Suzuki SV650S 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick85

MF veteraan
7 feb 2004
14.609
720
Abbenbroek
Te Koop,

Suzuki SV650S 2004

De motor verkeerd in nette staat en ziet er nog origineel uit.

Is door mij en het vrouwtje alleen met mooi weer mee gereden en zo nu en dan reed ik er een circuitdagje mee.

Aan de motor is niet gezaagd en geknipt maar heeft wel een aardige lijst met opties, zoals.

Healtech quick shifter volledig instelbaar met telefoon
Healtech gear indicator met tre(ontgrenzer) en instelbaar
Laser uitlaat systeem dus niet alleen de demper.
12v usb 2.0 Mini-B voor b.v navi, geschakeld op contact met stekkers tussen kabelboom dus zo te verwijderen.
Navi bal aan kroonplaat voor navi of cam
Hyperpro volledig instelbare schokbreker
Hyperpro voor veren en olie
Hyperpro rsc stuurdemper
Snel rem ontluchters op remklauwen, geen gezijk met ontluchten.
Pair verwijderd met pair removal kit incl weerstand om fout code te verkomen.
Bmc luchtfilter en snorkel modificatie voor meer lucht.
Yoshimura box ECU afgesteld op de bank bij Ruud Fredriks Goes, dus geen bokken en bijna uitvallen met aanremmen en soepel over een rotonde rijden.
Inklapbare rempendaal.
Stuuruitslag beschermers, geen clipon deuk in je tank mocht het eens verkeerd gaan.
R&G Blok bescherming.
Frame bescherming doppen.
Stalen remleidingen.
Originele suzuki hugger geen aftermarket.

Originele delen die ik heb netjes bewaard rest van de motor is ook netjes, origineel niet aan gezaagd en geknipt gewoon een zeer nette motor.

Km stand is ongeveer 52000km en grote beurt en onderhoud moet uitgevoerd worden vandaar de prijs :

Vraagprijs nu €1450-

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze ziet er echt prachtig uit, en wat een geweldige accessoires. :Y :9
 
Leuk, maar heb je de originele delen er ook nog bij???


originele delen zitten er ook bij hoe ik hem gekocht heb dus luchtfilter snorkel, luchtfilter, voor vering enz .
Rest zijn eigenlijk extra's dus is weinig origineels af , de schokbreker niet maar ja zit een 100x betere schokbreker onder dus waarom zou je die nog terug zetten.
Uitlaat heb ik nooit gehad maar zit wel een e gekeurde demper op me db killer en die klinkt zeer beschaaft.
 
Ai, dat is mij iets te ver. Dank voor je snelle reactie!
Ik ben wel eens in februari met de trein naar Friesland gegaan vanuit Rotterdam-Hoogvliet.
Terug op de TL1000R. Wel koud en veel pekel. Maar wat lekker is haal je ver. :Y :9
(En wat weinig lantaarnpalen in Friesland.. ze hebben wel budget voor de vele flitspalen???)
 
Wordt nog lekker mee gereden? Of staat ze droog aan de druppel.. ;)
 
Ik ben wel geïnteresseerd! Vandaag nog een rondje gereden op de SV650S van mijn broer, vond het wel een geinig ding!
 
Enig idee wat zo'n grote beurt kan kosten? Dan kan ik daar even rekening mee houden.
Banden zien er wel netjes uit op de foto's, die zijn neem ik aan nog niet aan vervanging toe?
 
Banden zijn nog perfect gaan nog 1000e km mee.
Beurt ja lastig bij een mp kost het misschien tussen de 300 en 500 als je het zelf doet 5 tientjes voor sims en misschien de kettingspanner als het nodig is en dan een paar biertjes en tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan