Suzuki TL1000R '98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had um gekocht.. als ik 4000,- op de rekening had staan.. ziet er super goed

kan die op afbetaling? :)

(kicker)
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop, hij staat in een warme stalling te wachten op een nieuwe eigenaar!!

Rij gemiddeld de laatste jaren 1500 km per jaar. Vorig jaar nog nieuwe bougies, filters en olie erop gezet. Nieuwe keringen in de voorvork, nieuwe ketting en tandwielen gemonteerd.

De bak is niet aangepast, de motor is verder helemaal origineel. Wel is de tankmodificatie (mbv Nimag)uitgevoerd.(lekkende benzine) Onlangs nog een nieuwe Yuasa geplaats, dus die kan ook weer een tijdje mee.

Geen bonnen van onderhoud voorradig. Bevriende monteur van Motoport repareert en onderhoud hem thuis. De prijs is 3750,- geen 4000!!
 
mischien staat ie nog te koop omdat men bang is voor het geweld , mooie fiets ,

kick
 
Kickje voor deze schitterende fiets! De TLR is een echte karakter fiets om verlieft op te worden. Het rijden is een ervaring op zich. Denk niet dat je een maklammetje onder je kont hebt want dan kom je bedrogen. Dit is geen motor voor pussies!

De TLR wil getemt worden en zal je hart veroveren.

Ik heb op veel motoren gereden maar niet één kwam er qua beleving bij de TLR in de buurt (nee ook niet de 180pk monsters)

Maargoed... ik kan hier een heel verhaal schrijven maar de beleving is toch niet in woorden uit te drukken :9
 
Laatst bewerkt:
De beleving is er inderdaad 1-tje om in te lijsten! Als m'n schuur groot genoeg was en mijn cash-flow ook, hield ik hem wel. Maar ja, de loterij is ook nog steeds niet bij mij langs gekomen, dus om een nieuwe aanschaf te bekostigen moet hij na 7 jaar trouwe dienst het veld ruimen.
Heren, Als er geinteresseerden zijn.... Je weet niet wat je te wachten staat; Bruut, stoer en een uiterlijk waar je verliefd op wordt. Een karakterfiets die opvalt tussen de andere sportmotoren, zelfs na 11 jaar ng steeds hip! Wie o wie begint 2010 als een echte vent???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan