Suzuki V-Strom rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de tip Wim. Voor het geld hoef ik het niet te laten :9

Moeten nog wel gemonteerd worden en dat is bij mij buiten voor de deur dan weer wat lastig. Maar daar ga ik wel wat op verzinnen 8-)
 
Het is een klusje van een half uur. Klauwen los, wiel er uit. Voorspatbord los, pootjes 1 voor 1 er uit en rubbertje erom en pootjes weer terug plaatsen. Boel weer vastzetten. Ik heb wel een garage maar volgens mij woon jij aardig uit de buurt. Sterker nog, ik heb nog een set op voorraad liggen ook. Die van mij waren ingescheurd maar ik er een stuk afgesneden en weer vast gezet.
 
Laatst bewerkt:
Haha, is best een eindje rijden vanuit Rotterdam, maar dat is op zich voor mij geen probleem (tijd zat O-) )
Ik hou het ff in de gaten, we spreken elkaar nog wel :Y
 
Het was heerlijk weer voor een Kerstride :]

Een kerstgroet vanaf de Coolsingel *:)
P1030173.JPG
 
Aargh ik ben dat stomme rubber verloren aan de linkerkant, te laat opgemerkt van de verf is er al vanaf... Morgen maar een nieuwe halen.
 
Zo, zo Aad, helemaal in Rotterdam geweest *:)
Je mag die nieuwe strom wel een keertje poetsen. _O- [afbeelding]

Kan het zijn dat ik dit oranje gevaarte een tijd geleden in Apeldoorn aan de Arnhemseweg heb zien staan? Zo ja dan kunnen wij wel eens bij dezelfde baas werken...

En heb jij daar een soort stikkers op je koplampen zitten? Heb je daar ook een duidelijker foto van?
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een klein rondje Westland, even uitwaaien in Hoek van Holland
P1030177%252520%252528Large%252529.JPG


Langs de Waterweg tegenover de Maasvlakte
P1030179%252520%252528Large%252529.JPG


En speciaal voor Wil ben ik nog maar eens door Rotterdam gereden, na eerst de Strom in een wasbox een beetje schoon gemaakt te hebben O-)
P1030182%252520%252528Large%252529.JPG

en de andere kant
P1030185%252520%252528Large%252529.JPG
 
Kan het zijn dat ik dit oranje gevaarte een tijd geleden in Apeldoorn aan de Arnhemseweg heb zien staan? Zo ja dan kunnen wij wel eens bij dezelfde baas werken...

En heb jij daar een soort stikkers op je koplampen zitten? Heb je daar ook een duidelijker foto van?


He Wim,

Kan heel goed zijn dat wij dezelfde werkgever hebben *:)
Ik was vorige week nog in Apeldoorn en zag in de stalling inderdaad een mooie oranje= KLV1000 staan. Maar dat was niet de mijne :?
Ik had een auto van de zaak mee :+
Ik heb geen stikkers op mijn koplamp zitten. Heb een steenvanger voor mijn koplamp gehad tijdens mijn reis naar Marokko. Die heeft wel wat krassen op het glas achtergelaten. |(
full
 
Ben blij dat het afgelopen dagen niet regende trouwens.
Volgens de weerberichten gaat de ellende morgen weer beginnen.
full
 
Zo vaak kom je trouwens geen KLV 1000 tegen.
Vorig jaar op vacantie gegaan door het mooie Frankrijk.
Op iedere hoek van de straat, vooral in de Alpen kwam ik motorrijders tegen op een GS.
Volgens mijn medereiziger was er 1 KLV 1000 verkocht in Frankrijk en laten wij die nou net tegen komen in Carcasonne :+
full
 
Haha lachen, mijn vrouwtje staat voor jou (in de auto) :P

Je had wel haast, je weet dat op dat lange stuk 50km/u veel geflitst wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan