Suzuki Virus gezocht

C_kraats1

MF'er
3 jan 2012
195
0
Ede
Hallo allemaal,

Even een vraagje!!!

Wij lopen hier thuis met een probleempje!!! Hier willen er 2 een suzuki virus kopen maar deze motoren zijn helemaal niet te leveren in Nederland. Om nou 2 nieuwe te kopen via Belgie is ook zo duur :N (dus nog even sparen daarvoor :Y )
Weet iemand hoe en waar ze misschien 2e hands te krijgen zijn? (zullen er niet veel zijn want motor is sinds 1 jaar uit)
Ik heb al geprobeerd om een soort Belgische marktplaats op te zoeken maar dat was geen succes -O-
 
Laatst bewerkt:
Excuus, ik dacht dat je een geintje maakte als in: besmet met het suzuki virus, oftewel er helemaal fan van zijn.
Heb nu op google gekeken en nu weet ik beter. :$

Sorry!
Dachten er geloof ik wel meer haha (waaronder ik! :) )

Maar deze dus :9~ :9~ :9~
suzuki-virus-1000-puts-stock-gsx-rs-to-utter-shame-photo-gallery_2.jpg


Mooi ding zeg! :Y , die wil ik ook wel *D
 
Hallo allemaal,

Even een vraagje!!!

Wij lopen hier thuis met een probleempje!!! Hier willen er 2 een suzuki virus kopen maar deze motoren zijn helemaal niet te leveren in Nederland. Om nou 2 nieuwe te kopen via Belgie is ook zo duur :N (dus nog even sparen daarvoor :Y )
Weet iemand hoe en waar ze misschien 2e hands te krijgen zijn? (zullen er niet veel zijn want motor is sinds 1 jaar uit)
Ik heb al geprobeerd om een soort Belgische marktplaats op te zoeken maar dat was geen succes -O-
Hebben ze die ook in 25 kW? O-)
 
Afwerking is ook allesbehalve goed, onderdelen sluiten niet goed op elkaar aan.
Kost eigenlijk idd veel te veel, maaaaaaaaaaaaarrr... je krijgt er wel alle onderdelen bij om hem terug om te bouwen naar een GSXR1000 (mag ook wel voor die prijs).
 
Terug
Bovenaan Onderaan