Suzuki SV650S k3 25kW (+ originele CDI)

Devil_M6

MF'er
9 jun 2007
137
0
Zuid-Scharwoude
Wegens omstandigheden moet ik helaas mijn scheurijzer verkopen. Het is een Suzuki SV650S van april 2003, nieuwe model dus en er staat op t moment ongeveer 21 dkm op. Maar ik rij er niet (veel) meer bij.

De motor is voorzien van een buddy-deksel (net één week gebruik van gemaakt) Leovince SBK vervangingsdemper, kleine knipperlichten rondom en uiteraard is die grote taartschep ook vervangen door een kleine kentekenplaathouder.

Motor verkeerd nog in goede staat, zit helaas een kras op linkerkant, zie foto.

Ook heb ik alle originele onderdelen nog liggen.

Hij staat op het moment op 25kW en het is ook een ideale beginnersmotor maar ik heb de originele CDI ook nog liggen dus is hij zo om te zetten.

En wat moet dit mij opleveren.... laten we maar beginnen met € 4.250

Voor interesse kun je me mailen of bellen: markgroot @ quicknet.nl of 06 45164775

Ohja, de foto's:
Foto-4LFY66B3.jpg


Foto-ZZARDJPP.jpg


Foto-CGHJKOYV.jpg


Foto-33FDTTMB.jpg


Wat n heerlijk kontje ;)

Foto-ANIQXMN6.jpg


Foto-U7WIOBNE.jpg


Op bovenstaande foto's is de kras te zien, net naast de koplamp precies op de zijkant, dit komt omdat ie n keer is omgevallen omdat ik niet echt stond op te letten |( Heb me laten vertellen dat dit zo is bij te werken maar aangezien ik hem verkoop stop ik daar geen tijd (geld) meer in.
 
Laatst bewerkt:
mooi ding, stuur goed en rijdt lekker. Succes met de verkoop
wat is dat eigenlijk voor achterband?

Ja thnx, hoop m ook snel kwijt te zijn voor ik spijt krijg.

Achterband is n Pirelli MTR-24 Dragon GTS, maar ben nogal n leek wat banden betreft enzo dus kan verder geen commentaar geven dan dat ie zn werk doet :P
 
Nou als je deze fiets niet snel verkocht is weet ik het niet.

Vind de prijs heeeeeeel goed. Voor een nieuw model sv uit 03. en de aanpassingen een hele mooie fiets tegen een goeie prijs.
 
Strak hoor, die ben je zo kwijt!

heb je misschien enig idee of de klokkenwinkel van een S het zelfde is als die van een N (om van een originele S, een orginele N te maken zonder km-wijzigingen)

x, Bjorn
 
Strak hoor, die ben je zo kwijt!

heb je misschien enig idee of de klokkenwinkel van een S het zelfde is als die van een N (om van een originele S, een orginele N te maken zonder km-wijzigingen)

x, Bjorn

Ja is hetzelfde, is wel redelijk wat werk om de kuip eraf te halen. Heb er zelf ook aanzitten denken om er een N van te maken met een streetfigther stuur.... :]
 
zondagmiddagkick, zou niet weten wie er met dit weer nog binnen zit maar toch.....

~[edit] tevens prijs omlaag!
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets,

vraagje he, wat is de top van dit beest met vol vermogen, en hoeveel pk heeft ie?
Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :)
 
Mooie fiets,

vraagje he, wat is de top van dit beest met vol vermogen, en hoeveel pk heeft ie?
Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :)

Ja das n goeie vraag waar ik je eigenlijk voor zou moeten doorverwijzen naar het SV-topic...

Maar mijn vader heeft er 220 mee gereden toen ie nog vol vermogen was maar wel met standaard demper...

Ik denk dat hij nu zo'n 230 km/h gaat en ongeveer 75 pk heeft, vol vermogen dan met Leovince demper.
 
Ja das n goeie vraag waar ik je eigenlijk voor zou moeten doorverwijzen naar het SV-topic...

Maar mijn vader heeft er 220 mee gereden toen ie nog vol vermogen was maar wel met standaard demper...

Ik denk dat hij nu zo'n 230 km/h gaat en ongeveer 75 pk heeft, vol vermogen dan met Leovince demper.
75 op het achterwiel. :Y

Succes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan