Suzuki SV650S '03-'07 onderdelen te koop

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Omdat ik 26 oktober mijn SV total loss heb gereden, heb ik nog wat onderdelen over die hier in de schuur lagen.

Het gaat om de volgende dingen:

Originele Uitlaatdemper (met mof voor het aansluiten op een afgezaagde uitlaatbocht).
Italiaanse designstepjes (foto volgt)
Onderkuip (bijna compleet, missen twee beugeltjes aan die nog op de motor zitten. Onduidelijk of ik die nog terug kan krijgen).
 
bedoel je met onderkuip zo'n puntbakje/spoiler bij je blok of een gehele kuip???
Wat is de kleur en prijs? beugels kan ik zelf evt wel maken
 
balen zeg -O-
aan je avatar te zien, gaat 't hier om soes blauw
als 't om een volle onderkuip gaat en hij is nog in goede staat, heb ik ook interesse
de fameuze taartschep laat ik echter aan me voorbij gaan ...
piccie?!
 
het gaat om een volledige kuip, zoals deze wordt geleverd bij een 2007 model. Piccies volgen, zal ff kijken of ik morgen wat kan maken.
 
balen zeg -O-
aan je avatar te zien, gaat 't hier om soes blauw
als 't om een volle onderkuip gaat en hij is nog in goede staat, heb ik ook interesse
de fameuze taartschep laat ik echter aan me voorbij gaan ...
piccie?!
Klopt. Het gaat om 2003 blauw. Hij is in behoorlijke staat. Er zit wel hier en daar steenslag op, maar dat lijkt onvermijdelijk met de Suzukilak. Vooral recht achter het voorwiel is de steenslag behoorlijk aanwezig, uiteraard.
 
Wat wil je voor de onderkuip hebben???

Stuur maar naar psycho994 at hotmail.com

KLeur en het beetje steenslag maakt niks uit.

ben wel geintresseerd.

mzzllll andre *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben geinteresseerd in de uitlaat. Heb gisteren ook pm vragen aan je gestuurd. Ik wil graag weten in wat voor staat ie is en wat je er voor wilt hebben? PM aub op lave [a] xs4all.nl

Thanks!
 
hé RJ
ik heb je do een mailtje gestuurd, maar dit is mss je emailadres op je werk cq je bent mss lekker vrij :z
steenslag is idd onvermijdelijk, maar ben vooral benwd naar de prijs
hoor graag van je, gr C
 
nee heb ook nog geen reactie gehad. heb een pm mailt gestuurd en via het forum.

dus dan maar even af wachten. :9

mzzl psycho
 
Oeps.. hij verscheen niet rood in mijn favorieten.. Ik zal vandaag ff reageren naar iedereen.. Sorry
 
Volgens mij heeft iedereen nu bericht gehad. Kreeg gisteren plots visite, dus niet aan mailen toe gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan