Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 'Real men ride twins'

SV rit Locatie

  • Noord Nederland

    Stemmen: 3 7,0%
  • Oost Nederland

    Stemmen: 6 14,0%
  • Zuid Nederland

    Stemmen: 5 11,6%
  • West Nederland

    Stemmen: 7 16,3%
  • Midden Nederland

    Stemmen: 22 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
pffff wat een poetswerk. motor staat weer spik en span in de schuur.

dat krijg je na z'n mooie eerste motor rit van het seizoen.
als iemand nog een rit maakt hoor ik het graag.

tot volgende keer
 
Was zeer geslaagd wat mij betreft. Mooie opening van het seizoen. Media materiaal ziet er nu al leuk uit, ben benieuwd wat BikerOfAmsterdam er dit keer van maakt :)

Nogmaals bedankt voor de organizatie Daan.
 
Ik was vandaag vrij en heb lekker de brommer weer gepakt. Ben de dijkjes af geweest vanaf Schoonhoven helemaal tot aan Arnhem.

Ben nu een route in elkaar aan het flansen met als Start en Eindpunt de McDonalds in Nieuwegein.

Misschien iets voor de volgende keer? ;)
 
Ik kon vandaag de brommert niet pakken omdat ik er zondagmiddag bij thuiskomst achterkwam dat m'n koplamp kapot was, kon niemand dat even zeggen? :P
 
Ik was vandaag vrij en heb lekker de brommer weer gepakt. Ben de dijkjes af geweest vanaf Schoonhoven helemaal tot aan Arnhem.

Ben nu een route in elkaar aan het flansen met als Start en Eindpunt de McDonalds in Nieuwegein.

Misschien iets voor de volgende keer? ;)

Dat is voor mij alweer 20km dichterbij. We gaan de goede kant op. :+ Nee, maar het was een heerlijk ritje zondag en het maakt me niet uit hoe lang ik daar voor moet rijden. Alleen dat poetsen altijd...
 
Ik was vandaag vrij en heb lekker de brommer weer gepakt. Ben de dijkjes af geweest vanaf Schoonhoven helemaal tot aan Arnhem.

Ben nu een route in elkaar aan het flansen met als Start en Eindpunt de McDonalds in Nieuwegein.

Misschien iets voor de volgende keer? ;)
hoppa, deze dus. Stuk vanaf Schoonhoven tot aan Nieuwegein is niet zo interessant voor een meeting. Niet centraal genoeg :P

2qbrl0w.png


Tyre geeft 3:52 aan als rijstijd. Maar dat is er natuurlijk van uitgaande dat je netjes 60 rijdt op de dijkjes. Mja je bent ook weer met een groep, dus gemiddelde zal lager liggen. Dus die 4 uur kan wel kloppen. Halfuurtje burgers happen erbij en klaar :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk stukje rijden, dan haak ik wel aan bij Rhenen. :P
 
Laatst bewerkt:
wel raar om je zelf te zien rijden.

zie nooit de achter kant van mezelf.

toch wel mooi dat alles op film/foto is gezet.
 
hoppa, deze dus. Stuk vanaf Schoonhoven tot aan Nieuwegein is niet zo interessant voor een meeting. Niet centraal genoeg :P

[afbeelding]

Tyre geeft 3:52 aan als rijstijd. Maar dat is er natuurlijk van uitgaande dat je netjes 60 rijdt op de dijkjes. Mja je bent ook weer met een groep, dus gemiddelde zal lager liggen. Dus die 4 uur kan wel kloppen. Halfuurtje burgers happen erbij en klaar :Y


Dat ziet er goed uit! Dan een kleiner groepje... meer doorrijden. Anders wordt het een laaange rit. Alhoewel ik voor de gezelligheid ook gewoon mee ga hor ;)

Kan trouwens het beste op en dag dat het weer net aan is.. anders staan de blauw, of fluogeel zwart, petten er weer -O-
 
Laatst bewerkt:
Was zeer geslaagd wat mij betreft. Mooie opening van het seizoen. Media materiaal ziet er nu al leuk uit, ben benieuwd wat BikerOfAmsterdam er dit keer van maakt :)

Nogmaals bedankt voor de organizatie Daan.

Graag gedaan

ff wat screencaps, op chronologische volgorde (hoop ik)


front/rearcam viel te snel uit =/


Toch de vetste stukje van het rit :D

IGIS7mM.png

staat hopelijk wel op film :]


onedrive is fucking sloom.

in 4 uur tijd maar 1 gb gedownload :N

moet nog 24gb _O-

dat moet anders kunnen

ik denk dat je toch het beste bij mij langs kan komen, werk ook in een motorzaak in Amsterdam dus hopelijk voor jou een beetje in de buurt.
 
Ik was vandaag vrij en heb lekker de brommer weer gepakt. Ben de dijkjes af geweest vanaf Schoonhoven helemaal tot aan Arnhem.

Ben nu een route in elkaar aan het flansen met als Start en Eindpunt de McDonalds in Nieuwegein.

Misschien iets voor de volgende keer? ;)
Stukkie posbank meepakken(en ik weet nog wel meer mooie wegen in mijn achtertuin ;) )
 
hoppa, deze dus. Stuk vanaf Schoonhoven tot aan Nieuwegein is niet zo interessant voor een meeting. Niet centraal genoeg :P

[afbeelding]

Tyre geeft 3:52 aan als rijstijd. Maar dat is er natuurlijk van uitgaande dat je netjes 60 rijdt op de dijkjes. Mja je bent ook weer met een groep, dus gemiddelde zal lager liggen. Dus die 4 uur kan wel kloppen. Halfuurtje burgers happen erbij en klaar :Y

Hey Kevin, toevallig heb ik een groot stuk hiervan pas gereden met nog 2 MF'ers:
RIT: Vrijdag 10 april > sportieve dagrit 10.00 / 17.00 hier staat de volledige route ook.

Dit was 350 km, totaal zijn we 7 uur bezig geweest incl. 2 korte stops (tanken ed) en 1 lunch stop. Dit was eigenlijk teveel van het goede. De max zou ik zetten op 250km sportief rijden, in groepjes van max 5 motoren. Duidelijke afspraken maken over afstand houden en baksteenformatie rijden.

Van Alblasserdam naar Arnhem (125km) was in 1 uur 45 gereden, dit was een vrij hoog tempo hoewel we in de dorpjes (30km/h) ook echt rustig reden, daarbuiten minder rustig :X.
 
Laatst bewerkt:
Van Alblasserdam naar Arnhem (125km) was in 1 uur 45 gereden, dit was een vrij hoog tempo hoewel we in de dorpjes (30km/h) ook echt rustig reden, daarbuiten minder rustig :X.

valt toch best mee met een gemiddelde snelheid van pak em beet 70 km/h :9
 
Laatst bewerkt:
Dan pas? Gewoon van de zomer nog een keer, voor degenen die daar zin in hebben :P
 
Stukkie posbank meepakken(en ik weet nog wel meer mooie wegen in mijn achtertuin ;) )
ja zou mooi zijn. Ik ken de wegen daar niet zo goed en op Google Maps zijn er hele gebieden waar geen wegen te vinden zijn. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt :P

Als het zover is dan mail ik je deze route wel, kun jij hem dan aanpassen zodat de Posbank ook wordt meegenomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan