Suzuki TL1000R, ca 38000 km

olafharleman

MF'er
31 jul 2007
30
0
Arnhem
Suzuki TL1000R, ca 38000 km (nog niet maar ik rij er nog op), schade agv zijwaartse aanrijding (afgesneden), voornamelijk cosmetisch, radiateur heeft tik gehad echter lekt niet, motorfiets geheel in balans, technisch in rijdbare staat

€ 2950 *O*

schaderapport: voorspatbord, bovenkuip, spiegel rechts, remgreep rechts, uitlaatdemper rechts, pakking, balanspijp rechts, uitlaatpakking, rempedaal, koppelingsdeksel, o-ring deksel, radiateur, kuipdeel boven, kuipdeel rechtsonder, onderbak, schroef, ring, moer

eventueel leverbaar met onbeschadigde Laser Hotcam demperset
full
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat hier teveel kosten in gaan zitten. Kan wel leuk een schatting maken hoeveel het me gaat kosten, maar dat wordt altijd meer..

Gele TLR's zijn zo moooiii..
 
Laatst bewerkt:
Jammer van je motor. Ik ben me aan het orienteren op een TL. Als een proefrit mijn verwachtingen bevestigd schaf ik er ook een aan. Ik dan dan wel mijn eigen motor nog verkopen. Als dit niet het geval was geweest.....

Succes met je verkoop! Gave motor.
 
Nee dank je wel. Jouw machine heeft iets teveel cilinders...

maar de mijne niet... O-)

ruilen voor wat er onder 't zeiltje staat.. (owja die plas olie die je ziet, is van de 4-wieler)
full


haal ik wel me Devils & Spiegels & Hel remleidingen eraf.. (en zet die standaard spullen erop..) en dan laat ik al het andere lekkere & mooie spul erop zitten.. :Y


full
 
Laatst bewerkt:
Heeftie wat optionele dingen? :+
PC3 oid :+

*2pitvirus kriebelt* :+

bouwjaar?
staat onderhoud enz
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan