Suzuki TL1000s Slachtfeest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Zo de kogel is door de kerk.
Ik verkoop hierbij mijn TL1000s.
In principe verkoop ik hem in onderdelen of er moet een gek zijn die hem zo koopt (maar die hoop heb ik laten varen vanwege het vele aanbod). Zoja? Vaste prijs 3000 euro.

Het gaat om deze motor:

IMG_0198.jpg


De huidige (zwarte) voorvork wordt niet verkocht om technische reden. De orginele poten heb ik nog liggen en kunnen er zo onder.
Het is niet het orginele blok want die is vast gelopen. Dit betreft een blok met 30+ duizend km uit 1997. De reden dat ik mijn TL verkoop is omdat ik geen vertrouwen meer heb in mijn motor. Technisch is hij eigenlijk goed. De tank heeft een klein deukje en er is een chipje vanaf.
De linker top kuip is deels gescheurd. Alle stickers op het kuipwerk en tank zitten onder het blanke lak.

Nog ff wat piccie's!

IMG_0202.jpg

IMG_0210.jpg

IMG_0208.jpg


Heb je interesse in onderdelen laat het me dan weten.
Ik zal tzt er een onderdelenlijstje neer knallen en hem gaan demonteren.
 
Laatst bewerkt:
Ghe, volgens mij is de term slachtfeest na een sloop van mij redelijk blijven hangen hier :P


Maar succes. TLS is niet zoveel vraag naar. Ik heb met de sloop van mijn TLS met krukas schade ook lang in de onderdelen gezeten. Maar geduld is een schoone zaeck.
 
Zo de kogel is door de kerk.
Ik verkoop hierbij mijn TL1000s.
In principe verkoop ik hem in onderdelen of er moet een gek zijn die hem zo koopt (maar die hoop heb ik laten varen vanwege het vele aanbod). Zoja? Vaste prijs 3000 euro.

Het gaat om deze motor:

[afbeelding]

De huidige (zwarte) voorvork wordt niet verkocht om technische reden. De orginele poten heb ik nog liggen en kunnen er zo onder.
Het is niet het orginele blok want die is vast gelopen. Dit betreft een blok met 30+ duizend km uit 1997. De reden dat ik mijn TL verkoop is omdat ik geen vertrouwen meer heb in mijn motor. Technisch is hij eigenlijk goed. De tank heeft een klein deukje en er is een chipje vanaf.
De linker top kuip is deels gescheurd. Alle stickers op het kuipwerk en tank zitten onder het blanke lak.

Nog ff wat piccie's!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb je interesse in onderdelen laat het me dan weten.
Ik zal tzt er een onderdelenlijstje neer knallen en hem gaan demonteren.

d8, doe mij voor voorvork maar B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan