Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vdaag weer gewoon aan het werk. Zaterdagmiddag een kipkebab op. Ik denk dat dat uiteindelijk de reden is geweest van mijn afwezigheid 😂.
Ziet er gezellig uit op de foto's.
 
Geen idee of ze hier actief zijn, ze zijn wel heel actief op Instagram onderandere met de #sv605s en @miss-aussenhaus.


Zijn Jeroen en Angelique zo te horen 🧐.
Zijn idd erg actief op social media, voornamelijk insta.

Hij rijdt een Blade en zij een zwarte SV 1Gen.
 
Ook ik vond het een mooie, prettige, leuke en gezellige rit! Volgende keer weer met 2 spiegels :+, heb de originele weer gemonteerd.
 
Nu zoeken naar een reden waarom het startrelais stuk ging. Om het euvel te voorkomen. Piekstroom LED?
Ik heb mijn startrelais's hoofdzekeringen meermaals geknapt door per ongeluk met geladen kabels het geaarde frame te raken, dus ergens kortsluiting gevaar? Of was het echt het relais die er mee ophield?

Nee de zekering was nog goed, en de reserve ook. Als die defect is gebeurd er helemaal niets meer bij sleutel omdraaien. Ik weet niet of er iets heeft geholpen om dat ding te slopen, denk toch stomme pech..?
 
Nee de zekering was nog goed, en de reserve ook. Als die defect is gebeurd er helemaal niets meer bij sleutel omdraaien. Ik weet niet of er iets heeft geholpen om dat ding te slopen, denk toch stomme pech..?

Zuur!

Hier nog een BP fotootje
lj6zRn9.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo net ff do voorkant van de sv nagelopen, rechterpoot stond 1mm lager t.o.v links en de pre-load op minimaal.
Dit eerst maar eens aangepast mischien dat het scheelt in de bochten.
 
Je vierkante banden zullen ook niet helpen, heb ze zelf nooit zo erg gehad. Maar kan me voorstellen dat dat kantelpunt in een bocht je geen vertrouwen geeft!
 
Kun jij de preload instellen? :o
Ik kan niks instellen _O- -O-

Ik kan de preload ook instellen :
full

Het schijnt dat een SV van 2002 de enige was met al de nieuwe vork, tenminste dat vertelde Giggs me.
De mijne is pas in '03 op kenteken gezet, dus misschien wel 1 van de laatste 1st gen.
 
Leuk! Ik ben pas de 2e eigenaar, degene die hem nieuw kocht zit ook hier op MF, dus ken ondertussen de hele geschiedenis van mijn SV. Hoeveel kilometers staat er op die van jou?

Zondag, toen ik terug keerde van moeders, stond de mijne net op 31k... :X
:)
 
Leuk! Ik ben pas de 2e eigenaar, degene die hem nieuw kocht zit ook hier op MF, dus ken ondertussen de hele geschiedenis van mijn SV. Hoeveel kilometers staat er op die van jou?

Zondag, toen ik terug keerde van moeders, stond de mijne net op 31k... :X
:)


Ook een 2003, 2e eigenaar. Vorige week door de 20K grens gegaan 🙈 (Gekocht met 18K)
 
Helaas een uit 99'! Maar wel 2e eigenaar :+ KM-stand... ong. 30K? Geen idee wat het precies is haha
 
Laatst bewerkt:
Uhm, jongens. Interessant hoor, maar het heeft geen zak meer met de meeting te maken. Kan dit niet beter worden voortgezet in het SV verzameltopic?
 
Oké. Maar, ik ben geen jongen. Verder on topic dan maar, maar zonder mij. Want ik was er niet bij.

(verwacht dan ook wel dat filmpjes, geplaatst in het algemene topic dezelfde replys krijgen) :+ .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan