Suzuki SV650 & LeoVince highmount

jarno_h

MF'er
1 dec 2003
189
0
Hengelo
Ik heb sinds kort een LeoVince demper gemonteerd op m'n SV ('02). De highmount versie.
Dit gaf echter de nodige problemen met het monteren.
Zo heb ik de duo-steps moeten verwijderen en de standaard knipperlichten passen ook niet meer. Als ik naar de foto's op de site van Leovince kijk, zit mijn demper nu te hoog en lijkt het wel of ik een verkeerde bocht heb gekregen (van het nieuwe model SV??).

Het eindresultaat vind ik fraai maar helemaal normaal is het natuurlijk niet.
Ik ben dus benieuwd naar ervaringen van anderen. Wie van jullie heeft er foto's van zijn/haar SV met een hoge Leovince demper?

Ik zal vanavond ook een foto plaatsen om e.e.a. te veruidelijken.

Jarno
 
Laatst heb ik voor een SV-rider een Leodavici-uitlaat gemonteerd op zijn SV6en 1/2 :Z alleen had hij niet de juiste bocht erbij besteld ;( . Het was een behoorlijke klus.....voor mij! De eigenaar heeft heel goed meegekeken :z . Wat ik toch ietwat vreemd vind, hij reageerd niet op de verstuurde rekening :? . I ieder geval was het de uren werk waard, de SV maakt een heel mooi geluid met die hoge demper, alleen vreemd dat de eigenaar het nieuwe geluid steeds vergelijkt met een Ducati :} . Zou hij heel mischien toch heel stiekum dromen van een Italiaanse V-twin :9~ .
 
:Z Ach jee, hij is tot leven gekomen op MF. Had ik je maar niets gezegd.
Ach stiekem dromen soms wel, maar mijn verstand overwint: Inhouden in de regen, nog geen plek om een regenpakje op te bergen, kortsluiting in de verlichting, gereedschapssetje voor onderweg om alles weer vast de draaien. Nee dank je.
En wie moet er dan met ons mee om de onderdelen op te rapen: Chicken-Jan??
 
Terug
Bovenaan Onderaan