Suzuki SV650S Laser X-treme 25kw als nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baltasar

MF'er
29 aug 2003
197
3
Enschede
Bij deze bied ik mijn Suzuki SV 650 S aan, de motor staat op 25kw (door Ten Kate Motoren). Deze motor heb ik op 10 augustus 2007 gekocht bij Jager Motoren te Hoogeveen (aankoopbon aanwezig). Toen had ze 8300km op de klok staan, inmiddels zijn dit er 26403km geworden.

De reden dat ik de motor wegdoe is dat mijn 25kw periode afgelopen is. Nu ben ik dus op zoek naar een zwaardere motor.

De motor is altijd goed onderhouden en heeft op tijd haar onderhoudsbeurten gehad. De facturen van deze onderhoudsbeurten zijn allemaal aanwezig. Op 05 september 2009 heeft ze haar laatste onderhoudsbeurt gehad, de kilometerstand was toen 26183km. Ook zitten er nieuwe DID tandwielen op en heeft ze een nieuwe DID X-ring ketting.

Extra:
• Laser X-treme
• Led achterlicht unit met knipperlichten
• Carbon voorspatbord
• Seat cover blauw
• Mini knipperlichten

De duo-seat, de originele uitlaat, taartschep en het instructieboekje zit er natuurlijk ook bij.

Dit alles voor Euro 4500,- 4300,- 3900,-

full

full

full

full

full

full

full

full


Voor meer informatie en foto´s kunt u mij mailen of bellen. En voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Norbert Motor- en Raceparts te Hengevelde, hier is de motor in onderhoud geweest.

Met vriendelijke groet,

Randy
 
Laatst bewerkt:
Hoi Randy, een mooie duidelijke advertentie! Voor de geïnteresseerde zou een vraagprijs misschien handig zijn :P
 
Hoe is de motor geknepen? Is deze eventueel ook simpel te verwijderen, of moet hij dan compleet opnieuw worden afgesteld?

Ps is de motor geimporteerd? zoja waar vandaan ?
 
Laatst bewerkt:
De motor is bij Ten Kate motoren geknepen d.m.v. een testbank uitdraai. Ik heb de motor destijds bij Jager motoren in Hoogeveen gekocht, ik zou niet weten of die ingevoerd is.
 
Leuke fiets met een fantastisch geluid! Daar kan ik met m'n RSV zelfs nog jaloers op zijn :Y

Goede advertentie ook idd :) Daar kunnen sommigen nog wat van leren... :X
 
Dan gaat er toch wat mis met je RSV... :X

haha :+

Nee hoor, 100% gezond blokje met open Mivv uitlaat 8-)

Maar ik hoor vaak dat een 90-graden v-twin een nét ietsje donkerder geluid geeft dan de 60-graden die in een RSV hangt. Dat is alles :)
 
wat is het bouwjaar ?

en klopt het dat je met deze uitlate niemand achterop kan hebben ivm duo steuntjes...
 
Motor is van 2003. Zoals je op de foto's kan zien zitten de duostepjes er wel op :Y
Kun je dus gewoon duo mee rijden. Uitlaten lopen er namelijk onder/achter langs.
 
Na een lange tijd niet meer actief bezig te zijn geweest met de verkoop. Heb ik vandaag besloten dat ze, na een lange winterslaap, weer uit de schuur mocht komen. Voor een paar mooie foto's.

full


full


full
 
Hallo collega!

Ik wist niet dat je je prachtfiets te koop had staan. Nog een maandje of 2 en dan mag ik de motor ook op *D Gelukkig voor mij geen 25kw ;) Succes met de verkoop hè!

Groeten Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan