Suzuki T500 1974

Status
Niet open voor verdere reacties.

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
In verband met de aankoop van een 1975 model en ook omdat ik er nu toch wel teveel heb (lees plaatsgebrek) moet ik, vrees ik, afscheid gaan nemen van deze schattige 1974 Suzuki T500L. Er moeten wat zaken aan gedaan worden, ze staat al lang stil; buddy is niet mooi meer, witte knipperlichtjes zijn nu gewoon oranje, achterlichtje is gewoon het 1974 model en niet het 1972 zoals nu nog op de foto te zien is. Verder moet je even poetsen en met wat simpel sleutelwerk (carburateurs reinigen enzo) kun je in de zomer weer de blits maken. En dan de prijs,............doe maar eens een gooi, maar zeker niet onder de 600 euro's, want dan blijft ze nog even mijn soesje.

full
 
Hej Robinjo, heb je al een paar keer gebeld, maar je bent er steeds niet. Over de spiegels,...............wil ze nog steeds graag....

Enne,....dat weinige geld valt wel mee, maar die weinige plek, That's killing me.
 
Hej Robinjo, heb je al een paar keer gebeld, maar je bent er steeds niet. Over de spiegels,...............wil ze nog steeds graag....

Enne,....dat weinige geld valt wel mee, maar die weinige plek, That's killing me.

Ik had het over mezelf ;)

Bel me nu dan!
 
Tapey, worden regelmatig aangeboden hoor en er is een suzuki t en gtclub aktief hier. Laat je dromen uitkomen joh.........je leeft nu...
 
Tapey, worden regelmatig aangeboden hoor en er is een suzuki t en gtclub aktief hier. Laat je dromen uitkomen joh.........je leeft nu...
Voorlopig gaan alle (toch al beperkte) middelen (tijd, geld) naar mijn racer, maar daarna koop ik nog wel eens zo'n GT. Die T500 die jij te koop hebt is trouwens een mooi exemplaar :}

Dus tevens een schopje voor deze fraaie fiets. Heeft veel voordelen: belastingvrij en nog best zuinig in gebruik. Onderhoud kun je simpel zelf uitvoeren. Verder is dit gewoon het pure motorrijden, ding aantrappen en gaan! Voel de vibraties. Zo'n klassieker heeft echt karakter. Het is nog best een pittig blok voor zijn tijd. Begin jaren zeventig is Ron Bron met precies zo'n motor (beetje aangepast natuurlijk, maar niet eens zo veel) nog tweede geworden in de TT van Assen in de 500 cc!!!
 
Schopje dan maar. Ondanks enige mate van belangstelling staat de soes nog steeds te koop........Iemand?

Voor 700 euro ook niet?
 
Helaas voor AL DIE ENTHOUSIASTE potentiele kopers.....................hij is weggegeven.......................Slotje dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan