Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland

flyingdutchy

MF veteraan
6 okt 2004
9.301
1
Suzuki SV650 meeting!!
28 september

wie: Suzuki SV650 rijders oud EN nieuw model
waar: we ontmoeten bij de Mac Donalds in Doetinchem (A18 bij afslag Doetinchem-Oost, niet te missen)
hoelaat : 12 uur ontmoeten we, half 1 rijden we weg
vervolgens een hele mooie toerrit door de Achterhoek, met een hoop bochten!! In totaal +- 100 km lang.

we pauzeren onderweg bij de Mac Donalds in Winterswijk.
vervolgens rijden we binnendoor richting Arnhem, waar we stoppen bij de geheime kneedown/ fotospot (gegarandeerd je knie aan de grond :} ) mensen met camera's zijn dus welkom!
daarna kun je weer naar huis!

mensen uit het Westen, probeer groepjes te maken zodat jullie niet alleen hoeven te rijden :)


meeting list:
  1. flyingdutchy
  2. requiem met aanhang })
  3. Aoleks ]mits ze motor weer heel is
    [*]racekip voorrijder : moeten we helaas missen -O-
  4. SuperSV650S mits het niet sneeuwt
  5. Barry ovb
  6. Mark
  7. Kabouter Puntmuts ovb
  8. martijn1989
  9. Spartamet
  10. svtelefonica
  11. jpvdheijn verplichtingen elders
  12. DFireblade ovb
  13. Jimmy1984
  14. GeoffreyR mits hij kan meerijden uit utrecht
  15. Gerwinus46
  16. LeXuS -Sv- is aan het verbouwen
  17. Drinkyoghurt ovb
  18. sv 650s 2001 mits mooi weer

wie volgt? :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Zou wel willen maar mag pas 8-10 op voor mijn rbw dus helaas.
Was wel leuk geweest zit vlak bij winterswijk en doetichem. Hoe laat zal winterswijk worden binnen gereden?
 
Zou wel willen maar mag pas 8-10 op voor mijn rbw dus helaas.
Was wel leuk geweest zit vlak bij winterswijk en doetichem. Hoe laat zal winterswijk worden binnen gereden?
werkelijk geen idee :+ je hoort ons wel aankomen

niet vergeten je in het topic te melden als je je rbw hebt he *O*
 
Laatst bewerkt:
Sorry even of topic

Was je al tegen gekomen op motorstek maar je komt me zo niet bekend voor. Maar ik woon ook pas 9 jaar in Aalten. Maar zie dat je Antennebouwer/automonteur bent werk je bij AAA?
 
Sorry even of topic

Was je al tegen gekomen op motorstek maar je komt me zo niet bekend voor. Maar ik woon ook pas 9 jaar in Aalten. Maar zie dat je Antennebouwer/automonteur bent werk je bij AAA?

:Y Klopt ik werk bij AAA.
 
Weet het niet 100% zeker, maar als ik kan kom ik ook.
Dan kan ik meteen mijn motor goed uitproberen (word 20 september bij Ruud Fredriks afgesteld)

Komen er meer mensen uit omgeving Den Bosch??
 
onder voorbehoud van mooi weer en een vrije dag van mijn werk ben ik van de partij :D
 
Zet mij er onder voorbehoudt ook maar bij. K moet wel 160 km rijden heen

@aoleks
T zou misschien wel een goed idee zijn om samen aan te komen rijden. Jij woont neem ik aan in Tilburg (omstreken).
 
Daar ben ik 2 weken geleden wezen rijden. Je kunt er echt fantastisch sturen. Alleen hopen dat het weer niet te goed is, want dan zijn er nogal wat fietsers onderweg.
Veel plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan