SUZUKI T 500 Hoeveel rijden er nog

oldtimer

Die hard MF'er
13 jul 2003
388
0
Hallo allemaal ,wil wel eens weten hoeveel t 500 er nog zijn, die in goede staat zijn en goed rijden , om b.v in 2010 eens wat herrie met elkaar temaken ergens in het land.

Alvast een plaatje van mijn T 500


Ben benieuwd naar de reactie,s.
full
 
Laatst bewerkt:
Deputy Duc heeft er eentje!!! :Y

(en die doet ut ook nog, niet gerestaureerd)

:W
 
Ik weet er nog eentje ergenst in een schuur te staan. Is daar 20 jaar terug dik in het vet weggezet.
Heb aan de eigenaar gevraagd of hij hem wou verkopen. Dit wilde hij in principe wel, maar dan moet de schuur eerst opgeruimd worden. Lijkt wel een beetje op de sloperij van de Ludolfs, maar dan veel voller. Ik moest over heel veel ander klassiek lekkers heen klauteren om de Soes te zien.
De eigenaar kennende zal dat nog wel jaren duren.
 
Goed plan nog een foto ja dit is ook een t500



http://www.samracing.net (www.samracing.net)
full
 
Laatst bewerkt:
Please, please do not post pics like that, I NEED one NOW!
So many memories.
Gaweldig, niet luisteren naar die hier boven, en plaatjes posten please!!
Er zijn een paar hier in Perth as well die nog rijden en mooie herrie maken.
 
Bij een oom van mijn vrouw staat er 1 in de garage te wachten tot zijn baasje tijd heeft om hem op te lappen (lees; met de Vut is).

Woont niet echt in de buurt dus heb er geen piccie van :$
 
Leuk nu al een aantal reactie,s van T 500 liefhebbers

Zondag 13 sept in Aalsmeer (hibra) in de 500 cc klasse twee t 500 in actie gezien waar van er een om de eerst prijs ging ,lekker strak hoog intoeren en veel herrie en rook.

Foto,s van boven genoemde t 500 zien er fraai uit. en bijna soms orgineel op een stuurtje na en schokdemper, ook sam racing leuke site, misschien komt er zo ook meer informatie los.

Zal dit topic af en toe een schopje geven om tezien of er later een poll gemaakt kan worden , waar en wanneer in 2010, of een ander liefhebber heeft een goed idee.

mvg Albert.
 
Ondanks de CB'tjes in de schuur kijk ik toch ook stiekem regelmatig rond naar een T500... Ik heb me nog kunnen beheersen maar wie weet als ik nog eens een mooi origineel exemplaar tegenkom...
 
Even een schopje. :]

Er zijn er toch wel meer :} Maar bovenstaande ziet er wel erg goed en sportief uit, dat kan wat worden in 2010.

mvg
 
Laatst bewerkt:
He hey wim (collega)
Eindelijk een berichtje geplaatst heeft ook maar 6 jaren, 1 maand, 25 dagen en 3 uren geduurt maar beter laat dan nooit en wie weet krijg je de smaak te pakken. ;)
Zie je woensdag weer he.
gr Vruchie
 
He hey wim (collega)
Eindelijk een berichtje geplaatst heeft ook maar 6 jaren, 1 maand, 25 dagen en 3 uren geduurt maar beter laat dan nooit en wie weet krijg je de smaak te pakken. ;)
Zie je woensdag weer he.
gr Vruchie


Kijk eens aan werkt het forum ook al, als sociaal netwerk,

mvg.
 
collega van me heeft de zijne van zolder gehaald en wil hem weer in elkaar zetten.
enige wat ie nodig heeft is een krukas.
schijnen nogal schaars te zijn... :?
T500 was één van m'n eerste motoren..nieuw gekocht bij Safe rotterdam voor F2999,-
is na een half jaar onder m'n kont uit gereden door dronken pool :(
ben toen gaan sukkelen met motoren maar de T500 staat nu toch echt wel weer op m'n verlanglijstje :9~
 
~
collega van me heeft de zijne van zolder gehaald en wil hem weer in elkaar zetten.
enige wat ie nodig heeft is een krukas.
schijnen nogal schaars te zijn... :?
T500 was één van m'n eerste motoren..nieuw gekocht bij Safe rotterdam voor F2999,-
is na een half jaar onder m'n kont uit gereden door dronken pool :(
ben toen gaan sukkelen met motoren maar de T500 staat nu toch echt wel weer op m'n verlanglijstje :9~~~



Laat hem even conact opnemen met Thinge (is m'n zwager), die heeft dacht ik nog het een en ander aan T500 en ander Suzukispul in de kelder liggen. Niet geschoten is altijd mis.

"Opa"Jan
 
He Hans en Jan,

Gaat goed met thinge. Ben alleen aan een opleiding begonnen en daarom veel minder tijd helaas voor de hobby. Al heb ik afgelopen zaterdag een tweede turbo gekocht en voor mevrouw thinge een (durf het bijna niet te zeggen) een Yamaha Diversion.

Ik begreep Hans van Vic dat jij ook een GT750 bezit nu?
 
Ga ik nu even naar motorhuis Safe. Die stopt er volgende week namelijk definitief mee. En verkopen nu de hele zaak leeg inclusief de inventaris. Kortingen tot 70%.

Weer een icoon na 74 jaar dicht........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan