Suzuki T500

heb gisteren een ural zijspan gezien in vlagtwedde met een t500 trommel erin. en die was rondom gescheurd :( (was zichtbaar aan de buiten kant) eigenaar durfde gelukkig er niet meer mee te rijden


Beetje vloeken in de kerk lijkt me :Y

= ook nooit ontworpen als zijspanwiel ............heel andere krachten -O-

Kennelijk was het orgineel nog slechter :X
 
Laatst bewerkt:
Gezien het om een T500 wiel gaat vraag ik het gewoon hier maar even O-)
Weet iemand hier een adresje of een persoon die voor mij een spacer voor om de as zou kunnen draaien? Denk dat het aluminium moet worden, toch?

Alvast bedankt,
Zoran.
 
Er gebeurt niet veel in dit topic dus dan doe ik het maar, als niet T500 rijder :X
Heb wat onderdelen over waar een van jullie misschien wel interesse in heeft?

KLIK
 
Hmm, met al die reacties ga ik me bijna schuldig voelen dat ik nog niks heb gedaan aan mijn t500. Ik heb me alleen heilig voorgenomen maar 1 motor tegelijk uit elkaar te trekken, dus ik ben bang dat deze nog even moet wachten.
 
Hoewel mijn huidige "hobby" super gaaf is, kost hij wel bijna al mijn tijd. Heeft iemand dan ook interesse in deze T500? '(
 
Inderdaad is het een beetje behelpen op de snelweg,met de 250 guzzi ga ik in de slipsream hangen van iemandt die rond de 100 rijd,dat kan is zon beetje de kruissnelheid. :$ :$
 
Misschien :$ :$

Voor lange snelwegritten (ff naar Valkenburg voor een toerritje) is niet echt ideaal op een GT 250 :N :N

Lijkt me iets beter te gaan met een 500 *D

:W

Je kan ook de RGV nemen :) ,dat gaat prima op de snelweg :Y :]
Een 500 vind lange stukken snelweg ook niet echt fijn,zoals de meeste oude takkers
dat niet fijn vinden,die hebben het meer naar hun zin op binnenwegen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook de RGV nemen :) ,dat gaat prima op de snelweg :Y :]
Een 500 vind lange stukken snelweg ook niet echt fijn,zoals de meeste oude takkers
dat niet fijn vinden,die hebben het meer naar hun zin op binnenwegen. :Y


Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in :Y

Ik ging er van uit dat de 500 een hogere kruissnelheid aankan
Zo rond de 130 (op de tellert)

De RGV kost erg veel voor een toeritje |(
1 op 10 en een sloot 2 taktolie
Dan is 600 km op en dag vrij prijzig :] :] :] :]
 
Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in :Y

Ik ging er van uit dat de 500 een hogere kruissnelheid aankan
Zo rond de 130 (op de tellert)

De RGV kost erg veel voor een toeritje |(
1 op 10 en een sloot 2 taktolie
Dan is 600 km op en dag vrij prijzig :] :] :] :]

ik heb mijn 72er t500 kort vertand en hou zo.n 4500 toeren aan, op binnen weggetjes prima }) maar lange rechte stukken :N

o, ja 1 op 10 is normaal O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan