Suzuki SV650 1999-2002 spanningsregelaar, gelaccu, zadel/buddyseat

Daniel91

Die hard MF'er
15 jul 2012
579
9
Utrecht
Heeft iemand hier toevallig interesse in een spanningsregelaar (deze) en/of accu (MotoBatt) voor de sv650 1st gen voor een zacht prijsje? Anders liggen ze hier niks te doen.

Ik had laadproblemen met die van mij en dacht dat het aan 1 van deze 2 lag, maar uiteindelijk was het een deels doorgebrande dynamospoel. Voor zover ik weet werken ze beide nog goed, de accu is misschien 1000km gemonteerd geweest en de SR zo'n 100km. Zie deze post. Stuur me even een berichtje!

Inmiddels is de SV verkocht dus ze liggen nu hier echt stof te happen.

Disclaimer: ik heb de accu een paar keer geladen met een lader waarvan ik niet zeker weet of 'ie geschikt is voor dit type accu, dus ik geef geen garanties over resterende levensduur, maar de voltages waren gewoon goed bij demontage. Idem voor de spanningsregelaar: die is dus zo'n 100km gemonteerd geweest met een minder goed werkende dynamo. Maar daarom hoef ik er ook bijna niks voor te hebben!

-edit-
Ik bedenk me nu dat ik er ook nog een zadel en buddyseat van heb liggen met beide een scheur in het leer. Ideaal als je je zadel opnieuw wil laten bekleden maar ook gewoon wil blijven rijden :) Mogen gratis weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan