Suzuki SV650S k3 25kW (+ originele CDI)

Dat deze nog niet weg is? :?

Wat komt er voor in de plaats?

Ja dat snap ik ook niet helemaal... wel 3 (onzin)boden gehad van respect. 2.000, 3.250 en 3.500....

Maar er komt op het moment niks voor in de plaats want ik moet geld hebben omdat mijn vriendin 5 maanden naar Australië gaat en ik niet zolang zonder dr kan. Dus wil ik erheen en die tickets geven ze niet weg :?

Maar... dr examens (VWO) gaan niet helemaal goed dus ik heb stille hoop dat ze niet slaagt want dan gaat ze niet en dan hoeft de SV dus niet weg :o
 
Kan je me ook vertellen wat de zithoogte is? Ik vind hem erg mooi maar ben niet zo groot....

Is ie ook :Y

Maar ehm... zithoogte is 800mm... ik weet niet hoe groot je ben maar mijn moeder (1m63) kan net niet met haar voeten op de grond.. dus ja, als je iets groter bent moet het wel lukken...

...maar je mag altijd vrijblijven komen proberen O-)
 
Ben helaas juist nog ietsje kleiner, 1.59 maar als ik met een voet plat op de grond kom ben ik al tevree... En verlagen is natuurlijk altijd mogelijk!
Ik ga thuis nog ff overleggen en laat het je weten, anders wil ik binnenkort ff langskomen!
 
Ben helaas juist nog ietsje kleiner, 1.59 maar als ik met een voet plat op de grond kom ben ik al tevree... En verlagen is natuurlijk altijd mogelijk!
Ik ga thuis nog ff overleggen en laat het je weten, anders wil ik binnenkort ff langskomen!
Ik ben ongeveer 1.61 en heb ook een Sv (niet verlaagd), ik kan niet met m'n voeten plat op de grond, maar dat is niet belemmerend. In jou geval zou ik 'm inderdaad laten verlagen/verlaagd zadel :)
 
Ik ga vandaag even uitzoeken wat het kost om te verlagen, in ieder geval ben ik zeker geïntresseerd in je motor!!!!
 
Sorry, heb zojuist gehoord dat er toch een nieuwe zwarte Ninja 250R voor me geregeld is, ik had de hoop al opgegeven vandaar dat ik verder aan het kijken was.
Succes met de verkoop maar dit zou wel moeten lukken met zo'n mooie motor!!!!
 
Heb je al gekeken wat de dealer er voor geeft ? Zal aardig in de buurt van uw vraagprijs liggen denk ik.
 
Heb je al gekeken wat de dealer er voor geeft ? Zal aardig in de buurt van uw vraagprijs liggen denk ik.

dealers geven geen geld, die zijn alleen geinteresseerd in inruil bij aanschaf van een duurdere motor.

grappig, ik zei eens dat ik mn vorige motor (ZX6R 2002) wilde inruilen op een SV1000 van 7000 euro, ik zou een inruil krijgen van 5000 euro en dus nog 2000 erbij.

vervolgens zei ik, nee de SV650s, die kostte veel minder en ik kreeg daarom opeens nog maar 3400 euro inruil.

ik bedoel maar....... :X |(

particulier is aantrekkelijker. Altijd.
 
Heb je al gekeken wat de dealer er voor geeft ? Zal aardig in de buurt van uw vraagprijs liggen denk ik.

Hmm ja dat is nog een mogelijkheid ja maar zoals Nils89 ook al zei.. vaak willen ze niet zomaar een motor kopen...

Maar goed, ik las op de site van Zaanstad Motoren dat ze motoren te koop vragen vanaf 1994. Misschien van de week eens proberen.

thnx :W
 
00006023.gif
 
Hmm ja dat is nog een mogelijkheid ja maar zoals Nils89 ook al zei.. vaak willen ze niet zomaar een motor kopen...

Maar goed, ik las op de site van Zaanstad Motoren dat ze motoren te koop vragen vanaf 1994. Misschien van de week eens proberen.

thnx :W


geloof me wat ze ervoor willen geven is schandalig laag. Voor mijn ZX6R uit 2002 wilden ze rond de 3800 euro voor geven, terwijl die later voor 5300 is weggegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan