Suzuki SV650S 2006 - schadevrij - vraagprijs 4100 euro

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Motor gaat weg i.v.m. andere hobbies en dus tijdgebrek.

Als eerste eigenaar heb ik de motor altijd volgens het voorgeschreven schema bij de dealer onderhouden. Onderhoudsboekje is aanwezig, voorzien van stempel en datum onderhoud dealer. De SV heeft altijd binnen gestaan. Er ligt een nieuwe accu in en de achterband is vervangen voor een Dunlop Roadsmart, bij km stand 14.400.

Overige specs:

1. Yoshimura pakket, bestaande uit gloednieuwe Yoshi demper (gemonteerd bij km stand 12.579), duo seat cover en kuipje onder.
2. Origineel achterspatbord vervangen voor kentekenplaathouder
3. Origineel achterlicht vervangen voor achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
4. Kilometerstand 14.850
5. Laatste (kleine) onderhoudsbeurt bij kmstand 12.579

Bij de verkoop is inbegrepen:

Origineel achterspatbord en knipperlicht, motorhoes (gebruikt) en duozitje.

Vraagprijs:

4100 euro

Geïnteresseerd? Bel (0620856600) of mail gerust.

Meer foto's en andere info uiteraard ook op aanvraag verkrijgbaar.

full
 
Laatst bewerkt:
Zit er Abs op?
Als ik mag oordelen vanaf de plaatjes; nee. Maar de enige die hier uitsluitsel over kan geven is natuurlijk TS :Y








Besides; je krijgt er 'n nieuwe rechterspiegel en rechterknipperlicht bij.. Dit houdt dus in dat ze links allebei vervangen zijn? Ooit schade gehad?...
 
Laatst bewerkt:
Als ik mag oordelen vanaf de plaatjes; nee. Maar de enige die hier uitsluitsel over kan geven is natuurlijk TS :Y








Besides; je krijgt er 'n nieuwe rechterspiegel en rechterknipperlicht bij.. Dit houdt dus in dat ze links allebei vervangen zijn? Ooit schade gehad?...

Rechterspiegel en rechterknipperlicht zijn licht geschaafd. Via all risk nieuwe besteld, maar nooit gemonteerd. Schade is minimaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan