Suzuki tl1000s

Status
Niet open voor verdere reacties.

B@rt#89!

Die hard MF'er
14 feb 2008
577
0
Groningen
Te koop: Suzuki tl1000s
Bouwjaar: 1998
Km-stand: 63707


De motor verkeert in zeer nette staat, zowel uiterlijk al innerlijk. Hij is voorzien van een aantal extras, namelijk:

- MDI kuipruit
- Xenon
- Kleinere spiegels (origineel aanwezig)
- Carbon hugger
- K&N filter
- Viper dempers (origineel aanwezig)
- Wat kleinere dingetjes


De motor is alleen met mooi weer gebruikt, dit is ook te zien. De voorvork en andere onderdelen zien er nog echt als nieuw uit.


Ook motorisch is de motor in topstaat. Bij een km-stand van 63650 heeft de motor een grote beurt/revisie gehad, hierbij is ècht alles nagekeken en waar nodig vervangen (waaronder zuigerveren). Olieverbruik is nihil, ook dit is nagekeken. Rekening aanwezig.


De motor is afgesteld met de dempers en de K&N filter en loopt echt super, zeker voor een 2 cilinder. Nog nooit heb ik gevoeld dat de motor bokt, dit heb je niet vaak met 2 cilinders.


De banden voor en achter zijn ongeveer 2000 km geleden vervangen (Bridgestone bt016). Ik heb er nog een extra zgan achterband bij. Ook de kettingset is nog in goede staat en goed gesmeerd. De accu is begin 2011 vervangen.Er zitten dus de eerste tijd geen kosten aan te komen.


Ik verkoop de motor omdat ik iets zoek wat meer geschikt is voor woon-werk verkeer. Inruil is dan ook bespreekbaar. Een Honda vfr800fi bijvoorbeeld


Vraagprijs: 2199 euro
full
 
De achterband is trouwens een 180 ipv 190. Dit kan ik echt iedereen aanraden, want dit rijdt echt veeeeeel mooier. Ook als beginner is er prima op te rijden.

Ik heb er zelfs mijn 25kw tijd mee afgemaakt... :9
 
Oei, toch verleidelijk zo'n 1000S... kost eigenlijk niks voor wat je krijgt :X

Dat mijn 125 nou eens verkocht wordt B|
 
En omhoog! Iemand een goed bod? Ga waarschijnlijk over 4 weekjes een half jaartje stage slopen in Nieuw Zeeland, en de motor past helaas niet in de koffer...

KD-kickje

full
 
Iemand voor 2000? Anders ga ik em binnenkort schorsen en dan verdwijnt ie eerst voor minstens 7 maanden in de wonterstalling.. :X
 
De motor staat nu met een volle tank in de winterstalling. Ook is de accu eruit en is ie helemaal ingesprayt tegen roest. Bij serieuze interesse kan ie er zo weer uit, al ben ik bang dat ie daar eerst 7 maanden stil blijft staan.. :$

Over 8 dagen gaat is de motor niet meer te koop, want dan woon ik 20.000 km verderop in Nieuw Zeeland. Fast Forward naar de zomer! :W
 
1650 euro kom ik hem ophalen
Kun je mooi wat zakgeld meenemen naar nieuw zeeland

jeroen18kampman @ hotmail . com

Hallo,

De motor is niet meer te koop want ik woon inmiddels al ruim een week in Nieuw Zeeland, ik zal verzoeken dit topic op slot te laten zetten.

Mvg Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan