en rechtstreeks op de startmotor. Blijkbaar heeft de starter relais het begeven. Gelukkig hoefde ik niet meer te tanken dus kon zo naar huis rijden :]

Viel allemaal weer mee gelukkig :)
Zijn er nog meer die wat leuke foto's hebben? En zag ik het goed dat er iemand heeft gefilmd onderweg?

[afbeelding]

Wow, wow, wow. Dat is zuur. Vooral omdat wij ook net weg waren dan denk ik.
Gelukkig kon je je weg vervolgen zonder een aanhanger.

Nu zoeken naar een reden waarom het startrelais stuk ging. Om het euvel te voorkomen. Piekstroom LED?
Ik heb mijn startrelais's hoofdzekeringen meermaals geknapt door per ongeluk met geladen kabels het geaarde frame te raken, dus ergens kortsluiting gevaar? Of was het echt het relais die er mee ophield?

Thunderkid had een omgedraaide body harness met No-Pro!
Ik zal straks nog wel even foto's zoeken. (Begin bij BP)
 
Laatst bewerkt:
Hoi peoples,
Ik vond het wederom weer erg gezellig.
Jammer dat ik eerder af moest haken... maar ja.. ik moest nog even aan de arbeid.
Iedereen heeft netjes gereden en lekker gekletst en elkaars fietsen bewonderd.

Nog wel 1 vraag, die 2 mensen (man+vrouw) die er aan het begin van de meet bij waren bij de pomp, en ons zo netjes gingen uitzwaaien :W ?
Zijn die hier actief? Nog steeds geen idee wie dat nu waren :?

Iig tot volgende keer! En ik ben ook wel benieuwd naar de camera beelden!
 
Geen idee of ze hier actief zijn, ze zijn wel heel actief op Instagram onderandere met de #sv605s en @miss_aussenhaus.
 
Laatst bewerkt:
Ik tik in google miss aussenhaus. Zie ik gewoon fotos met dani pedrosa en lorenzo. Ohja en ruim 21000 volgers.. wutttt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan