Suzuki TL1000R '98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazztiaan

MF'er
24 mrt 2009
121
0
48
Schijndel
www.xtravus.com
Te koop mijn TLR '(
Bouwjaar 98, km stand 60000.
Blauwe MDI kuipruit
Bos Titanium Dempers ( DB killers aanwezig) Super Geluid!!
Stalen remleidingen voor en achter
WP voorveren set, afgeveerd bij WP.
Blauwe Alu onderdelen, Voorvorkverstellers, div. schroeven, Oliedop, stuurproppen
Velgstriping
Carbon heelplates
Nieuwe ketting + Tandwielen DID HyperX Gold en JT-Sprockets
Benzinekraan modificatie uitgevoerd door Nimag
Helder LED achterlicht met geintegreerde knippers( nog niet op de foto's)
Kleine knippers in de kuip aan de voorzijde( nog niet op de foto's)
Carbon Superbike spiegels
Voorband 100%, Achterband is aan vervanging toe
Wordt geleverd met bok voor achterzijde

Originele kuipruit, spiegels en voetsteunen aanwezig.





Wie wil 2010 bruut beginnen??? :Y

Ben op zoek naar GSXR1000 2005 / 2006 / 2007 of GSXR750 2007 (Blauw/Wit)
Inruil is mogelijk! ( Met bijbetaling van mijn kant natuurlijk ;) )
 

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
9.879
6
Erg mooie motor! zal wel ver buiten mijn budget liggen denk ik ;(

maargoed... zolang er geen prijs bij staat, Heb ik nog hoop *O*
 

wallly

MF veteraan
28 apr 2009
1.688
0
nvt
km te hoog ? waarom denkt toch iedereen dat een motor er na 50.000 mee op houd zo in eens

en een auto (benzine) bij 200.000 en diesel 300.00 of zo iets

km stand zecht niks als onderhoud juist is uitgevoerd (ja oke zecht wel een klein beetje wat)
maar ik koop liever een goede onderouden snelle jongen
als een snelle jongen met weinig km's en waar van niks bekend is
als de aanbieder het onderhoud kan over leggen lijkt me de 60.000 geen enkel probleem en je koopt een goede japaner en geen rammelende italieaan die supper gevoellig voor juist onderhoud zeg niet dat italiaanen slechte motoren zijn (maar worden het wel na slecht onderhoud)
vind het een supper vette fiets (hebben echt een bruut geluid)
mja ik heb er al 4 dus ook mijn schuur is een keer vol
suc6 er mee
 
Laatst bewerkt:

Loebassie

MF veteraan
12 feb 2004
4.262
0
44
km te hoog ? waarom denkt toch iedereen dat een motor er na 50.000 mee op houd zo in eens

suc6 er mee
riep 't alleen als optie.. ik koop zelf ook geen auto's onder 150 duizend km.. Ik weet ook echt wel dat die TL er met 60 duizend er niet mee stopt..

't kan zoveel zijn.. misschien denken ze wel, tjees die is ook alweer 11 jaar oud :o Of krediet crisis of bang om hun spaarcentjes uit te geven.. ik weet 't echt niet..

ik hoop voor TS dat de kerstbonussen dit jaar vroeg bekend zijn.. ;) met 5 of 10 % eindejaars uitkering of winstdeling oid.. kom je 'n heel eind :Y


note to myself; zoek andere werkgever !!
 

wallly

MF veteraan
28 apr 2009
1.688
0
nvt
riep 't alleen als optie.. ik koop zelf ook geen auto's onder 150 duizend km.. Ik weet ook echt wel dat die TL er met 60 duizend er niet mee stopt..

't kan zoveel zijn.. misschien denken ze wel, tjees die is ook alweer 11 jaar oud :o Of krediet crisis of bang om hun spaarcentjes uit te geven.. ik weet 't echt niet..

ik hoop voor TS dat de kerstbonussen dit jaar vroeg bekend zijn.. ;) met 5 of 10 % eindejaars uitkering of winstdeling oid.. kom je 'n heel eind :Y


note to myself; zoek andere werkgever !!
ik bedoel het ook niet lullig maar zo als ik al zij er zijn veel (lees heel veel/het gros) die een voertuig kopen op km stand aan de km stand kan je welwat zien maar een met lage km stand en heel slecht onderhoud is veelen maalen gevaarlijker dan een goed onderhouden met veel km

om een voorbeeld te noemen
neem 2 delzefde auto's (alles gelijk behalve bouw jaar en km stand)
1e auto is 3 jaar oud en heeft 175.000 op teller staan
andere is 5 jaar oud maar heeft maar 80.000 op teller staan

welke koop je (ikke die van 175.000) waarom
omdat die auto (lease of niet) goed onder houden is omdat diegene elke dag zeker moet zijn dat ie start als ie weer dat (lange) stuk naar z,n werk moet rijden
en dus niet kan veroorloven dat ie het dus in een koude winter niet meer doet en er dus warschijnlijk alles aan zal doen om hem een topconditie te houden

die andere staat lang stil rijd maar korte afstanden (uitlaat word niet een warm)
zie je vaak bij mensen water druppels uit komen teken van te veel condens in de dempers en dus hebben die vaker overmatig slijtage dan diegene die elke dag 120 a 130 km op de cruise control op de snelweg rijd (dat kost immer het minste brandstof) en hoeft de motor het minst te werken
 

wallly

MF veteraan
28 apr 2009
1.688
0
nvt
je staat in ieder geval weer boven aan suc6 met de verkoop en hoor dat mensen niet te veel op km standen kopen

als u er evt bij zet welke documentatie u heeft van het onderhoud als u dat heeft
dan zal dat de koop\verkoop te goede komen (ben ik van mening
 

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.448
0
37
amsterdam
km te hoog ? waarom denkt toch iedereen dat een motor er na 50.000 mee op houd zo in eens

en een auto (benzine) bij 200.000 en diesel 300.00 of zo iets

km stand zecht niks als onderhoud juist is uitgevoerd (ja oke zecht wel een klein beetje wat)
maar ik koop liever een goede onderouden snelle jongen
als een snelle jongen met weinig km's en waar van niks bekend is
als de aanbieder het onderhoud kan over leggen lijkt me de 60.000 geen enkel probleem en je koopt een goede japaner en geen rammelende italieaan die supper gevoellig voor juist onderhoud zeg niet dat italiaanen slechte motoren zijn (maar worden het wel na slecht onderhoud)
vind het een supper vette fiets (hebben echt een bruut geluid)
mja ik heb er al 4 dus ook mijn schuur is een keer vol
suc6 er mee
Vergeet niet dat een motor veel meer toeren draait dan een auto.
Maar hij zal er indd niet zo bij ophouden.
Ik zou er niet echt een probleem van maken met 60 k erop.

Mooi ding heerlijke fotos de eerste 2 fotos :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.