Suzuki sv650 Streetfighter

ThOoMii

Rookie
2 jun 2010
13
0
Het leek me leuk om mijn Suzuki sv650 streetfighter met jullie te delen!!

Misschien hebben jullie nog wat ideeen om de looks te verbeteren?!

Wat is er veranderd aan deze motor;

Ducati monster kontje
Hugger
Gsxr voorvork
Aftermarket koplamp
Kleine zwarte knipperlichtjes
Ingekorte uitlaat (orgineel)

Wat ik zelf nog graag zou veranderen is het plaatsen van een bugspoiler en mogelijk
Een ander kontje met pass zitting zodat mijn meisje ook mee kan; :]

Ideeen?

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
 
Laatst bewerkt:
Hier de foto's:

img0974rs.jpg


img0980h.jpg


img0975xh.jpg


img0976bn.jpg
 
ziet er erg netjes uit zo. en wat betreft ideeën: ik denk dat een andere achterbrug heel veel doet met het geheel, dan word ie misschien wat 'dikker' van achter.
 
ziet er erg netjes uit zo. en wat betreft ideeën: ik denk dat een andere achterbrug heel veel doet met het geheel, dan word ie misschien wat 'dikker' van achter.

:^ kun je hem gelijk wat breder maken zodat je een bredere band er in kwijt kan..
 
Mee eens..

Verder wel een leuk ding geworden! Koplamp/kuipje is ook niet helemaal mijn smaak maargoed, als jij het zelf mooi vind moet je het zeker zo laten! :}
 
Tanx voor jullie reacties!! Koplampje was even een must have het geen wat er op zat was zo spuglelijk 2 rondje lampjes naast elkaar! Je keek zo tegen de voorvork. Dit koplampje heb ik toen gekocht voor 30e, dus cheap..

Andere spiegeltjes ben ik wel van plan snel te kopen, want dit is 10x niks!
Ik heb er nu ( zie foto) michelin pilot sports 2ct's op liggen, wat een geweldige band is dit toch! Zo super veel grip..

Wat voor kuipje zou mooi staan ipv de acerbis die er nu op zit??!
 
Tanx voor jullie reacties!! Koplampje was even een must have het geen wat er op zat was zo spuglelijk 2 rondje lampjes naast elkaar! Je keek zo tegen de voorvork. Dit koplampje heb ik toen gekocht voor 30e, dus cheap..

Andere spiegeltjes ben ik wel van plan snel te kopen, want dit is 10x niks!
Ik heb er nu ( zie foto) michelin pilot sports 2ct's op liggen, wat een geweldige band is dit toch! Zo super veel grip..

Wat voor kuipje zou mooi staan ipv de acerbis die er nu op zit??!

kijk eens of je ergens een gsxr koplamp model k6 k7 kunt vinden. zijn hele mooi voor zo'n sv
 
Laatst bewerkt:
en mooie stickers ofzo.. niet te overdreven, maar kan precies je lijnen mooi accentueren, desnoods witte stripinglijntjes ofzo..
 
Daar moet zekers een spoiler op. Deze bijv?

319ls.jpg


Ik heb em ook, via de jong tuning, hij past precies. Je krijgt er ook een paar stickers bij.
 
Hoeveel heb je die uitlaat ingekort? Ben zelf ook bezig met een sv650n uit 2000 op te leuken, hele handel is al gepoedercoat en ben bezig 'm weer op te bouwen. Wil mijn carbondemper ook inkorten maar ben er nog niet uit hoeveel cm nog mooi staat. Moet ook niet te kort etc etc, dit ziet er wel precies goed uit volgens mij, hoeveel cm heb je 'm nu op ingekort? Voor de rest superfiets, staat m goed dat kontje! Oh ja en wat voor stuur heb je er op? Ik heb nu een rizoma liggen, is wel breder dan het orgineel (dus beter uhhu..) deze ziet er ook strak uit, wat voor ist? Ikzelf wil er eigenlijk ook nog een crossbar op maar moet die ergens los zien te kopen, heeft iemand nog een linkje? Vind ze wat schaars eigenlijk op internet...

Meeeuooi
 
Oh ja en als suggestie voor je fiets, ff nieuw hevelsetje... op ebay.de heb je voor weinig leuke immitatie tittax meuk enzoo.. 40 euro voor een setje, van horen zeggen schijnt het prima spul te zijn mits er andere meningen over zijn hiero?
 
Terug
Bovenaan Onderaan