Suzuki SV650N ( SV 650 N ) 2002 in onderdelen

SvB

MF veteraan
21 nov 2007
1.348
313
Helaas heb ik deze motor uit elkaar moeten schroeven ivm. big-end schade. Ik heb besloten om de motor in onderdelen te verkopen. Bijna alles is nog te koop.

De tank heeft aan de linker kant wat krassen maar de kappen hebben erg weinig schade. Uiteraard heeft een motor van 2002 wat gebruikssporen maar het valt allemaal heel erg mee.

Het motorblok is prima op de krukas na. De motor liep voor het tikkende big end lager perfect en is stilgezet voordat er serieuze schade kon ontstaan.

Bij interesse kan ik foto's opsturen van de onderdelen die je zoekt.

20190727_195317.jpg



Verkocht:
- Cockpit
- Koplamp
- Achterbrug
- Achterwiel
- Achterrem
- Remschijf achter
- Koppelings- en remhendels
- Voetsteunen, schetsplaten, schakelpook, rempedaal
- Radiateur
- vliegwiel- en koppelingsdeksel
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de staat van de remschijven voorkant, dikte, kmstand, speling floaters etc? :)
 
Ik stuur je even een PB over de schijven.
 
Laatst bewerkt:
Oké pb kan niet gek genoeg

Km stand van de schijven weet ik niet. Heb de motor tweedehands gekocht. Km zit over de 60.000. De schijven zitten op 4 mm en dat staat op de schijven als minimum maat. Ze zijn wel recht en zonder diepe gleuven. 1 schijf heeft ietsje meer. Ze mogen uiteraard voor een klein prijsje weg als je er iets aan hebt. Maar speling floaters? Ik krijg geen beweging in de schijven iig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je net een pb gestuurd maar lees nu pas dat ze aan de minimale dikte zitten. Ik waardeer de moeite die je gedaan hebt maar omdat ze zo dun zijn, gaat mijn interesse even over.
 
ik zie dat je er crash protectors op hebt zitten. Voor hoeveel wil je die versturen? Ik kijk verder nog even goed naar mijn motor.... Misschien dat ik nog wat extra kan afnemen om het een mooi pakketje te maken, ik heb de S versie, verder ook geel en uit 2002 :)
 
Verkocht:

- Cockpit
- Koplamp
- Achterbrug
- Achterwiel
- Achterrem
- Remschijf achter
- Koppelings- en remhendels
- Voetsteunen, schetsplaten, schakelpook, rempedaal
- Radiateur
- vliegwiel- en koppelingsdeksel
 
Terug
Bovenaan Onderaan