Suzuki SV650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sushi

Die hard MF'er
16 mrt 2004
481
0
Schiphol
iemand interesse?:

full


Kuip is er nu deels vanaf i.v.m de stuuruitslag van het SBK stuurtje.
21.000 km
Het betreft geen schadefiets, alle org. onderdelen zitten er nog bij. (ook de duo-sit)
evt. met bagster tanktas.

Vaste prijs: 3000,-
 
klinkt als een mooi project !!

alleen ik heb geen ruimte noch geld :+ ..
zou ooit wel een sv weer erbij willen hebben.. rijden lekker 8-)

succes met de verkoop :W
 
Ik ben nog op zoek naar een leuke fiets, deze lijkt me wel wat :)
Hoe lang zijn jouw benen? Ik vraag me namelijk af of er iemand op past met lang onderstel, ter vergelijking: de gemiddelde 600racer is eigenlijk al te klein.....

Kan de motor weer in originele staat teruggebracht worden door jou? Wat is het bouwjaar?
 
Ik ben nog op zoek naar een leuke fiets, deze lijkt me wel wat :)
Hoe lang zijn jouw benen? Ik vraag me namelijk af of er iemand op past met lang onderstel, ter vergelijking: de gemiddelde 600racer is eigenlijk al te klein.....

Kan de motor weer in originele staat teruggebracht worden door jou? Wat is het bouwjaar?

Van de grond tot aan het kruis: 85cm.
Hij is van '99, maar ik heb de clip-ons niet meer, de rest heb ik wel dus ook de complete kuip....
 
Van de grond tot aan het kruis: 85cm.
Hij is van '99, maar ik heb de clip-ons niet meer, de rest heb ik wel dus ook de complete kuip....


Hmm, kom hier op bijna een meter... ze is er nu niet dus kan het niet controleren.....
Ehmm, ik ga eens naar een motorzaak testzitten, laat je wat weten als het iets is ;) thx for the info :]
 
Tanktas eraf en ronde koplamp erop en je kunt er 500,- meer voor vangen omdat het dan minder op een "project" lijkt :P

Succes met de verkoop... Het is een koopje voor dat geld mensen. Loopt als nieuw!

(H&J had alleen dezelfde schokbreker dus ik zoek NOG steeds rustig verder...) ;)
 
En ik denk dat je met een setje pull back risers het stuur wel weer kan verplaatsen zodat de kuip er weer op past. Kan nu niet i.v.m de stuuruitslag.

full
 
en dat kan nog steeds, want de spullen heb ik er voor liggen: belly pan

full
 
Laatst bewerkt:
...en een carbon kuipje met all in one teller en verlichting:

full


De brackets zitten er ook bij, maar daar heb ik nog geen piccie van.
 
dus de nieuwe eigenaar mag zelf beslissen: met de org. topkuip compleet, of met het carbon kuipje enz. (let wel: 1 van de 2, niet beide :N , want de onderdelen voor de ombouw zijn bij elkaar nieuw al meer dan 400,-...en ze zijn dus nieuw,zodoende)
:9
 
Ben je niet toevallig vergeten te zeggen dat het een 25 kw is op papieren, indien dit zo is ben ik geinteresseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan