SUZUKI T 500 Hoeveel rijden er nog

Ach, het staat vrij om te vragen wat je wil, ook al is dat niet realistisch. Gevolg is dat je het ding niet verkoopt. Misschien wil deze knaap zijn T500 helemaal niet kwijt, maar moet hij hem te koop zetten van zijn vrouw omdat zij een nieuwe keuken wil. Dan is dit de beste manier om te doen wat zij zegt, en toch nog heeeeeeel lang van je T500 te genieten.
 
Ach, het staat vrij om te vragen wat je wil, ook al is dat niet realistisch. Gevolg is dat je het ding niet verkoopt. Misschien wil deze knaap zijn T500 helemaal niet kwijt, maar moet hij hem te koop zetten van zijn vrouw omdat zij een nieuwe keuken wil. Dan is dit de beste manier om te doen wat zij zegt, en toch nog heeeeeeel lang van je T500 te genieten.

_O-
 
Ach, het staat vrij om te vragen wat je wil, ook al is dat niet realistisch. Gevolg is dat je het ding niet verkoopt. Misschien wil deze knaap zijn T500 helemaal niet kwijt, maar moet hij hem te koop zetten van zijn vrouw omdat zij een nieuwe keuken wil. Dan is dit de beste manier om te doen wat zij zegt, en toch nog heeeeeeel lang van je T500 te genieten.


Toch geen ervarings deskundige hé Dep? ;)
 
Ach, het staat vrij om te vragen wat je wil, ook al is dat niet realistisch. Gevolg is dat je het ding niet verkoopt. Misschien wil deze knaap zijn T500 helemaal niet kwijt, maar moet hij hem te koop zetten van zijn vrouw omdat zij een nieuwe keuken wil. Dan is dit de beste manier om te doen wat zij zegt, en toch nog heeeeeeel lang van je T500 te genieten.

Hij = goed :Y _O- Deze oplossing ga ik "bewaren" voor als het ooit zover mocht komen :+
 
Welnee Thinge, mevrouw Duc doet niet zo moeilijk over mijn T500. Overigens, eind van de maand gaan de electronische ontsteking en jouw carburateurs erop, en dan eens zien wat er gaat gebeuren.
 
Gijs moet eens een keer aan z,n eigen waterorgel verder gaan :Y, zelfs oma is dat topic al
vergeten :+
 
Laatst bewerkt:
Welnee Thinge, mevrouw Duc doet niet zo moeilijk over mijn T500. Overigens, eind van de maand gaan de electronische ontsteking en jouw carburateurs erop, en dan eens zien wat er gaat gebeuren.

Hoe is de elec-ontsteking afgehandeld bij jou Dep ?

Heb zo'n zelfde "kassie" op de 350 gefreubeld maar krijg de rechter cilinder niet goed |(
Ga eerst maar weer eens het orginele spulletje terug zetten en kijken wat er aan de hand is.

Er zijn 2 mogelijkheden, de krukas zou verdraaid kunnen zijn (kan het me bijna niet voorstellen) of dat vonkendoosje klopt niet -O-
Bij jou was toch ook iets niet helemaal goed, vandaar m'n intresse :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Welnee Thinge, mevrouw Duc doet niet zo moeilijk over mijn T500. Overigens, eind van de maand gaan de electronische ontsteking en jouw carburateurs erop, en dan eens zien wat er gaat gebeuren.


Kwam nog een setje tegen bij het opruimen. Hebben we nog een reserve.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan