Suzuki SV650 SA ABS 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

vochT

Die hard MF'er
21 aug 2010
306
0
Groningen
Te koop aangeboden wegens medische problemen. Hierdoor zou de motor langdurig ongebruikt in mijn garage staan, dit wil ik haar niet aandoen.

De motor is werkelijk als nieuw, alles is ook inbegrepen, zoals handleidingen en de knutselsleutels etc.

Eigenschappen:
- Suzuki SV650 SA ABS
- Jaar 2007
- kmstand 49xx
- 2- cilinder
- helemaal standaard!
- originele Dunlop banden incl. de markering die er nog opzit. Zijn nog als nieuw, kunnen nog 6 a 7000 km mee.

Ik heb ook nog een gloednieuwe Optimate 4 dual druppellader en een Xena schijfremslot die goedgekeurd is door de verzekering. Deze krijg je erbij. Spuitbus kettingvet krijg je er ook bij, hier zit voorlopig nog voldoende in.

De motor heeft deze zomer een afleverbeurt gehad waarbij alle vloeistoffen ed. zijn vervangen. Van slijtage is bij de motor geen sprake!

Motor is overigens geïmporteerd uit België door mijn vaste dealer. De lage km-stand komt door het gebruik van de eerste eigenaar (vrouw + zwanger + bouw nieuw huis).


Vraagprijs: E5000.00,- Goede biedingen mogen!

Foto's:

6034919862_137c43ecc9.jpg


6034366143_f1cc5ccb1b.jpg


6034919262_febfb78b63.jpg


6034919048_2ec1a72c62.jpg


6034365273_08a1acc47b.jpg



Voor meer info kun je een PB sturen. Motor is op afspraak te bekijken in de buurt van Groningen.


PRIJSVERLAGING VOOR DE WINTER: E4600.00,-
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat je hem wegdoet, helaas voor jou heb ik er al 1.

Voor de meelezers, dit zijn echt leuke fietsen voor alledaagse ritjes en af en toe een uitspatting O-) . Zeer vriendelijk voor de portemonnee , mijne rijdt 1:21
 
Zijn inderdaad zeer zuinig! Ik doe makkelijk 250km met een tank van 17L, en bij het tanken gaat er dan misschien nog 8 a 9L bij, dus je kunt makkelijk over de 300km op 1 tank.
 
Vreemd kenteken voor 2007, misschien iets meer vertellen over de historie?
 
Vreemd kenteken voor 2007, misschien iets meer vertellen over de historie?
Import zo te zien?

Datum eerste toelating: 10-10-2007
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 12-08-2011
Datum eerste afgifte Nederland: 12-08-2011
 
welnee, is gewoon overjarig. Na 2008 zijn ze niet meer geïmporteerd. Mijne is een 2008 en in maart 2009 op kenteken gezet. De SV die hier aangeboden staat heeft gewoon lang bij de dealert gestaan voordat ie verkocht is en dus pas bij aflevering op kenteken gezet.
 
en hoe kom jij aan die info jappie?
als ik dat kenteken door de check doe kom ik uit op het zelfde als jethro hoor...
 
Hij is inderdaad uit Belgie, maar dat is niet door mij, maar door de dealer gedaan. De motor heeft wel lang bij de eerste eigenaar gestaan, die kon niet rijden door zwangerschap + bouw nieuw huis.

Heb het ook even in de OP gezet.
 
Laatst bewerkt:
en hoe kom jij aan die info jappie?
als ik dat kenteken door de check doe kom ik uit op het zelfde als jethro hoor...

Ik vermoede dat het zo zat omdat ik dat met de mijne ook had. Eigenlijk heel stom want ik stel altijd dat je nooit zomaar iets moet aannemen :$

Uiteindelijk is het dus weer verklaard. Eigenlijk raar dat de eerste toelating in België ook verschijnt bij de RDW, dat had ik niet verwacht.

kick_595.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoede dat het zo zat omdat ik dat met de mijne ook had. Eigenlijk heel stom want ik stel altijd dat je nooit zomaar iets moet aannemen :$

Uiteindelijk is het dus weer verklaard. Eigenlijk raar dat de eerste toelating in België ook verschijnt bij de RDW, dat had ik niet verwacht.

[afbeelding]

Je kijkt er ook vrij snel overheen, op de papieren staat alleen een (B) om aan te geven uit welk land hij officieel komt, voor de rest zie je het nergens aan.
 
Ach, en hij ziet er supernetjes uit.. Af en toe kom je van die motoren tegen die echt amper de garage uit zijn gekomen, dat kan..

Succes met de verkoop! :)
 
Mooie fiets!, zit alleen 'n beetje met m'n auto welke voor de APK erg veel kosten krijgt, mocht het meevallen weet ik de advertentie te vinden!
 
Mooie fiets!, zit alleen 'n beetje met m'n auto welke voor de APK erg veel kosten krijgt, mocht het meevallen weet ik de advertentie te vinden!

Altijd welkom, geef maar een gil!

Valt het erg tegen met je auto? Wat is het probleem?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan