Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland

@Kabouter Puntmuts

Toffe foto's man :) Dank! :} :} :} :} :} :} :} Mijn eerste actiefoto *O*

Hoewel ik zelf toch het idee had dat mijn elleboog nog net niet over het asfalt schuurde... Vast een andere foto O-) O-) O-)
 
bedoel je heel mischien deze foto?

Philip-T6-600x900.jpg



is inderdaad een andere foto ja :+
 
ik zal binnenkort mijzelf er toe aanzetten om wat foto's te versturen; da's best nog een rot klus zeg maar

by the way; de 'originelen' zijn camera raw images van 12 MB dus moeten geconverteerd worden

als iemand zich geroepen voelt dan mag hij ook langs komen in IJsselstein en zelf een DVD branden ofzo iets, dan zorg ik voor koffie of fris
 
ff Vloeken ! :+


ben uiteindelijk niet langs gekomenik had andere dingen aan me hoofd :+

p1020406pl9.jpg



aan de fotos te zien was het leuk *O*


later :W
 
Laatst bewerkt:
ik zal binnenkort mijzelf er toe aanzetten om wat foto's te versturen; da's best nog een rot klus zeg maar

by the way; de 'originelen' zijn camera raw images van 12 MB dus moeten geconverteerd worden

als iemand zich geroepen voelt dan mag hij ook langs komen in IJsselstein en zelf een DVD branden ofzo iets, dan zorg ik voor koffie of fris
Er zijn tal van programma's die dat batch kunnen doen, dus allemaal tegelijk... mocht je hulp nodig hebben (op afstand haha) dan hoor ik het wel ;)
 
ik heb ook wel intresse in meer fotos :P eventueel ook in orgineel formaat :9~

ik heb wel een paar gig webspace over :P ik weet niet hoeveel het is maar je mag wel het een en ander overpompen. kan de rest het vanaf daar downloaden :) is dat een idee?


het is niet echt om de hoek, anders was ik ff langs gereden met me externe harde schijf om de fotos mee te nemen. dan wil ik ze vervolgens wel comprimeren en verspreiden :)
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog geen datum voorbij zien komen. Maar ik denk dat drinkyohurt een beetje aan het malen is.
 
Nu we hier dan toch weer aan het kleppen zijn, iemand nog een boete gekregen voor de vorige meeting? Zat aardig in mijn piepzak toen ik op de terugweg zag dat er een stuk trajectcontrole in de snelweg zat :P
Maar nog steeds niets ontvangen, dus zal wel goed zijn zo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan