Suzuki TL1000S uit 1997 - 22500km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spidi Gonzalez

Die hard MF'er
25 okt 2002
865
1
Te koop

Mijn Suzuki TL1000S uit 1997 met 22500 23177km op de teller.

De goodies:

- Carbon BOS dempers, incl DB killers. Originele dempers zijn ook aanwezig
- Powercommander (bij Ruud Frederiks op de bank geweest, 122Pk en 106Nm)
- Stalen remleidingen van HEL
- Led achterlicht, origineel ook aanwezig
- Blauwe alu preloadadjusters
- Gear indicator
- Carbon voorspatbord (klein hapje uit a.d. achterkant), originele ook aanwezig
- Mini knipperlichten
- RVS kentekenplaat houder
- Red Alert Delta alarm
- Double bubble scherm zwart (is momenteel niet gemonteerd)
- Paddock stand


Recent is de olie, het luchtfiler en de bougies vervangen. Kleppen zijn gecontroleerd, TPS afgesteld en de throttlebodies zijn gesynchroniseerd. Nieuwe voorremblokken heb ik nog liggen, die horen er ook bij.

Achter ligt er een Pilot Road II onder met nog 90% profiel en voor een Pilot Power met nog 50% profiel.

Er zijn ook verscheidene modificaties gedaan. Zo is een thermostaat + thermostaathuis van een 98+ model gemonteerd en ook de temp. sensor is naar het thermostaathuis verplaatst. Hierdoor komt deze motor net zo snel en makkelijk op temp. (80 gr.) als een 98+ model. Ook in de winter en met regen. Ook is een ontluchting op de achterste klepdeksel gemaakt, net zoals bij het 98+ model.

En hoe de motor eruit ziet??? Beoordeel dat zelf maar mbv onderstaande foto’s.

full


full


full


full


full


full


full


De reden dat ik hem te koop aanbied is dat ik wat anders wil en iets minder sportief, bv Superduke, SMR950, SM oid. En voorlopig doe ik niet aan (in)ruil.

Vraagprijs voor al dit moois is €3500,-
 
Laatst bewerkt:
Nette prijs lijkt me, gezien de km-stand en de goodies..

Mooi ding hoor, damn.. :}
 
Wat denk je van een Fireblade? model 2000?

Of is dat te sportief voor je?
Zit je wel'n stuk relaxter op dan een TL. en makkelijk te rijden.
 
Het lijkt wel of mensen geen motoren willen kopen. Iedereen last van de crisis? Of ligt het aan de DSB....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan